Web Analytics Made Easy - Statcounter

«کرم محمدی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نیروهای اداره برق شهرستان در تلاش برای رفع مشکل و برقراری و وصل مجدد خطوط برق هستند.

وی اظهار داشت: هم اکنون بارش سنگین برف راه ارتباطی بیش از ۶۰ روستای گهواره را با مرکز شهر قطع کرده و نیروهای راهداری و برف روب در تلاش برای بازگشایی مسیرها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دالاهو از تمام رانندگان خواست با توجه به بارش برف و کندی تردد در محور اصلی این شهرستان از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند و در صورت سفر ضروری حتما از زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی و زمستانی استفاده کرده و لباس گرم و آذوقه همراه داشته باشند.

محمدی ادامه داد: بارش سنگین برف در ارتفاعات این شهرستان به بیش از ۷۰ سانتی متر رسیده و در شهر کرند نیز بارش برف بهبیش از ۴۰ سانتی متر رسیده است.

وی اضافه کرد: همکاران راهداری و حمل و نقل جاده ای و هلال احمر از  غروب دیروز تاکنون بدون وقفه در حال بازگشایی مسیرها، امداد و اسکان در راه ماندگان هستند و از ماشین آلات شهرستان های گرمسیر برای بازگشایی مسیر و امداد رسانی کمک خواسته شده است.

وی ادامه داد: نیروهای راهداری با حفظ آمادگی کامل در حال انجام نمک پاشی در جاده های ارتباطی هستند.

شهرستان دالاهو با ۴۷ هزار تن جمعیت در ۱۰۰ کیلومتری غرب کرمانشاه قرار دارد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش برف قطعی برق دالاهو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش برف قطعی برق سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش برف قطعی برق دالاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۲۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جمعی از پرسنل راهنمایی و رانندگی، اورژانس، هلال احمر و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تکاب در مانوری بمناسبت دهم اردیبهشت روز بدون حادثه، آمادگی خود را برای امداد رسانی در حوادث غیر مترقبه و خدمت به شهروندان اعلام نمودند.   در این مانور نیرو‌های پلیس راه و یگان‌های امدادی هلال احمر، اورژانس و اداره راهداری تکاب با تجهیزات امدادی و خودرو‌های اداری در محل مانور حضور یافته و آمادگی خود را برای مقابله با حوادث احتمالی اعلام نمودند.

دیگر خبرها

  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • تصادفات فوتی و جرحی در تنگستان کاهش یافته است
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • دو رأس بزغاله کوهی به دامان طبیعت بازگردانده شدند
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد