Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سابق سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: استان قزوین در بخش کشاورزی جزء چهار تا پنج استان برتر کشور است و نه تنها تولید در شرایط سخت متوقف نشد؛ بلکه رو به رشد هم بود و با تمام حاشیه‌ها با اخلاق ایستادیم و حتی یک حاشیه را هم تجربه نکردیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ فاطمه خمسه در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی که صبح دوشنبه در سالن جلسات باغستان جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: از سال ۹۶ آرامش، پویایی، امنیت، افزایش و پایداری تولید سرلوحه جهادکشاورزی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جهاد کشاورزی نسبت به تمام دستگاه‌ها جایگاه بسیار ویژه‌ای را در استان کسب کرده و یک بار دیگر خود را به رخ استان و کشور کشید و وزیر جهاد کشاورزی نیز این موضوع را بارها تکرار کرده است.

رئیس سابق جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: امروز شاهد اوج بخش کشاورزی استان هستیم، تولید شیر و تخم مرغ و مرغ در استان سابقه نداشته و شاهد مازاد گوشت قرمز بودیم و با تمام از تولید حمایت شده است.

وی بیان کرد: بیش از سه هزار میلیارد تومان جذب سرمایه ارزان قیمت را داشتیم، چرا که بازگشت واحدهای نیمه راکد بر چرخه تولید را باور داشتیم.

خمسه افزود: طی دو سالی که با چالش پروتئین در کشور مواجه بودیم با همت تولیدکنندگان استان و حمایت‌های جهاد کشاورزی، در قزوین با چالش مواجه نشدیم.

وی ادامه داد: طی این چهار سال سعی شد حتی یک تصمیم اشتباه نداشته باشیم که به ضرر کشاورزی استان تمام شود و خوشحالم که این چهار سال را با همفکری و همدلی تمام همکاران به این نقطه رسیدیم.

خمسه بیان کرد: سال ۱۴۰۱ قزوین انقلاب گلخانه‌ها را خواهد داشت، در بخش غلات هیچ سالی سیلوهای استان خالی نماند و خود ما در جاده‌ها می‌ایستادیم تا گندم از استان خارج نشود و سفره‌های مردم استان با کمبود مواجه نشود.

رئیس سابق سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در پایان از همراهی معاونان، مدیران و تمام همکاران مجموعه جهاد کشاورزی تقدیر و تشکر کرد و گفت: در مقابل این همدلی‌ها و همراهی‌ها سر تعظیم فرود می‌آوردم.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا معارفه کشاورزی جهاد کشاورزی استان قزوین بخش کشاورزی شیر گوشت قرمز سرمایه انقلاب سازمان جهاد کشاورزی استان جهاد کشاورزی قزوین کشاورزی استان قزوین جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۲۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشای ۵۴ هزار هکتار از اراضی شالیزاری گیلان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه شالیکاران گیلانی تاکنون ۱۸۸ هزار هکتار از شالیزار‌های خوددمعادل ۷۹ درصد را شخم زده‌اند، گفت: کشاورزان با استفاده از بارش‌ها ۵۴ هزار هکتار از مزارع خود را نشا کردند.

محمدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان پیش از ظهر امروز در گفت و گو با سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه شالیکاران گیلانی تاکنون ۱۸۸ هزار هکتار از شالیزار‌های خوددمعادل ۷۹ درصد را شخم زده‌اند، اظهار کرد: کشاورزان با استفاده از بارش‌ها ۵۴ هزار هکتار از مزارع خود را نشا کردند.وی با اشاره به رهاسازی آب پشت سد سپیدرود از روز گذشته در کانال‌های و نهر‌های کشاورزی گفت: شالیکاران باید بر اساس تقویم زراعی اقدام کنند و به کشت و کار خود سرعت دهند.رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه تاکنون ۲۰۵ هزار هکتار از شالیزار‌ها استان خزانه گیری شده است، افزود: گیلان ۳۰۰ هزار شالیکار دارد و سالانه حدود ۷۰۰ هزار تن برنج سفید تولید می‌کنند.

دیگر خبرها

  • نشای ۵۴ هزار هکتار از اراضی شالیزاری گیلان
  • رفع تداخل ۲۱۹۷ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • جهش تولید در حوزه کشاورزی لرستان
  • جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردم در بوشهر اجرا شد
  • پیش‌بینی تولید ۱۰۵ هزار تن تخم‌مرغ در قزوین
  • نشا کاری ۱۰۶ هزار هکتار از شالیرازهای مازندران
  • خسارت ۳۹۰ میلیاردی سیل به باغات خراسان شمالی
  • سالانه ۳۰ هزار تن کشمش در خنداب تولید می شود
  • واحد‌های بزرگ پرورش مرغ گوشتی در قم احداث می‌شود
  • احداث باغ در پایاب چاه‌های قزوین، ممنوع