Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مجید سلحشور ظهر امروز در بیان آخرین وضعیت شهرستان میناب در پی بارش‌های سیلابی اخیر عنوان کرد: از تمام مناطق شهری و روستایی میناب خبر می‌رسد که همه رودخانه‌های فصلی بدلیل بارش شدید باران در بالادست شهرستان میناب طغیان کرده‌اند.

وی افزود: بارش در جنوب استان کرمان بسیار شدید بوده و رواناب‌ها در حال رسیدن به هرمزگان هستند و همین مسأله موجب شده تا بسیاری از رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها مملو از سیلاب باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار میناب از مردم عاجزانه خواست تا از تردد غیرضرور بپرهیزند.

سلحشور همچنین با بیان این که تاکنون 1100 نفر از اهالی روستاهای در معرض سیل از جمله مازغ بالا، مازغ پایین و تمبک اسکان اضطراری داده شده‌اند، عنوان کرد: همکاری سپاه و هلال احمر در انتقال دام و اسباب و وسایل مردم بسیار گسترده بوده است.

سرپرست فرمانداری رودان نیز با اعلام هشدار نارنجی در این شهرستان از بارش‌های شدید در ساعات آینده در این شهرستان خبر داد و گفت: در رودان نیز رودخانه‌های فصلی به جریان افتاده‌اند و چون سیل از بالادست در حال ورود به رودخانه‌ها برای ریختن به دریا است لذا از مردم تقاضا داریم به هیچ وجه به سیلاب در حال عبور از آبنماها نزنند و بی‌مهابا از این سیلاب‌ها عبور نکنند چرا که شدت سیلاب‌ها بدلیل همراه بودن با گل و لای بسیار بالاست.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: باران سیل هرمزگان بندرعباس رودان سیلاب شدید رودخانه های فصلی رودخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۲۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| هشدار جدی و مهم هواشناسی به مردم؛ بارش باران شدید در راه است

کارشناس هواشناسی تاکید کرد فردا به‌جز استان‌های ساحلی دریای خزر، زنجان، قزوین، البرز و تهران که وقوع رگبار پراکنده در آنها دور از انتظار نیست در سایر مناطق کشور بارش‌های قابل‌ملاحظه‌ای پیش‌بینی شده است.

کد خبر 749605

دیگر خبرها

  • هشدار سیلابی شدن مسیل‌ها و رخداد صاعقه در برخی استان‌های کشور
  • شناسایی تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان
  • فیلم| هشدار جدی و مهم هواشناسی به مردم؛ بارش باران شدید در راه است
  • آغاز بارش های شدید و سیلابی در بیشتر مناطق کشور
  • بارش باران در ۵ استان شدید خواهد بود
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان / احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیلاب در مناطق مختلف استان
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • فعالیت امواج بارشی و وزش باد شدید از اواخر وقت امروز در آذربایجان‌غربی
  • (ویدئو) طغیان شدید رودخانه‌های فصلی در امارات بعد از بارش سنگین امروز صبح
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی