Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@16:29:21 GMT

بیشترین میزان بارش باران در «چاتیز» جهرم ثبت شد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۵۳۰۹۹

بیشترین میزان بارش باران در «چاتیز» جهرم ثبت شد

محمدصادق ذبایحی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بیشترین میزان بارندگی سامانه بارشی اخیر با ۱۳۴ میلی متر در چاتیز به ثبت رسیده است.

وی میزان بارندگی اخیر در نقاط مختلف شهرستان جهرم را به این صورت اعلام کرد: در شهر جهرم ۵۱.۶ میلی‌متر، قطب آباد ۳۵ میلی‌متر، دوزه ۶۸.۱ میلی‌متر، شاغون ۵۹ میلی‌متر، جرمشت ۶۴ میلی متر، مانیان ۳۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلی‌متر، چاتیز ۱۳۴ میلی‌متر، باباعرب ۴۳ میلی‌متر و هکان ۴۰ میلی‌متر باران بارید.

رئیس اداره هواشناسی کشاورزی شهرستان جهرم ادامه داد: برای روز سه شنبه ۲۸ دی ماه، بارش های پراکنده در برخی نقاط و به تدریج کاهش عمل همراه با مه گرفتگی در ساعات صبح و کاهش دما پیش بینی شده است.

ذبایحی ادامه داد: جاری شدن روان آب، گرفتگی معابر عمومی، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، لغزندگی و کاهش دید در جاده ها، احتمال مسدود شدن جاده های کوهستانی و … آثار مخاطره این سامانه بارشی خواهد بود.

وی گفت: توصیه می شود، شهروندان از توقف و تردد در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها پرهیز کنند و بازگشایی آبراه ها و دهانه پل ها، پرهیز از سفرهای غیرضروری و تجهیز خودروها به ادوات زمستانی از دیگر توصیه های لازم و ضروری به مسئولان شهری و شهروندان است.

کد خبر 5401900

منبع: مهر

کلیدواژه: سیل فارس جهرم بارش باران بارش برف بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه برف و کولاک بارش باران آمار کرونا تعطیلی مدارس سیلاب ایلام گرگان اردبیل میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۳۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال وقوع دوباره سیل در آذربایجان شرقی

رئیس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از تداوم بارندگی در استان تا آخر هفته جاری خبر داد و گفت: با توجه به شرایط فصلی، احتمال وقوع پدیده سیل وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، محمد امیدفر ظهر امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در استان اظهار کرد: بیشترین بارش این سامانه روز جمعه چهاردهم اردیبهشت اتفاق افتاد و بیشترین بارش استان در شهرستان مرند با ۱۸.۹ میلی متر ثبت شد.

وی با اشاره به اینکه کمترین بارش روز جمعه از شهرهای جنوبی استان از جمله ملکان، مراغه و چاراویماق گزارش شده است، افزود: در شهر تبریز ۱۶.۶ میلی‌متر بارش داشتیم.

رئیس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان با اشاره به اینکه دمای هوای تبریز در زمان حاضر ۱۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر است، خاطرنشان کرد: تا پایان هفته تغییرات محسوس دمایی نخواهیم داشت.

به گزارش ایمنا، طی سه روز گذشته به دنبال بارش‌های شدید، شاهد وقوع سیل در بعضی نقاط استان از جمله شبستر و مرند بودیم.

کد خبر 750787

دیگر خبرها

  • ۵.۷ میلی‌متر باران در لرستان بارید
  • ادامه بارندگی‌ها در منطقه تا روز چهارشنبه
  • احتمال وقوع دوباره سیل در آذربایجان شرقی
  • میزان بارش باران در ۷۲ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • مریوان رکوردار بارش باران/کاهش کیفیت هوا و دید افقی در کردستان
  • تخریب برخی جاده‌های روستایی ممسنی / لزوم کارهای آبخیزداری در فارس
  • بارش ۴۸ میلی متری باران برای کرمانشاه
  • بیشترین بارش در دوگنبدان/یاسوج ۵۷.۸ میلی متر باران بارید
  • بارش ۳۰ میلی‌متر باران طی ۳۰ دقیقه در اهواز
  • بیدروبه، دزفولو حسینیه پربارش‌ترین تقاط خوزستان