Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجموعه تصاویری از رویداد‌های روز و جاذبه‌های اقلیمی و تاریخی را از لنز دوربین عکاسان می‌بینیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مسابقات بین المللی تنیس آزاد سیدنی، شادی مردم مهاباد در نخستین شب برفی سال،  ارتفاع برف در اردبیل به نیم متر، افتتاحیه راهیان نور دانش‌آموزی، امدادرسانی به تصادف زنجیره‌ای در جاده‌برفی، و چند عکس دیگر را در نوبت عکس امروز ببینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آئین تجلیل از مادران و همسران شهدا تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس در وزارت کشور افتتاحیه راهیان نور دانش‌آموزی افتتاحیه راهیان نور دانش‌آموزی فرآوری محصولات آبزی - بوشهر فرآوری محصولات آبزی - بوشهر مسابقات بین المللی تنیس آزاد سیدنی ارتفاع برف در اردبیل به نیم متر رسید امدادرسانی به تصادف زنجیره‌ای در جاده‌برفی شهرستان سمیرم استان اصفهان امدادرسانی به تصادف زنجیره‌ای در جاده‌برفی شهرستان سمیرم استان اصفهان شادی مردم مهاباد در نخستین شب برفی سال برچسب ها: عکس خبری ، نوبت عکس ، برف

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: عکس خبری نوبت عکس برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۳۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس یادگاری اعضای تیم ملی والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب

به گزارش همشهری آنلاین، تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است، صبح امروز چهارشنبه با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

کد خبر 848695 منبع: فارس برچسب‌ها عکس - عکاس والیبال - تیم ملی رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها

  • دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب + عکس
  • عکس یادگاری اعضای تیم ملی والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب
  • از معلمی روی صندلی چرخدار تا معلمی در برفی که هم‌قد دانش‌آموزان است
  • (عکس) اولین تصویر از تصادف شدید مزدا و کمپرسی در جاده زرند- رفسنجان کرمان
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی طرح بوم در اردبیل