Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@12:29:14 GMT

مجوز ساخت بیمارستان محلی در بخش قهستان اخذ شد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۵۳۴۱۰

مجوز ساخت بیمارستان محلی در بخش قهستان اخذ شد

حسین خسروی اسفزار روز دوشنبه در نشست بررسی مهمترین مسائل و مشکلات شهرستان درمیان با حضور مسوولان دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: کار اجرایی وظیفه ذاتی نماینده مجلس نیست اما بارها حل مشکلات از سوی مردم از من نماینده مطالبه می‌شود.

وی بیان کرد: حل مشکلات مردم از وظایف دولت است که در این زمینه هم مسوولان وارد میدان هستند و اقدامات خوبی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم سه شهرستان خراسان جنوبی از دریافت مجوز ساخت بیمارستان محلی بخش قهستان درمیان خبر داد و گفت: گرفتن مجوز بخش میان دشت شهرستان هم انجام شده که البته با تلاش و همراهی همه مسوولان این اقدام رقم خورد.

وی بیان کرد: با  تلاش اداره کل راه و شهرسازی برای محور اسدیه به گزیک پیگیر گرفتن اخذ مجوز ماده ۲۳ هستیم و پیگیری‌ها در حال انجام است.

خسروی با بیان اینکه راه‌اندازی جایگاه سی ان جی یکی از مشکلات جدی ما در شهرستان درمیان است که پیگیری این موضوع از ابتدا در دستور کار قرار گرفت، اضافه کرد: با وزیر نفت دیداری داشتم و مشکل را منتقل کردم و قرار شده که بخش خصوصی ورود پیدا کند که هماهنگی‌ها با بخش خصوصی هم انجام شده اما پیگیری‌ها ما برای حل این مشکل همچنان ادامه دارد.

وی گفت: با توجه به اینکه شهرستان درمیان یکی از قطب‌های تولید گوشت سفید در خراسان جنوبی است باید کشتارگاه مرغ تعطیل شده در شهرستان مجدد راه‌اندازی شود و در دیدار با استاندار خراسان جنوبی موضوع کشتارگاه شهرستان را منتقل کردم تا حل مشکل در دستور کار استاندار قرار گیرد و بازدید از کشتارگاه و بررسی مشکلات آن در سفر شهرستانی مدنظر باشد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یکی از اهداف و برنامه‌های رییس جمهور این است که تولید به هر بهانه‌ای نباید تعطیل شود به همین دلیل با رییس کل دادگستری خراسان جنوبی هم مشکل منتقل شده تا مشکل این کشتارگاه به دلیل اینکه شاکی خصوصی دارد حل شود، براساس وظیفه ذاتی خودم به جد پیگیر حل مشکل این کشتارگاه هستیم.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی اداره ثبت اسناد یکی از درخواست‌های مردم شهرستان است، اضافه کرد: کار نامه‌نگاری برای راه‌اندازی این اداره به مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان انجام شده است.

خسروی گفت: برای جبران خسارت سیل سال ۱۳۹۸ به تمامی دستگاه‌های متولی بارها موضوع را منتقل و نامه‌نگاری کردیم، حتی چند وقت پیش در مجلس شورای اسلامی از رییس سازمان مدیریت بحران کشور به دلیل عدم پاسخگویی به مکاتبات خودم گلایه کرد و از وی خواستم که تجهیزات مقابله با سیل در استان ارتقا یابد.

وی با بیان اینکه برای مرمت قنوات که دغدغه مردم در این بحران خشکسالی است هم مکاتبات لازم را با دستگاه‌های متولی انجام دادم، اضافه کرد: از همان روزهای نخست بازگشایی مرز گلورده دغدغه اصلی بنده بوده است و همراه با سایر نمایندگان و مسوولان استانی موضوع را بارها پیگیری کردیم و در حال حاضر هم بازگشایی این مرز در دستور کار مسوولان استانی قرار دارد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف گفت: مطالبات متعدد مردم در قالب مکاتبات اداری به‌صورت مستمر از مسوولان استانی و کشوری در حال انجام است.

وی اظهار داشت: در سال جاری ۱۵ میلیارد تومان اعتبار در اختیار نماینده مجلس بود که یک میلیارد تومان براساس ضرورت به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای ساخت باغ موزه دفاع مقدس اختصاص دادیم و هفت میلیارد تومان به شهرستان بیرجند و هفت میلیارد دیگر هم به شهرستان‌های خوسف و درمیان اختصاص یافت.

خسروی اسفزار با تاکید بر اینکه دهگردشی در راستای بررسی مشکلات مردم به‌صورت میدانی و مستمر در برنامه است گفت: کار نماینده تصویب قانون و کار نظارتی است و مقام معظم رهبری هم از ما خواسته‌اند که نباید در کارهای اجرایی مسوولان دخالت کنیم.

وی ادامه داد: اگر نماینده مجلس درگیر کار اجرایی شود به ضرر مردم است و این موضوع نیازمند فرهنگ‌سازی در بین مردم است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف اصلی ما در این جلسه این است که مشکلات اولویت‌دار شهرستان مطرح و بررسی شود و باید مشکلات اولویت‌دار شهرستان احصا تا در دیدار مسوولان استانی و کشوری به‌صورت جدی و با هماهنگی لازم مطالبه شود.

برچسب‌ها درمیان خراسان جنوبی نماینده مجلس شورای اسلامی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: درمیان خراسان جنوبی نماینده مجلس شورای اسلامی درمیان خراسان جنوبی نماینده مجلس شورای اسلامی بهداشت و سلامت مجلس شورای اسلامی مسوولان استانی خراسان جنوبی نماینده مردم نماینده مجلس راه اندازی حل مشکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۳۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  در این دور از انتخابات ۲۸۷ شعبه اخذ رای به همراه ۲ شعبه سیار تدارک دیده شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • مسوولان مشکلات قشر کارگری را احصا و رفع کنند
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • زیرساخت های بردسکن نیازمند رسیدگی فوری از سوی مسوولان استان است
  • اجرای آیین دو هزار ساله بیل‌گردانی
  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • علت عدم ساخت بیمارستان در سلطان آباد شهرستان خوشاب