Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهاب جنابی روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه سرپرست و رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: وزارتخانه در دوره جدید مدیریتی خود برنامه ای در پنج سطح را تعریف و به مجلس شورای اسلامی ارایه کرد که بخش اول آن مربوط به برنامه های کوتاه مدت یا فوریت دار است.

وی اضافه کرد: بخش دوم این برنامه به پروژه های تحولی شامل ۱۰۶ پروژه مربوط به می شود که ماهیت این پروژه ها به گونه ای است که کار ویژه ای از یک نقطه شروع و به یک نقطه ختم می شود و ابتدا و انتهای کار کاملا مشخص و هدفدار است و در گزارش عملکرد سه ماهه وزارتخانه ارایه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حوزه وزارتی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: بخش سوم این برنامه مربوط به طرح آمایش صنعت و معدن و تجارت برای هر استان از جمله خراسان رضوی است که در این طرح تکلیف استانها در سه حوزه صنعت، معدن و تجارت مبتنی بر ظرفیتهای موجود و همکاری ذینفعان اصلی که مهمترین آنها بخش خصوصی و فعالان اقتصادی است مشخص می شود.

جنابی افزود: برنامه آمایش صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با مشارکت و همفکری دست اندرکاران مختلف در حال تدوین بوده و تا پایان سال نهایی می شود.

وی با اشاره به بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب رهبری گفت: براساس این بیانیه درست است که چالشهای مختلف در کشور وجود دارد اما در کنار آن فرصتهای زیادی نیز وجود دارد که باید از آنها استفاده کرد، از سوی دیگر طبق تاکید وزیر صنعت دغدغه فعالان اقتصادی در همه حوزه ها باید دغدغه مسوولان سازمانهای این مجموعه باشد.

مدیرکل حوزه وزارتی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: اهمیت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی بر هیچ کس پوشیده نیست زیرا بخشهای صنعت، معدن و تجارت استان ظرفیتهای بی شماری دارد که در کل کشور زبانزد است و از این جهت مدیر جدید سازمان می تواند در به فعلیت رساندن این ظرفیتها نقش مهمی ایفا کند.

رییس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: حمایت از تولید کالا، تولید خدمات، معدن، صادرات، تامین مواد اولیه و استفاده از این ظرفیت در استان مهمترین وظایف سازمان صنعت، معدن و تجارت است که در این راستا باید موانع را از جلوی پای سرمایه گذاران برداشت و نسبت به جذب سرمایه گذاران اهتمام ورزید.

امیررضا رجبی افزود: تلاش خواهم کرد ارتباط مستقیم و مستمری با دستگاههای اجرایی همکار و تشکلهای خصوصی در بخشهای مختلف داشته باشم.

سرپرست سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی نیز در این نشست به دشواریها و مشکلات هشت ماه مسوولیت خود در این سازمان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با همت همکاران در این سازمان و دستگاه های اجرایی همکار، کشتی سازمان صنعت از توفان ماه های گذشته به خوبی عبور کرد.

جواد خزاعی افزود: هرچند در این مدت گاه توبیخ سازمانهای نظارتی را در برخی مسائل دریافت کردم اما تلاش نمودم طبق شعار سال، از تولید حمایت کرده و موانع را از مسیر تلاش فعالان اقتصادی بردارم.

امیر رضا رجبی با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان رییس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی معرفی شد وی پیش از این به عنوان معاون امور شرکتهای بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی فعالیت داشته است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی مشهد وزارت صنعت معدن و تجارت آستان قدس رضوی سید رضا فاطمی امین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مشهد وزارت صنعت معدن و تجارت مجلس شورای اسلامی مشهد وزارت صنعت معدن و تجارت آستان قدس رضوی سید رضا فاطمی امین معدن و تجارت خراسان رضوی سازمان صنعت وزارت صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۳۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان در راه رسیدن به خودکفایی

مسئولان وزارت صنعت و تجارت طالبان با انتشار اطلاعیه‌ای از برگزاری دومین جلسه هماهنگی بین‌ الوزارتی کمیته اقتصادی – تجاری، صنعتی – معدنی و نفتی، با نمایندگان جمهوری اسلامی ایران خبر داده‌اند.

قدرت‌الله جمال، معاون وزارت صنعت و تجارت در این نشست گفت: اکنون افغانستان از یک کشور وارداتی به یک کشور صادراتی تبدیل شده است. مانند سایر کشورها صادرات دارد و در بسیاری از تولیدات به خودکفایی رسیده است. 

در ادامه این نشست جهت توسعه تجارت و آوردن سهولت‌های بیشتر در عرصه جلب و جذب سرمایه‌گذاری‌ها، روابط بانکی و رفع چالش‌ها در زمینه ترانزیت و صادرات و ایجاد منطقه آزاد صنعتی میان دوکشور تبادل‌نظر صورت گرفت و نمایندگان ادارات گزارش فعالیت‌های شان را نیز ارائه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • افغانستان در راه رسیدن به خودکفایی
  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • روایتگری عملیات وعده صادق به سبک پرده خوانی
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • تحول در بودجه تولید با شاخص‌های کیفی