Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - محسن نیک ورز ،دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان از دستگیری ۳ نفر از عوامل ایجاد رعب و وحشت در یکی از مناطق شهرستان سیرجان خبر داد و گفت: دادستانی با مخلان نظم و امنیت عمومی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

محسن نیک ورز در حاشیه بازسازی صحنه جرم عوامل ناامنی اخیر در سیرجان، گفت: متاسفانه طی چندروز گذشته ساکنان یکی از مناطق سیرجان شاهد ایجاد رعب و وحشت از ناحیه چند متهم بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید: متهمان جهت درگیری و نزاع با شخصی که سابقه نزاع قبلی داشتند به این محله می‌آیند و متاسفانه مصرف مشروبات الکلی نیز داشته اند.

این مقام قضایی گفت: البته این افراد به هدفشان که ایجاد درگیری با طرف مقابل بوده است نمی‌رسند، اما به تعدادی از خودرو‌های ساکنین منطقه خسارت‌هایی وارد می‌کنند.

نیک ورز گفت: بلافاصله دستگیری متهمان در دستور کار دادستانی و پلیس اطلاعات و پلیس امنیت عمومی قرار گرفت و ظرف کمتر از ۴۸ ساعت متهمان دستگیر شدند.

به گفته او دستگیری و مجازات عاملان این رفتار‌های خشن درس عبرتی خواهد بود برای کسانی که قصد ارتکاب رفتار مجرمانه مشابه را دارند.

دادستان سیرجان گفت: برخورد با جرایم خشن و جرایمی که امنیت عمومی را به مخاطره می‌اندازد در دستور کار دستگاه قضایی و پلیس قرار دارد و دادستانی با مخلان نظم و امنیت عمومی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری کرمان درگیری شدید امنیت عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۳۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در عملیات هماهنگ مأموران انتظامی در سازمان اطلاعات این فرماندهی دو نفر از عاملان اصلی درگیری و برهم زنندگان نظم و آرامش مردم در بیمارستان آیت الله کاشانی اصفهان دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی فر اظهار کرد: در پی وقوع یک مورد نزاع و درگیری با سلاح سرد بین تعدادی از اراذل و اوباش در بیمارستان آیت الله کاشانی شهرستان اصفهان موجب ایجاد تنش و سلب آسایش بیماران و کادر درمانی در این مرکز و برهم زدن امنیت و آسایش شهروندان نیز شدند.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله تیمی مجرب از مأموران پلیس در سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اقدامات تخصصی خود را برای شناسایی متهمان آغاز و در نهایت هویت دو نفر از عاملان اصلی این درگیری شناسایی شدند و اقدامات میدانی برای دستگیری متهمان متواری در دستور کار قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی خوب مأموران در سازمان اطلاعات این فرماندهی، سرانجام هر دو متهم در یک عملیات دقیق و هماهنگ قبل از هرگونه اقدامی دستگیر و از آنان تعدادی سلاح سرد نیز کشف شد.

سردار هاشمی‌فر با بیان اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد عده‌ای هنجارشکن با رفتارهای قانون گریزانه خود، آسایش مردم و امنیت عمومی را خدشه‌دار کنند.

کد خبر 748763

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری
  • نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • پشت پرده برخورد‌های تند با پدیده بدحجابی