Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل -اسدالله محسن زاده گفت: در بخش زراعت شرکت به رکورد خوبی به لحاظ افزایش بهره‌وری دست یافته و در بخش باغات هم در مرحله داشت با استفاده  از سیستم آبیاری مدرن و هَرَس درختان اصلاحات لازم انجام شده است.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان مشکل عمده شرکت کشت و صنعت مغان را زیرساختی عنوان کرد و گفت: در تولید شیر و زراعت با اِیجاد زیرساخت‌های اصلی می توان به نتیجه مطلوب دست یافت ضمن اینکه در سایر بخش‌ها  نیز فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او تدوین برنامه پنج ساله برای شرکت ضروری است و مدیران مربوطه برای شکوفایی و بالندگی هرچه بیشتر شرکت برنامه‌ریزی‌های لازم را در این مورد انجام می‌دهند.

محسن زاده با بیان اینکه سه هزار هکتار زمین دیم در کشت و صنعت مغان وجود دارد که یک هزار هکتار آن زهدار است  گفت: تلاش بر این است اراضی این شرکت از دیم به آبی تبدیل شود تا ضمن افزایش تولید ، تغییر الگوی کشت هم مدنظر قرار گیرد.

او می گوید در بخش زراعت ۵۰ میلیون مترمکعب اضافه آب در این شرکت مصرف می‌شود که ضروری است برای استفاده بهینه از آب در بخش‌های مختلف برنامه‌ریزی لازم انجام شود.

محسن زاده گفت: میانگین تولید شیر هر راس گاو  از ۲۷ کیلوگرم به ۳۲ کیلوگرم رسیده طوری‌که روزانه ۱۹۵ تن شیر در کارخانه لبنیات تولید می‌شود و در بخش زراعت هم شاهد افزایش تولید هستیم و هدف این است میزان تولید هر هکتار به پنج تن در زراعت آبی برسد.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: در بخش زراعت برای راندمان سقف تعیین شده و پیش‌بینی بر این است میزان تولید در بخش زراعت نسبت به پارسال ۱۵ الی ۲۰ درصد افزایش یابد.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشت و صنعت مغان تولید محصولات کشاورزی سیستم آبیاری مدرن بخش زراعت کشت و صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۳۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو در حالی امروز آغاز به کار کرد که صنعتگران و تولیدکنندگان قمی در خوشه و بخش های صنعتی کفش ماشینی، سنگ‌های تزیینی، محصولات کشاورزی، فرش دستبافت و محصولات بهداشتی و آرایشی ظرفیت های صنعتی، معدنی، تولیدی و کشاورزی قم را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو امروز برای ششمین دوره گشایش یافت. این نمایشگاه تا دوازدهم اردیبهشت ماه از ساعت ۹ تا ۱۶ در در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی/ افزایش حدود ۶ برابری سرمایه‌گذاری در صنعت نفت در دولت سیزدهم
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز ایران با سرمایه‌گذاری ۶.۴ میلیارد دلاری
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع معدنی گرد هم می‌آیند
  • پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی
  • پایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی با استفاده از داده های فضایی
  • عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • حضور صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو