Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار و دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه کشور ۴۵۰ سری جهیزیه هدیه رهبر معظم انقلاب بین زوج‌های جوان در کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد.   آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد در  مراسم اهدای جهیزیه گفت: در این استان تامین مسکن برای مردم بسیار حیاتی و از دغدغه‌های مهم آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  او گفت: با تورمی که وجود دارد تامین مسکن برای اقشار آسیب پذیر جامعه به دردی بزرگ تبدیل شده است  و برای همین همه دستگاه‌ها باید کمک کنند تا این مشکل بزرگ رفع شود.   امام جمعه یاسوج یکی از دغدغ‌های جوانان برای تشکیل زندگی مشترک را تامین جهیزیه دانست و گفت: باید دستگاه‌های ذیربط در این خصوص تلاش کنند با تامین جهیزیه برخی از مشکلات فرا روی ازدواج جوانان رفع شود تا شاهد کاهش آمار ازدواج و افزایش سن از ازدواج در استان نباشیم.   حسینی در ادامه با انتقاد از حذف ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی گفت: زیر ساخت‌ها هنوز در کشور مهیا نشده و برداشتن این ارز فقط به مردم فشار می‌آورد و قشر ضعیف را با بحران مواجه می‌کند و باید دولت و مجلس فکری اساسی بکنند.   سردار حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه کشور در این همایش گفت: بیش از ۱۳ هزار ۸۰۰ طرح عمرانی اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد با هزینه ۲۶۲ میلیارد پانصد میلیون تومان به کمک سپاه اجرا و به بهربرداری رسید.   او با بیان اینکه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اجرای طرح‌های عمرانی واقتصادی به عنوان یکی از قویترین نهاد‌ها کمک بزرگی به این استان کرده است گفت: ما باید محرومیت زدایی را سرلوحه کارمان قرار بدهیم و همه نهاد‌ها ودستگاه‌ها باید خط قرمزشان مردم باشند و نگذارند آنان مشکلات معیشتی داشته باشند.   احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این همایش گفت: ارائه خدمت جهادی به محرومان جامعه مایه افتخار است.   او با بیان اینکه میانگین سن جمعیت کشور به سمت پیری است گفت: باید با تهیه مسکن و تامین جهیزیه زمینه ازدواج جوانان را فراهم و آنان را به فرزندآوری تشویق و ترغیب کرد.   سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح استان هم در این همایش گفت: ۷۰۰ گروه جهادی در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شده و که به مردم این استان در زمینه‌های مختلف خدمات رسانی می‌کنند.   او با بیان اینکه هزار و ۵۰۰ طرح عمرانی واقتصادی از سال تاکنون ۹۸ به همت سپاه فتح در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است گفت: بهره برداری از ۶۴۹ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد،افتتاح چهل باب خانه عالم، بهربرداری از ۶۰ کیلومتر جاده عشایری، توزیع هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و توزیع بیش از یک میلیون ماسک  از دیگر خدمات و اقدامات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این استان بوده است.   انتهای پيام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد اهدای جهیزیه ازدواج جوانان کهگیلویه و بویراحمد سپاه فتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۳۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد.

طی حکمی از سوی دکتر چگنی؛ معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، «حمید طالبی» به عنوان «سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویر احمد» منصوب شد.

وی همچنین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب و جهاددانشگاهی شیراز تدریس دروس تخصصی رشته مهندسی نفت را برعهده داشته است.

همچنین طی حکمی جداگانه به پاس زحمات ریحان بهادر مدیرعامل سابق که از ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ تاکنون این مسئولیت را برعهده داشت قدردانی به‌عمل آمد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند