Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه برگزاری رقابت مهم استقلال برابر پیکان درجام حذفی، خبر ابتلای تعداد زیادی از آبی پوشان به ویروس کرونا خبر مهمی بود که از صبح امروز در محافل ورزشی و فوتبالی دست به دست می شود.

به گزارش برنا؛ گفته می‌شود تست کرونای ۳ دروازه‌بان، ۸ نفر از بازیکنان اصلی و ۳ نفر از اعضای کادرفنی تیم استقلال مثبت شده است که اگر این خبر صحت داشته باشد به احتمال فراوان بازی فردا با پیکان لغو خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی بود که در تست اولیه‌ای که از بازیکنان این تیم انجام شده، تقریبا ۹۰ درصد از ترکیب اصلی آبی‌ها به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و امروز نیز در مجموعه ورزشی آرارات تست دوم از این افراد به عمل آمد و استقلالی‌ها در انتظار رسیدن پاسخ تست دوم هستند.

براین اساس تمرین امروز استقلال که قرار بود آخرین جلسه تمرینی آبی‌ها پیش از برگزاری دیدار مقابل پیکان باشد، لغو شده است و اکنون این تیم در وضعیت بحرانی پیش از دیدار فردا قرار دارد.

واکنش ‌سازمان‌لیگ : امروز همه‌چیز مشخص می شود

سهیل مهدی در واکنش به این خبر گفت: کمیته پزشکی  فدراسیون فوتبال در حال بررسی این موضوع است. طبیعتا این بخش زیر نظر ستاد کرونا در فوتبال است. باشگاه استقلال به سازمان لیگ و فدراسیون اعلام کرده که تعدادی از بازیکنان و اعضای کادر فنی اش مبتلا به کرونا شده‌اند. ما هم اگر لازم باشد از ستاد کرونا در فوتبال و ورزش استعلامات لازم را خواهیم گرفت. در این شرایطی که اتفاق افتاده تمام تیم باید در آزمایشات و جداسازی قرار بگیرند.

وی ادامه داد: بازی فردا تحت الشعاع این قضیه است. منتظر نتایج آزمایشات هستیم و تصمیم گیری می‌شود. هر چه قانون بگوید ما آن را اجرا می‌کنیم. امیدواریم این گونه نباشد که این همه مبتلا باشند چون سلامتی بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ها مهم است. باید به ما لیست اعلام شود و بر اساس تعداد افراد مبتلا در این زمینه تصمیم گیری می‌شود. این موضوع تا آخر وقت امروز یا اول وقت فردا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام // 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال بازی ویروس فدراسیون فوتبال فوتبال باشگاه استقلال سازمان لیگ قانون استقلال جام حذفی سازمان لیگ تست تمرین پیکان آرارات سهیل مهدی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۳۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دروازه‌بان استقلالی، دل عنایتی را برد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی، سرمربی خودروسازان، در مصاف گذشته تیمش در جام حذفی مقابل مس رفسنجان اهالی فوتبال را با ترکیب بسیار جوان خود غافلگیر کرد. او در مسابقه قبلی تعداد زیادی بازیکن زیر 23 و زیر 21 سال را به زمین فرستاد و بازی بیرون از خانه را به ضربات پنالتی کشاند.

یکی از بازیکنان جوانی که برای اولین بار در ترکیب پیکان قرار گرفت، محمدرضا دیناروند دروازه‌بان 21 ساله‌ای است که در آکادمی باشگاه استقلال رشد کرده و امسال به پیکان پیوسته است. دیناروند در مسابقه با مس رفسنجان در طول 120 دقیقه واکنش های خوبی داشت و اگرچه یک گل در جریان بازی دریافت کرد و در ضربات پنالتی نتوانست به موفقیت تیمش کمک کند، اما چند سیو خوب از خود به نمایش گذاشت.

دیناروند در آخرین تمرین پیکان قبل از مصاف با شمس آذر هم با انگیزه زیاد کار کرد و مورد اعتماد عنایتی است.

عملکرد خوب دیناروند مقابل مس رفسنجان سبب شده تا رضا عنایتی سرمربی پیکانی‌ها برای دیدار عصر سه‌شنبه با شمس‌آذر نام این دروازه‌بان را در لیست سفر به قزوین قرار بدهد.

این دروازه‌بان جوان در کنار محمد ناصری راهی قزوین شده‌اند و حالا این احتمال وجود دارد که عنایتی باز هم به دیناروند 21 ساله اعتماد کند. موضوعی که برای مشخص شدن آن باید تا اعلام ترکیب رسمی خودروسازان صبر کرد.

دیگر خبرها

  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • دروازه‌بان استقلالی، دل عنایتی را برد (عکس)
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟