Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@14:28:24 GMT

حمله افراد ناشناس به منزل یک فرمانده حشد شعبی

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۵۴۰۱۴

حمله افراد ناشناس به منزل یک فرمانده حشد شعبی

 

به گزارش  تابناک به نقل از الفرات، این دفتر در بیانیه خود اعلام کرد: سید حمید الیاسری در صحت و سلامت است و هیچ تهدیدی برای او وجود ندارد و اتفاقی که افتاد، یک حادثه ساده بود و هرگز ما را از یاری حق و میهن باز نخواهد داشت.

این بیانیه افزود: افراد مسلحی ساعات پایانی شب گذشته تلاش کردند به منزل سید حمید الیاسری فرمانده تیپ انصار مرجیعت از نیروهای حشد شعبی نزدیک شوند و پس از مقابله با آنها و تبادل آتش با آنها متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دفتر تصاویری را نیز از منزل الیاسری منتشر کرده و آورده است که این تصاویر مربوط به تجمع مردم الرمیثه در جنوب دیوانیه است که برای محکوم کردن این اقدام شنیع مقابل منزل الیاسری تجمع کرده اند تا این پیام را برسانند که بی توجه از کنار این موضوع نخواهند گذشت و تا زمان دستیابی به مجرمان، تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین مهرشاد سهیلی محسن قاسمی بودجه 1401 سند همکاری 25 ساله ایران و چین تیپ انصار حشدالشعبی مذاکرات وین مهرشاد سهیلی محسن قاسمی بودجه 1401 سند همکاری 25 ساله ایران و چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۴۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ در این بیانیه آمده: در حمایت از مقاومت و ملت قهرمان فلسطین در نوار غزه و در پاسخ به تعرض دشمن صهیونیستی به مناطق مسکونی جنوب لبنان به ویژه در شهرک‌های «القوزح»، «مرکبا» و «صربین»، رزمندگان مقاومت اسلامی شهرک صهیونیستی «میرون» و شهرک‌های اطراف آن را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.
شب گذشته، هواپیما‌های جنگی رژیم صهیونیستی، خانه‌ای را در شهرک «صربین» در جنوب لبنان بمباران کردند. در این حمله، دست کم ۹ نفر زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است. دو نفر از زخمی‌های این حمله، آوارگان سوری ساکن این شهرک هستند.

دیگر خبرها

  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون
  • حمله موشکی حزب الله به شهرک المناره در فلسطین اشغالی
  • لحظۀ حملۀ پهپاد ناشناس به میدان گازی کورمورِ کردستان عراق
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا
  • بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف حیاتی درحیفای اشغالی
  • شهادت ۲ فرمانده جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی
  • دفتر بن‌گویر بیانیه داد