Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار اردبیل گفت: خوشبختانه در سفر رئیس‌جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان اردبیل، مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه پیش‌بینی شده که به صورت بودجه ملی و ماده ۵۶ تسهیلات بانکی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سید حامد عاملی ظهر امروز در بازدید از پروژه در حال احداث تالار شهر اردبیل، با اشاره به ضررورت تکمیل تالار شهر اردبیل اظهار داشت: تکمیل مجموعه فرهنگی و هنری تالار شهر اردبیل به عنوان مطالبه اصحاب فرهنگ و هنر استان، از اولویت‌های برنامه‌های عمرانی استانداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عاملی افزود: تمام تلاشمان بر این است که هر چه زودتر، بزرگترین فضای فرهنگی و هنری استان تکمیل و در اختیار علاقه‌مندان فرهنگ و هنر استان قرار گیرد.

وی بیان کرد: خوشبختانه در سفر رئیس‌جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان اردبیل، مبلغ 200 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه پیش‌بینی شده که به صورت بودجه ملی و ماده 56 تسهیلات بانکی بوده و تمام تلاشمان این است، مبلغ 50 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و مبلغ 150 میلیارد تومان نیز از محل ماده 56 برای این پروژه جذب اعتبار نماییم و امیدواریم با اقدامات انجام شده، این پروژه هرچه زودتر به اتمام برسد.

عاملی در خصوص مبلغ 150 میلیارد تومان از محل ماده 56 تسهیلات بانکی گفت: با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این خصوص دیدار نموده و پیگیر تخصیص این مبلغ خواهند شد.

200 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه تالار شهر اردبیل اختصاص می‌یابد8 سال وعده سرخرمن برای تکمیل تالار شهر قزوین / میراثی که «روحانی» برای «رئیسی» گذاشتاجرای پروژه تالار شهر قزوین به بخش خصوصی واگذار می‌شود

استاندار اردبیل دستور پیگیری مبلغ 50 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی را نیز به رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان داد که این امر نیز محقق شود.

وی دستور نشست پیگیری موانع و مشکلات تکمیل تالار شهر اردبیل را داد که با هماهنگی معاون عمرانی استانداری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل برگزار شود.

وی بیان کرد: تالار شهر اردبیل، مجموعه عظیم فرهنگی و هنری استان و در واقع آبروی فرهنگی و هنری استان است که با اتمام این پروژه، فرصت و بستری برای فعالین فرهنگی و هنری استان ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/143/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیارد تومان اعتبار فرهنگ و ارشاد اسلامی فرهنگی و هنری استان تالار شهر اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۴۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی با بیان اینکه تکمیل طرحهای نیمه تمام جزو اولویتهاست،گفت: با جذب یکهزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات امسال مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی تکمیل و مدارس جدید ساخته خواهد شد.

قهرمان رحمانی، با بیان اینکه جبران کمبود سرانه فضای آموزشی در استان باید در اولویت باشد، افزود: اولویت دولت تکمیل هنرستانهاست، لذا با جذب اعتبارات و تکمیل هنرستانها و هشت پروژه نیمه تمام می توان گام مؤثری در توسعه فضاهای آموزشی استان برداشت.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هم در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی، با تأکید بر اهمیت مشارکت در امر مدرسه سازی افزود: ظرفیتهای بزرگی در استان وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت برای امر مدرسه سازی استفاده کرد.

پیام صدقی افزود: هویت بخشی به مدرسه و معماری مدارس، ساماندهی املاک مازاد و ساخت مجتمع‌های بزرگ با رویکرد محله محور در استان در دستور کار است.

صدقی اضافه کرد: جهاد مدرسه سازی در دولت سیزدهم با قدرت، سرعت و با کیفیت ادامه دارد.

در این مراسم پیام صدقی به عنوان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی معرفی و از زحمات قهرمان رحمانی، مدیرکل سابق قدردانی شد.

 

 

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی