Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@20:27:55 GMT

اولین اظهارات بنیتس بعد از اخراج از اورتون

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۵۴۰۷۸

اولین اظهارات بنیتس بعد از اخراج از اورتون

رافائل بنیتس اعتراف کرد در این فصل نتوانسته است نتایج خوبی با تیم اورتون کسب کند. به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، باشگاه اورتون عصر دیروز(یک‌شنبه) به دلیل ادامه نتایج ضعیف این تیم در رقابت‌های فصل، رافائل بنیتس را از سمت سرمربیگری این تیم اخراج کرد. 

او بعد از اخراج از این تیم گفت: می‌دانستم که آسان نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من و کارکنانم از روز اول با فداکاری کامل کار کردیم. نتایج خوبی نگرفتیم اما به دلیل شرایط مالی و مصدومیت‌هایی که با آن مواجه بودیم، شرایط سخت‌تر شد. اکنون در فوتبال همه منتظر نتایج فوری هستند. فکر می‌کنم اگر همه بازیکنان‌مان در ترکیب  بودند بهتر بازی می‌کردیم. من می‌خواهم از همه کسانی که در این مدت ما را حمایت کردند تشکر کنم. برای اورتون آرزوی موفقیت دارم.

رافائل بنیتس با صعود نیوکاسل به لیگ برتر به چهره محبوبی بین هواداران این تیم تبدیل شد و همگان فکر می‌کردند که او بار دیگر هدایت این تیم را بر عهده می‌گیرد ولی سرمربی اسپانیایی بعد از مدتی حضور در تیم دالیان چین، راهی تیم اورتون شد.

بنیتس که سابقه نشستن روی نیمکت تیم‌های لیورپول، رئال مادرید و اینتر را در کارنامه دارد، جانشین کارلو آنچلوتی در اورتون شد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رافائل بنیتس تیم فوتبال اورتون رافائل بنیتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۴۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم


به گزارش تابناک؛ رویترز نوشت: جو بایدن در یک مناظره تلویزیونی گفت: من هستم، نمی دانم چه زمانی اما خوشحال می‌شوم که با او مناظره کنم.

این اظهارات واضح ترین اظهارات بایدن در مورد چشم انداز مناظره ریاست جمهوری بود. بایدن قبلاً متعهد به مناظره با ترامپ نبود و ماه گذشته گفته بود که این موضوع به رفتار رئیس جمهور سابق بستگی دارد. ترامپ که پیش از پیروزی در رقابت‌های مقدماتی جمهوری‌خواهان در ماه گذشته از مناظره با رقبای خود امتناع کرد، در هفته‌های اخیر بایدن را به چالش می‌کشد تا با او درگیر شود و به او پیشنهاد داده است که «در هر زمان و در هر مکان» با او مناظره کند.

بر اساس نظرسنجی رویترز/ایپسوس در اوایل ماه جاری، بایدن در میان رای دهندگان ثبت نام شده ۴۱ به ۳۷ درصد نسبت به ترامپ برتری دارد.

گفتنی است بایدن و ترامپ در دو مناظره تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری در طول مبارزات انتخاباتی ۲۰۲۰ با یکدیگر روبرو شدند.

 

شفقنا

دیگر خبرها

  • فیلم/آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات وعده صادق
  • آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات نظامی علیه اسرائیل + فیلم
  • فیلم اظهارات عجیب سخنگوی شورای شهر تهران | مشکلات تقصیر گرگ‌های رسانه‌ای افتاد!
  • گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد
  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ + فیلم
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • گزارش فرایدی نایت اسمکدان 26 آوریل؛ نیش دوست از نیش عقرب بدتر است/ اخبار WWE
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • نادال: با آلکاراس می‌توانیم در المپیک بازی کنیم