Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان -  با حکم وزیر ورزش وجوانان مریم کاظمی پور به عنوان معاون توسعه ورزش بانوان منصوب شد.

در مورد تجلیل از مشکات الزهرا که جزو بانوان موفق ما بودند، توضیح دهید؟

مشکات الزهرا سفیر اولین بانوی ایرانی است. او دختری نوجوان است و در مسابقات گردن اسلم حضور پیدا کرده است. حمایت‌های خاص خانوادگی در موفقیت ورزشگار کشورمان (مشکات الزهرا) کاملا نمایان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم او بتواند در این مسابقات موفق ظاهر شود و در آنجا بدرخشد. ان شاالله مشکات الزهرا پرچم ایران به احتزاز در می‌آورد.

وزارت ورزش و جوانان چه برنامه‌ای برای بانوان در نظر دارد؟

در بخش توسعه ورزش‌های قهرمانی کشور، نقطه هدفم اصلی ما سطح دانش مربیان و داروانی است. می‌خواهیم آن‌ها را ارتقاء دهیم تا باعث پیشرفتمان شوند. در خواست مکرر ما به روئسای فدراسیون‌ها این بود که، در بحث آموزش، سهم زیادی را به بانوان اختصاص دهند. باید بانوان سطح دانششان را افزایش دهند. ان شاالله با برنامه ریزی‌های بهتر، حمایت هایمان را از بانوان بیشتر می‌کنیم. به دنبال این هستیم تا بتوانیم حضور بانوانمان را در بازی‌های هوانگژو، بیش از بیش از لحاظ کیفی و کمی ارتقا دهیم. امیدوارم سهم بیشتری را از لحاظ رنکینگ داشته باشیم.

آخرین وضعیت ورزش بانوانمان، به کجا رسیده است؟

در خواست فدراسیون صادر شده است. رشته‌های جدید اتخاذ شده که همه آن‌ها عملکردی است. در این رشته ها، فیزیک نقشی ندارد. افرادی که در این رشته‌ها به رقابت می‌پردازند، باید فضایی برایشان ایجاد شود که بتوانند در رشته‌های تخصصی فعالیت بکنند. این مسئله امر مهمی است که ان شاالله بتوانیم از آن بیشتر بهره ببریم.

در مسابقات کاپ آسیا که قرار است اسفند ماه برگزار شود، قرار است ویدیو چلنج مورد بررسی قرار گیرد که این موضوع نیاز به تایید وزارت ورزش دارد. این مسئله در حال بررسی است. باید از فکر جمعی تمامی متخصصین ورزش، استفاده کنیم. باید به جمع بندی برسیم و ببینم میزبانی این مسابقات چقدر می‌تواند به ما کمک کند. تا آنجایی که بتوانیم تلاشمان را خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید

حقی: دوچرخه سواری کشورمان از لحاظ سخت افزاری ضعیف است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان اخبار ورزشی مشکات الزهرا ان شاالله رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۴۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفال کلپورگان هنری زیبا از بانوان سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،سفال کلپورکان نمادی از هنر دستان زنان بلوچ شهر علم و فرهنگ با قدمت هفت و هزار سال در کلپورگان سراوان است.
خانم منفرد مانند دیگر بانوان روستا در این روستا به کار پخت سفال می‌پردازد.
اکنون دختران دانشجوی دانشگاه پیام نور سراوان برای معرفی بهتر سفال میخواهند در ساخت و معرفی سفال و بازار فروش بهتر در ایران و جهان نقشی داشته باشند.
با احداث کارگاه و استفاده از تجارب زنان روستا، این کارگاه خواهد توانست در آینده‌ای نه چندان دور با نو آوری وخلاقیت بانوان طرح‌های جدیدی را به بازار روانه کند.

دیگر خبرها

  • نباید بدون برنامه‌ریزی دانشجو گرفته شود
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • فیلم| پایان یک رقابت
  • تمرین ۳ هفته ای رایگان برای شادی بیشتر و خواب بهتر (فیلم)
  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • سفال کلپورگان هنری زیبا از بانوان سیستان وبلوچستان
  • اتفاقی که بعد از نوشیدن هر روز چای در بدن می‌افتد