Web Analytics Made Easy - Statcounter

«نورالدین فرزادی‌پور» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف در شهرستان سرپل ذهاب از شب گذشته(یکشنبه) آغاز شده و همچنان ادامه دارد و موجب انسداد برخی از محورهای مواصلاتی شهرستان شده است.

وی اظهار داشت: تمام دستگاه های خدمات رسان شهرستان از روز گذشته در آماده باش کامل بوده و هم اکنون در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: نیروهای دوایر مختلف شهرداری در داخل شهر در آماده باش کامل هستند و مسیرهای داخل شهر را رفع انسداد کرده و مسیرهایی که آبگرفتگی داشته را باز کردند.

فرزادی پور اذعان داشت: راه‌های مواصلاتی روستایی در ۲ بخش قلعه شاهین و دشت ذهاب مشکلاتی داشتند که با حضور به موقع نیروهای راهداری این راه ها بازگشایی شده اند.

وی افزود : تمام نیروهای امدادی آماده خدمات رسانی به مردم هستند و خوشبختانه تاکنون مشکل خاصی به وجود نیامده است.

او  همچنین به آمادگی نیروهای امدادی هلال احمر اشاره کرد و گفت: سه تیم امدادی از نیروهای امدادی هلال احمر از بامداد امروز به صورت کامل در پایگاه های امدادی در حالت آماده باش هستند تا در صورت لزوم به مردم امدادرسانی کنند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها سرپل ذهاب بارش برف مدیریت بحران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرپل ذهاب بارش برف مدیریت بحران سرپل ذهاب بارش برف مدیریت بحران سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۴۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مسعود مثنوی افزود: در این مدت ۱۹ حادثه در استان به وقوع پیوست‌ که به دنبال آن ۹۳ خانوار و ۴۱۵ نفر دچار حادثه و ۳۲ نفر مصدوم شدند.
وی تصریح کرد در این مدت ۱۲۸ کیلوگرم‌ نایلون، ۵۰ تخته پتو، ۳ تخته زیرانداز، ۳ تخته موکت و ۴۶ بسته مواد غذایی ۷۲ ساعته در بین حادثه دیدگان توزیع شد.

دیگر خبرها

  • هنگام وقوع سیل چه کنیم ؟ | توصیه‌های کاربری برای مواقع پیش از سیل ، هنگام سیل و پس از سیل
  • ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری
  • تا پای جان برای دختر ایران
  • سیل و آبگرفتگی در ۲۱ استان کشور
  • ۲۰ استان و ۱۱۰ شهرستان متأثر از بارش‌ها و سیلاب بهاری / بهره‌مندی ۳۲۰۰ نفر از خدمات امدادی
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده | تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها
  • آبگرفتگی اماکن مسکونی در خوی/ امکانات شهرداری بسیج شد
  • آماده‌باش نیروهای راهداری البرز در پی بارش شدید باران
  • طغیان رودخانه روستای داره لار اسد شهرستان سرپل ذهاب