Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@04:05:51 GMT

برنامه ۵ ساله برای کشت و صنعت مغان تدوین می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۵۴۲۸۳

برنامه ۵ ساله برای کشت و صنعت مغان تدوین می‌شود

گروه استان‌ها - مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: تدوین برنامه ۵ ساله برای شرکت کشت و صنعت مغان امری لازم و ضروری است که در این زمینه انتظار می‌رود مدیران برای شکوفایی و بالندگی برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اسدالله محسن‌زاده ظهر امروز در بازدید از کشت و صنعت مغان اظهار داشت: افزایش راندمات تولیدات محصولات کشاورزی، باغی و لبنی در استان اردبیل از اهم مواردی است که سبب افزایش بهره‌وری شده است و در این راستا به دنبال ارتقای سیستم آبیاری مدرن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اصلاحات لازم در حوزه کشاورزی از اهم مواردی است که به عنوان مشکلات زیرساختی استان محسوب می‌شود و در این زمینه ایجاد زیرساخت‌های لازم و کافی به عنوان مشکلات عمده شرکت کشت و صنعت مغان است که برای دستیابی به نتایج مطلوب در نظر گرفته شده و در سایر بخش‌ها نیز فعالیت‌های خوبی در این زمینه انجام یافته است.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: تدوین برنامه 5 ساله برای شرکت کشت و صنعت مغان امری لازم و ضروری است که در این زمینه انتظار می‌رود مدیران برای شکوفایی و بالندگی برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشند و با رفع مشکلات موجود به اهداف مورد نظر دست یابند که این موضوع برای ما حائز اهمیت و اساسی است.

معاون استاندار قزوین: مصرف آب کشاورزی نباید با وضعیت فعلی ادامه یابدسرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین منصوب شدرئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان منصوب شد

محسن‌زاده اظهار کرد: تبدیل اراضی دیم به آبی برای افزایش تولید و تغییر الگوی کشت است که در این زمینه میزان تولید هر هکتار برای توسعه زراعت آبی مد نظر است تا بتوانیم در بخش تولید لبنیاتی و زراعتی به جایگاهی که می‌خواهیم برسیم و در دستیابی به اهداف و منویات مقام معظم رهبری موفق عمل کنیم.

وی تصریح کرد: افزایش تولیدات برای ارتقای راندمان تولید نسبت به سال گذشته افزایش 15 تا 20 درصدی داشته است که امیدواریم بتوانیم همچنان این روند را ادامه داده و با دستیابی به اهداف مورد نظر مشکلات و موانع موجود دست یابیم و شاهد تبدیل اردبیل به قطب تولید کشاورزی استان باشیم.

انتهای پیام/143

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشت و صنعت مغان شرکت کشت و صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۴۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه‌های عبور از اوج مصرف برق در تهران

 

به گزارش تابناک از وزارت نیرو، کامبیز ناظریان همزمان با نشست شورای معاونان این شرکت با بیان این که ضروری است افزایش بهره وری به عنوان مهم ترین رکن در تدوین طرح های فنی کارشناسان مورد نظر قرار گیرد تصریح کرد: پرهیز از فعالیت های کم اثر و هزینه ساز، گامی مهم در حفظ بیت المال است و انتظار می رود تمامی بخش های فنی و مهندسی در تدوین طرح های مرتبط با توسعه و بهبود شبکه به شیوه ای عمل کنند که از فعالیت های کم اثر، جلوگیری شده و اقدامات انجام شده، منجر به تاثیراتی ملموس و شاخص در بهبود کیفیت ارائه خدمات به هموطنان تهرانی شود.

ناظریان با یادآوری این که اقدامات موثری طی سال های اخیر در حوزه برق پایتخت انجام شده است افزود: خوشبختانه امروز شاهد اثرات مثبت ناشی از این اقدامات هستیم و شهروندان تهرانی می توانند نتایج حاصله در حوزه ارائه خدمات الکترونیک و غیرحضوری، کاهش حوادث و خاموشی، افزایش پایداری و ضریب اطمینان و بهبود روشنایی معابر را به وضوح مشاهده کنند و ارزیابی های انجام شده نیز نشان دهنده رضایت شهروندان در این حوزه است.

وی خاطرنشان کرد: طی سال جاری علاوه بر تدوین ۱۵۰ برنامه تخصصی با هدف گذر از پیک تابستانه مصرف برق و همچنین ۷۰ برنامه ویژه تحولی که منجر به تغییرات بنیادین در روند خدمت رسانی به مردم خواهد شد در نظر داریم اقدامات موثری در حوزه استفاده از هوش مصنوعی در فرآیندهای نظارتی و اجرایی انجام داده و خدمات خود را بیش از گذشته با فناوری های نوین روز در دنیا، منطبق و همسو سازیم.

دیگر خبرها

  • ایجاد منطقه آزاد مغان راپیگیری می‌کنم/کشاورزی شاه‌کلید توسعه مغان
  • کهگیلویه و بویراحمد بهشت سرمایه‌گذاری در عرصه گیاهان دارویی؛ فرصتی که از دست می‌رود
  • کهگیلویه و بویراحمد، بهشت گیاهان داروئی؛ فرصتی که از دست می‌رود
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی درآذربایجان غربی
  • آیین‌نامه حمایت از «نخبگان درون سازمانی» تدوین و اجرا می‌شود
  • دستگاه های اجرایی البرز به حالت آماده باش درآمدند
  • افزایش انگیزه سرمایه انسانی، اولویت وزارت نفت
  • تدوین برنامه‌های اجرایی شعار امسال در کار‌های عمرانی مازندران
  • اعلام برنامه‌های عبور از اوج مصرف برق در تهران
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل