Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@13:52:59 GMT

مادران و همسران شهدا الگوی صبر و مقاومت هستند

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۵۴۶۰۵

مادران و همسران شهدا الگوی صبر و مقاومت هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، طی مراسمی از مادران و همسران شهدای فرماندهی انتظامی لرستان تجلیل شد.

در این مراسم حجت الاسلام سیداسمعیل حسینی مازندرانی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان در سخنانی، رسیدن به فیض عظیم شهادت را مدال پرافتخار برای سربازان ملت در نیروی انتظامی دانست و گفت: فرزندان مؤمن و صالح ملت بزرگ ایران اسلامی در نیروی انتظامی مجاهدان واقعی فی سبیل الله هستند که عاشقانه از ملت ایران و ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کرده و مشتاقانه جان خود را در این راه نثار می‌کنند و هیچ گاه در ادامه این مسیر درنگ نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سبزپوشان نیروی انتظامی در کنار دیگر نیروهای مسلح همواره در دفاع از امنیت ایران اسلامی و مبارزه با مخلان امنیت آماده هستند و در این راه از هیچ ایثاری دریغ نمی‌کنند و گواهی این مطلب شهادت ۵۰۰ شهید ولایت مدار نیروی انتظامی لرستان است.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی خاطرنشان کرد: اگرچه عنوان شهید بر تارک تمامی ارزش‌ها می‌درخشد اما دیدن این قله نور نباید ما را از توجه به پدران و مادران شهید که این نورانیت از آنها نشأت گرفته و بدون آنها و تأثیرگذاری بی ‌بدیلشان، امکان به‌وجودآمدن چنین نورانیتی وجود نداشت، غافل کند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان گفت: اهمیت توجه به پدران و مادران و خانواده شهدا نه صرفاً به‌عنوان جایگاه و مقام، بلکه به‌دلیل اوج نیاز جامعه دینی به چنین نورآفرینانی است که همواره با نورانیت خود، هم خود شهید و هم جامعه‌ای را که شهید به آن تعلق دارد به اوج تعالی می‌رساند.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی افزود: علی‌رغم تأثیر مداد علما که خط علمی و تبلیغی شهادت را ترسیم می‌کند، پرواضح است که نوعاً این تربیت در دامان مادرانی عاشورایی است که جان فرزندان جامعه اسلامی را به آبشخور تعالیم علمای مجاهد متوجه می‌سازد و نیز این همراهی همسرانی صبور است که برای سرپرست خانواده امکان پرواز به آسمان رهایی را میسر می‌سازد.

وی اظهار داشت: شجاعت شهید از مادر ایثارگری است که تربیت چنین فرزندی را به‌بهترین نحو و با معیارهای اسلامی و به‌نکویی انجام داده و به‌عهده داشته است و هم‌چنین، صبوری و تلاش‌های همسران شهدای گرانقدر را که با ایثارگری‌هایشان و هم‌چنین با قبول مسئولیت، سرپرستی و تربیت یادگاران آن عزیزان، دفاع از کشورمان را به‌شایستگی انجام دادند ارج می‌نهیم.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان مادران و همسران شهدا را الگوی صبر و مقاومت خواند و افزود: مادران و همسران شهدا، الگوی صبر، مقاومت و ایستادگی بوده و یادگاران گهرباری هستند که همواره شایسته تقدیر و سپاسگزاری جامعه بوده و خواهند بود.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی تاکید کرد: بی‌تردید خلوص و تلاش‌های خانواده معظم شاهد خاصه پدران و مادران شهید، الگویی برای نسل جوان کشورمان بوده و امید است که با تکریم و احترام به آنان، بتوان یاد عزیزانشان را گرامی داشته و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.

کد خبر 5402042

منبع: مهر

کلیدواژه: سید اسماعیل حسینی فرماندهی انتظامی لرستان تجلیل از خانواده شهدا بارش برف بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه برف و کولاک آمار کرونا بارش باران سیلاب تعطیلی مدارس ایلام گرگان برف روبی فرماندهی انتظامی لرستان مادران و همسران شهدا حسینی مازندرانی نیروی انتظامی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۴۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی

تجمع کنندگان با سردادن شعار‌هایی حمایت خود را از طرح نور که با هدف حفاظت از حریم حجاب و عفاف و مقابله با هنجار شکنی در حال اجراست، اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع خواستار ترویج هر چه بیشتر فرهنگ عفاف و حجاب و تلاش برای گسترش آن در جامعه شدند.

مدیر حوزه‌های علمیه هرمزگان هم در این تجمع گفت: نیرو‌های خدوم و انقلابی انتظامی که در همه صحنه‌ها به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند، اینبار هم با اجرای طرح نور به موضوع عفاف و حجاب به عنوان دغدغه آحاد مردم ورود کردند.

حجت الاسلام حقیقی با بیان اینکه مسئله عفاف و حجاب یکی از ضرورت‌های جامعه است، افزود: لازم است همه اقشار و صنوف مختلف جامعه در این امر به کمک نیروی انتظامی بشتابند.

وی چادر برای زنان را یک زینت برشمرد و گفت: حجاب مانعی برای پیشرفت نیست و در کنار عفت و پاکدامنی زنان، مردان هم باید غیرت داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان هم گفت: ما برای دفاع از ارزش‌هایی که شهدای ما جان خود را در راه آن فدا کردند، سوگند یاد کرده ایم.

سردار جاویدان افزود: اگر همه دستگاه‌ها به وظیفه و مسئله اجتماعی و فرهنگی خود در این زمینه عمل کنند، عفاف و حجاب در جامعه نهادینه می‌شود.

وی با اشاره به گردش پذیر بودن هرمزگان گفت: هر کسی در هر صنف و جایگاهی باید برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و جلوگیری از بی حجابی تلاش کنند.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: وعده صادق سند معتبری در تاریخ ایران است که ابهت رژیم کودک کش صهیونیستی که خود را پنجمین ارتش مقدر دنیا معرفی می‌کند، فرو ریخت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • شهید مطهری الگوی تعلیم و تربیت است
  • حجاب مانعی برای پیشرفت نیست
  • نیروی انسانی زمانی موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند
  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • مادران ۴ فرزندی الگوی عینی برای خانواده‌ها