Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با وجود این حجم از مشکلات باید به بازیکنان و کادر فنی دست مریزاد گفت که موفق به نایب قهرمانی نیم‌فصل شدند.

بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگو با میزان، در خصوص برد پرسپولیس مقابل فجرسپاسی اظهار داشت: بازی مقابل فجر سپاسی همواره برای تیم‌های پایتخت سخت بوده است. خوشبختانه پرسپولیس علی‌رغم مشکلات زیادی که دارد نسبت به بازی‌های قبلی بسیار روان‌تر بازی کرد و مالکیت توپ و زمین را در اختیار داشت و موقعیت‌های زیادی ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس باید در نیم فصل دوم تقویت شود و با رویکرد متفاوتی مسیر خود را ادامه دهد. با وجود این حجم از مشکلات باید به بازیکنان و کادر فنی دست مریزاد گفت که موفق به نایب قهرمانی نیم‌فصل شدند.

وی ادامه داد: پرسپولیس در ۱۵ هفته قبلی مشکلات زیادی داشت و بیشتر بازی‌ها را با تک گل و عملکرد نسبتاً ضعیفی می‌بُرد و نوسان زیادی در عملکرد تیم شاهد بودیم، البته به علت پنج سال قهرمانی در لیگ و دو فینال آسیایی توقعات از تیم بسیار بالاست. پرسپولیس از همه تیم‌های مدعی مشکلات مالی بیشتری دارد و از این حیث سختی بیشتری متحمل شده، اما خوشبختانه این حواشی وارد زمین چمن نشدند و با وجود حواشی زیادی که پیش از هر بازی پیش می‌آمد بازیکنان و کادرفنی خود را از لحاظ روحی و روانی نباختند. اگر این مشکلات نبودند پرسپولیس خیلی بهتر ظاهر می‌شد. بازیکنان، کادر فنی، هواداران و پیشکسوتان همواره پشت هم بوده‌اند، اما در این فصل از لحاظ مدیریتی بلاتکلیف بودیم و بودجه‌ای در دسترس نبود که باعث شد قهرمانی نیم‌فصل از دست برود.

* درویش از جنس پرسپولیس و فوتبال است

پیشکسوت پرسپولیس درباره انتخاب مدیرعامل جدید پرسپولیس عنوان کرد: انتخاب مدیرعامل و خروج از این بلاتکلیفی را به فال نیک می‌گیریم. درویش عاشق پرسپولیس است و می‌تواند بسیار به باشگاه کمک کند به شرطی که اختیار تام داشته باشد. بزرگترین مشکل پرسپولیس مشکلات مالی است و امیدوارم مدیریت بتواند ما را از این بحران نجات دهد. چه بخواهیم و چه نخواهیم درویش به مدیریت پرسپولیس انتخاب شده و مدیری از جنس پرسپولیس و فوتبال است که می‌تواند اسپانسر‌های خوبی برای باشگاه جذب کند و همه باید او را کمک و حمایت نماییم.

وی در رابطه با و موضع گیری حسین کلانی بر علیه درویش تصریح کرد: حسین کلانی از بزرگان پرسپولیس و فوتبال ایران است، اما سالیان زیادی در ایران نبوده و شناختی از درویش ندارد. به جرات می‌گویم او از لحاظ شخصیتی و مدیریتی انسان بسیار خوبی است و خطاب به کلانی می‌گویم که خیلی از هم دوره‌های من و شما بر سر کار آمده اند، اما هیچ اقدام مثبتی انجام نداده‌اند. تنها چیزی که مهم است نام پرسپولیس است و نام مدیرعامل اهمیتی ندارد، همه پیشکسوتان می‌توانند به باشگاه کمک کنند و نباید در این زمینه چیزی را دریغ کنیم.

* روزی که قرار بود پول به پرسپولیس تزریق شود، صدری رفت

داداش زاده در خصوص عملکرد فردی سرخپوشان در این ۱۵ هفته عنوان کرد: به طور کلی همه بازیکنان در این نیم فصل تاثیر گذار بوده‌اند، اما سیدجلال با تجربه بالای خود در مدیریت کردن بازی، امید عالیشاه با سرعت بالا و وحید امیری با درخشش خوب خود بیشتر به چشم آمده‌اند. به طور کلی همه خوب بودند، اما فرازونشیب هم زیاد بود، در فوتبال نام فرد مهم نیست و عملکرد تیمی اهمیت بیشتری دارد. امیدوارم نیم فصل دوم با اقتدار و بدون مشکلات مالی به سمت قهرمانی ششم پیش برویم.

وی در رابطه با دیدار امروز پرسپولیس و ذوب آهن در جام حذفی گفت: این بازی عملاً شروع نیم فصل برای پرسپولیس است. از همین بازی باید عزم خود را برای پیروزی و استارت قهرمانی جزم کنیم. با انتصاب مدیریت جدید انشالله مشکل مالی حل شوند، دقیقا در روزی که قرار بوده پول به باشگاه تزریق شود صدری رفت و معرفت بازیکنان و کادر فنی قابل ستایش است. خطاب به پیشکسوتان پرسپولیس می‌گویم که اختلاف سلیقه در همه جا هست، اما باید همانند همیشه پرسپولیس را حمایت کنیم و با این حجم از مشکلات همین دوم شدن در نیم فصل هم بسیار کار سختی بود. امیدوارم هرچه سریعتر مشکلات حل شوند و امسال هم با اقتدار قهرمان شده و با کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا انشاالله فصل بعد تیم را در آسیا ببینیم. متاسفانه امسال به علت بی‌کفایتی برخی مسئولان فدراسیون و مدیران قبلی از آسیا حذف شدیم که امیدوارم سال بعد این اتفاق نیفتد.

بیشتر بخوانید: حضور پاکدل و عالیشاه در دیدار مقابل ذوب‌آهن در هاله‌ای از ابهام

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ برتر فوتبال پرسپولیس بهزاد داداش‌زاده

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر فوتبال پرسپولیس بهزاد داداش زاده بازیکنان و کادر مشکلات مالی داداش زاده کادر فنی نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۴۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است

پیشکسوت باشگاه استقلال مدعی شد که برای هواداران این تیم قهرمانی تیم محبوب‌شان مهم‌تر از سبک بازی آبی‌پوشان است. - اخبار ورزشی -

نصرالله عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت استقلال در فاصله شش هفته مانده به اتمام مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: استقلال وضعیت خوبی دارد و فکر می‌کنم مالکان جدید باشگاه باید در این موقعیت حساس، اعضای تیم را شارژ مالی کنند تا آنها روحیه بالایی برای بازی‌های باقیمانده داشته باشند. استقلال تا اینجای لیگ نتایج خوبی گرفته و سرنوشت قهرمانی دست خودش است، چون یک امتیاز بیشتر از پرسپولیس دارد.

پرداخت 15 درصد از مطالبات بازیکنان استقلال

 

وی در مورد دو بازی حساس مدعیان اصلی قهرمانی برابر تراکتور و سپاهان که فردا برگزار خواهند شد، نیز خاطر نشان کرد: پرسپولیس و استقلال امیدوارند که طرف مقابل امتیاز از دست بدهد و خودشان نتیجه بگیرند. این بازی برای سرخابی‌ها سخت است، ولی من پیش‌بینی می‌کنم که استقلال و پرسپولیس این هفته مقابل رقیبان‌شان برنده خواهند شد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در واکنش به برخی انتقادها که از سبک بازی این تیم صورت گرفته است، گفت: من معتقدم نتیجه گرفتن از هر چیزی مهم‌تر است و سرمربی هم براساس داشته‌هایش تاکتیک تیمش را انتخاب می‌کند. ما باید در مورد سبک بازی استقلال به تفکرات جواد نکونام احترام بگذاریم. در زمان مربیگری فرهاد مجیدی هم این انتقادها وجود داشت، ولی استقلال بدون شکست قهرمان شد. برای هواداران استقلال هم قهرمان شدن از سبک بازی مهم‌تر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سخت‌ترین هفته مدعیان | پرسپولیس می‌شکند یا استقلال؟
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • ویژگی مثبت تراکتور در مصاف با استقلال؛ شناخت مطهری از آبی‌ها
  • انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!
  • علی اصغر حسن زاده: تفکر ما سورپرایز کردن تیم ها در جام جهانی است!
  • پیوس: تعویض‌های اشتباه، پرسپولیس را خلع سلاح کرد
  • همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • اختیارات درویش محدود شد؛ سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه