Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی ظهر امروز در بازدید از پروژه در حال احداث تالار شهر اردبیل با اشاره به ضرورت تکمیل این پروژه اظهار کرد: تکمیل مجموعه فرهنگی و هنری تالار شهر اردبیل به‌عنوان مطالبه اصحاب فرهنگ و هنر استان، از اولویت‌های برنامه‌های عمرانی استانداری است.

وی افزود: تمام تلاشمان بر این است که هر چه زودتر، بزرگ‌ترین فضای فرهنگی و هنری استان اردبیل تکمیل و در اختیار علاقه‌مندان فرهنگ و هنر استان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل بیان کرد: خوشبختانه در سفر ریاست جمهوری و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان اردبیل، مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه پیش‌بینی گردیده است.

تلاش برای تخصیص هر چه سریع‌تر ۲۰۰ میلیارد تومان برای تالار شهر اردبیل

عاملی بیان کرد: اعتبار پیش‌بینی‌شده، به‌صورت بودجه ملی و ماده ۵۶ تسهیلات بانکی بوده و تمام تلاشمان این است که مبلغ ۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان نیز از محل ماده ۵۶ برای این پروژه جذب نماییم و امیدواریم با اقدامات انجام‌شده، پروژه تالار شهر اردبیل هر چه زودتر به اتمام برسد.

وی در خصوص مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶ تسهیلات بانکی تصریح کرد: با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این خصوص دیدار و پیگیری برای تخصیص این مبلغ انجام خواهد شد.

نشست پیگیری موانع و مشکلات تکمیل تالار شهر اردبیل برگزار شود

استاندار اردبیل دستور پیگیری مبلغ ۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی را نیز به رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان داد و گفت: تالار شهر اردبیل، مجموعه عظیم فرهنگی و هنری استان اردبیل است که با اتمام این پروژه، فرصت و بستری برای فعالین فرهنگی و هنری استان ایجاد خواهد شد.

گفتنی است؛ استاندار اردبیل همچنین در این بازدید دستور نشست پیگیری موانع و مشکلات تکمیل تالار شهر اردبیل را داد که با هماهنگی معاون عمرانی استانداری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل برگزار گردد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار اردبیل سیدحامد عاملی تالار شهر اردبیل هنری فرهنگ تالار شهر اردبیل میلیارد تومان فرهنگی و هنری استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۴۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی

به گزارش قدس آنلاین، مجید اسدالهی در خصوص تکمیل واحدهای نیمه‌تمام صنایع تبدیلی و غذایی بخش کشاورزی، افزود: بالغ بر ۱۵۰۰ واحد صنایع تبدیلی و غذایی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد چشم انتظار حمایت و تخصیص اعتبارات لازم جهت تکمیل و ورود به فرآیند فرآوری محصولات کشاورزی است.

وی اظهار داشت: برای تکمیل این واحدها اعتباری بالغ بر ۳۷ همت مورد نیاز است که با تخصیص این حجم از اعتبار در قالب تسهیلات بالغ بر ۱۴ میلیون تن بر ظرفیت جذب ماده خام و فرآوری محصولات در بخش کشاورزی افزوده می‌شود که کمک شایانی به کاهش ضایعات در این بخش شده و محصولات تولیدی با ارزش افزوده بسیار مناسبی و ماندگاری بالا وارد بازار مصرف خواهد شد.

معاون صنایع تبدیلی وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: با تکمیل و شروع به کار واحدهای صنایع تبدیلی و غذایی ذکر شده امکان اشتغال‌زایی بالغ بر ۲۶ هزار نفر در این کارخانه‌ها ایجاد می‌شود.

اسدالهی درباره صادرات مواد غذایی در زمان تولید حداکثری محصولات کشاورزی گفت: صادرات می‌تواند کمک موثری به تولیدکنندگان انواع محصولات کشاورزی باشد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • تالار چینی‌خانه اردبیل اولین موزه کشور
  • آخرین خبر‌ها از ۲ ایستگاه پمپاژ آب پلدختر
  • وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در کشور در دست اجرا دارد
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام