Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال اینتر جدیدترین گزینه سرمربیگری شیاطین سرخ از فصل آینده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدیران باشگاه منچستریونایتد که اواسط فصل جاری در پی تداوم نتایج ضعیف، به همکاری خود با اولگنار سولسشایر پایان دادند و رالف رانگنیک را تا پایان فصل به عنوان سرمربی موقت منصوب کردند، حالا در حال جستجو برای یافتن سرمربی فصل آینده خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  از اریک تن‌هاخ سرمربی آژاکس، مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاری‌سن‌ژرمن و برندان راجرز سرمربی لسترسیتی به عنوان اصلی‌ترین گزینه‌های سرمربیگری شیاطین سرخ از فصل آینده یاد شده است اما حالا یک نشریه ایتالیایی از سیمونه اینزاگی سرمربی فعلی اینتر به عنوان جدیدترین گزینه سرمربیگری منچستریونایتد یاد کرده است.

بر اساس ادعای روزنامه ایتالیایی «کوریره دلو اسپورت» چاپ رُم؛ نیمکت تیم فوتبال منچستریونایتد یک مدعی جدید پیدا کرده و آن کسی نیست جز سیمونه اینزاگی. طبق این گزارش؛ مدیران باشگاه منچستریونایتد تحت‌تأثیر کاری که این مربی ایتالیایی این فصل در اینتر کرده، قرار گرفته‌اند؛ به همین خاطر با این مربی ایتالیایی تماس گرفته‌اند و پیشنهاد سرمربیگری شیاطین سرخ را به او داده‌اند.

این روزنامه ایتالیایی همچنین فاش کرد اینزاگی 45 ساله در حال گذراندن دوره‌های فشرده یادگیری زبان انگلیسی است. سرمربی اینتر ایده مربیگری در لیگ برتر انگلیس را در سر دارد و منچستریونایتد می‌تواند با ارائه پیشنهادی مناسب او را تابستان آینده برای حضور روی نیمکت این تیم متقاعد کند.

واکنش مارسیال به اتهام امتناع از بازی برای منچستریونایتد

اینزاگی که تابستان اخیر از لاتزیو جدا و هدایت اینتر را برعهده گرفت، با وجود جدا شدن بازیکنانی همچون روملو لوکاکو و اشرف حکیمی از این تیم، نراتزوری را در قامت یک مدعی حفظ کرده و تیمش در حال حاضر صدرنشین سری A ایتالیاست. او همچنین اخیراً اینتر را در سوپرکاپ ایتالیا به قهرمانی رساند که این مهم با شکست دادن یوونتوس رقم خورد.

منچستریونایتد در حال حاضر با 32 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس است و در تلاش برای بازگشت به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس اینترمیلان سیمونه اینزاگی منچستریونایتد لیگ برتر انگلیس اینترمیلان سیمونه اینزاگی منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۴۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین گلزنان انگلیسی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا / وین رونی در صدر

شاهزاده هری تنها یک گل تا رسیدن به رکورد گلزنی وین رونی در لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارد.

طرفداری | دیدار دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 دو تیم پایان یافت. هری کین زننده گل دوم مونیخی‌ها از روی نقطه پنالتی بود.

هری کین با گلزنی مقابل رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شمار گل‌های خود در این فصل از مسابقات چمپیونز لیگ را به عدد 8 رساند. او همچنین 3 پاس گل هم در این تورنمنت به ثبت رسانده تا در 11 گل بایرنی‌ها در لیگ قهرمانان تاثیر مستقیم داشته باشد. شاهزاده هری با گلزنی مقابل رئال مادرید شمار گل‌هایش در لیگ قهرمانان اروپا را به عدد 29 رساند تا بدین‌ترتیب او در جایگاه دوم برترین گلزنان انگلیسی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا قرار گیرد.

وین رونی، اسطوره باشگاه منچستریونایتد اما با زدن 30 گل در لیگ قهرمانان اروپا در صدر بازیکنان انگلیسی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا ایستاده است و هری کین تنها یک گل با آمار او و رسیدن به بهترین گلزن انگلیسی تاریخ چمپیونز لیگ فاصله دارد. در جایگاه سوم هم رحیم استرلینگ با 27 گل زده قرار گرفته است. در ادامه نگاهی به 10 گلزن انگلیسی برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا می‌اندازیم.

10 گلزن انگلیسی برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا رتبهنام بازیکنتعداد بازیتعداد گلباشگاه
1 وین رونی 85 30 منچستریونایتد
2 هری کین 43 29 تاتنهام، بایرن مونیخ
3 رحیم استرلینگ 82 27 منچسترسیتی، چلسی
4 پل اسکولز 124 24 منچستریونایتد
5 فرانک لمپارد 105 23 چلسی
6 استیون جرارد 73 21 لیورپول
7 اندی کول 48 18 منچستریونایتد
8 دیوید بکام 107 16 منچستریونایتد، رئال مادرید
9 فیل فودن 52 15 منچسترسیتی
9 تئو والکات 59 15 آرسنال

* آمارهای فوق از سایت ترانسفرمارکت استخراج و گردآوری شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • برترین گلزنان انگلیسی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا / وین رونی در صدر
  • اینزاگی در اینتر ماندگار است
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏
  • اشمایکل: توخل و کلوپ گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمربی‌گری منچستریونایتد هستند
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده