Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی با صرف نصف سهم مبارک امام(ع) برای کمک به آسیب دیدگان سیل اخیر موافقت کرد:

بسمه تعالی

ضمن اظهار همدردی با مردم شریف و عزیز آسیب دیده از سیل اخیر، به اطلاع می‌رساند: مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی دام ظله الوارف، اجازه فرمودند مومنین از نصف سهم مبارک امام علیه السلام، جهت کمک به آسیب دیدگان سیل اخیر، پرداخت نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ان ‌شاء الله تعالی با عنایات حضرت ولیّ عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مشکلات و نگرانی‌ های مردم شریف مناطق سیل زده و سایر بلاد برطرف گردد.

۱۴ جمادی الثانیة ۱۴۴۳

دفتر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی دام ظله العالی

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا سیل آیت الله صافی گلپایگانی سیل در ایران آیت الله العظمی صافی گلپایگانی افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا صافی گلپایگانی سیل اخیر آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۵۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس

آردا گولر لایق اعتماد بیشتری در رئال مادرید است.

طرفداری | نیمه اول دیدار رئال سوسیداد و رئال مادرید با تک گل آردا گولر به سود شاگردان آنچلوتی به پایان رسید.

رئال مادرید در حالی در هفته سی و سوم لالیگا مقابل رئال سوسیداد قرار گرفت که تغییرات زیادی را نسبت به بازی مقابل بارسلونا در ال‌کلاسیکو تجربه می‌کرد. تغییرات کارلتو البته کاملا منطقی است چراکه رئال مادرید چند روز دیگر بازی بسیار حساسی مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا آن هم در آلیانتس آرنا در پیش‌رو دارد. در این مسابقه آردا گولر برای اولین بار در لالیگا در ترکیب اولیه رئال مادرید جای گرفت و جواب خوبی هم به اعتماد سرمربی ایتالیایی لوس بلانکوس داد.

گولر در نیمه اول یکی از بازیکنان خوب رئال مادرید بود و در دقیقه 29 از روی پاس زیبای کارواخال، با یک ضربه دقیق و زمینی گل اول این بازی را برای رئال مادرید به ثمر رساند. این دومین گل گولر در رقابت‌های لالیگا و البته اولین گل او در اولین بازی است که از ابتدا در این فصل در ترکیب رئال مادرید به میدان رفته است. آردا گولر به خوبی نشان داد که لایق اعتماد بیشتری در رئال مادرید است و می‌تواند یکی از بازیکنان آینده‌دار این تیم اسپانیایی به حساب آید.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • اگر صافی کف پا نوعی بمب ساعتی نباشد چه؟
  • درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس
  • عروس امام خمینی(ره) درگذشت
  • نگاهی به زندگی پربرکت آیت‌الله العظمی بروجردی
  • جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • آیت‌الله العظمی دوزدوزانی تبریزی: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست/ اشتباه عالِم مانند اشتباه فرد عادی نیست، عده‌ای را منحرف می کند/ روحانی واقعی برای تربیت دینی و انسانی باید تلاش و تبلیغ کند‌
  • هر مدرسه علمیه، اردوگاه امام زمان(عج) است/ جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی
  • جامعة المصطفی مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • فرونشست زمین در میدان امام حسین(ع) یزد با بارش‌های اخیر
  • آیا «دخل و تصرف در مشاعات ساختمان» جایز است؟