Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد ایران‌شناسی و دانشگاه آزاد اسلامی به امضای رئیس بنیاد ایران‌شناسی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رسید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد ایران‌شناسی و دانشگاه آزاد اسلامی با موضوع همکاری‌های بین‌المللی علمی، آموزشی و فرهنگی با شعب خارج از کشور این دانشگاه به امضای آیت‌الله سیدمحمد خامنه‌ای رئیس بنیاد ایران‌شناسی و دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این تفاهم نامه که برپایه اهداف علمی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و قوانین جاری با حفظ منافع متقابل منعقد شده، در حوزه‌های همکاری مختلف از جمله «طراحی و اجرای طرح‌های مشترک پژوهشی، علمی، تاریخی و فرهنگی در زمینه ارتقای آگاهی‎ بخشی درخصوص ایران شناسی و شناساندن ظرفیت‌های فرهنگی، تمدنی، ایرانی و اسلامی کشور در عرصه بین الملل توسط دانشگاه»، «تبادل تجربیات، اسناد، اطلاعات و کتب علمی، پژوهشی و آموزشی» و «برگزاری کارگاه‌های آموزشی و پژوهشی، نشست‌های تخصصی و گردهمایی‌های فرهنگی، علمی و آموزشی» اجرایی خواهد شد.

«کمک به طراحی و تأمین محتوا و برگزاری همایش‌ها و هم اندیشی‌های علمی پژوهشی و فرهنگی مشترک»، «مشارکت در تهیه و چاپ کتب، مجلات و مقالات علمی با موضوع ایران شناسی و تاریخ تمدن ایران و اسلام»، «همکاری در برگزاری نمایشگاه‌های محصولات فرهنگی، علمی پژوهشی با موضوع ایران شناسی و شناساندن تاریخ تمدن ایرانی»، «مشارکت در برگزاری همایش ها، نشست‌های علمی تاریخی و مراسم نکوداشت مفاخر ادبی، استادان و محققان ایران شناسی» و... از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: طهرانچی بنیاد ایران شناسی دانشگاه ازاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی بنیاد ایران شناسی تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۵۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای ۵ سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا

مقامات عالی ایران و سریلانکا پس از برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور، ۵ سند همکاری در حوزه‌های مختلف امضا کردند.

به گزارش ایسنا،‌ مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور سید ابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه روسای جمهور دو کشور، ۵ سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکاری‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» امضا کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا
  • امضای ۵ سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری