Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@11:01:32 GMT

املاکی های متخلف یزد زیر ذره بین پلیس

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۵۵۳۸۵

املاکی های متخلف یزد زیر ذره بین پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: در دو هفته اخیر تعدادی از بنگاههای املاک شهر یزد که اقدام به رهن واجاره واحدهای مسکونی به اتباع بیگانه میکردند پلمپ شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید زینلی فرمانده انتظامی شهرستان یزد در گفتگو با یزد رسا، در مورد بنگاههای املاکی که واحدهای مسکونی را به اتباع بیگانه اجاره و رهن می دهند ابراز داشت: طبق قانون اتباع بیگانه غیر مجاز حق اقامت در کشور ایران را ندارند و افرادی که در این زمینه فعالیت نمایند طبق قانون مجرم بوده و با آنها برخورد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زینلی  با بیان اینکه در دو هفته اخیر تعدادی از بنگاههای املاک شهر یزد که در این زمینه فعالیت میکردند پلمپ شده اند خاطرنشان کرد: برخورد با بنگاههای متخلف در دستور کار نیروی انتظامی بوده و در کارگروه  فرمانداری مشکلات هرکدام از محلات شهر یزد در این زمینه بررسی و اقدامات لازم در این زمینه انجام و این موضوع با شدت ادامه خواهد داشت تا دغدغه مردم در این زمینه کاملا برطرف شود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان یزد با توصیه به همشهریان مبنی بر اینکه در صورت مشاهده بنگاههای املاک متخلف ، موارد را به پلیس110در میان بگذارند گفت: بحث بررسی مشکلات و معظلات به وجود امده به واسطه اقامت اتباع بیگانه در دستور کار کارگروه های استانداری و فرمانداری است و امیدواریم به زودی دغدغه های مردم در این زمینه به صورت کامل برطرف شود.

وی در مورد جمع اوری متکدیان سطح شهر یزد نیز گفت: در این زمینه قانون به صورت کاملا مشخص شرح وظایف هر دستگاه را مشخص کرده و جمع آوری و تحویل متکدیان اتباع بیگانه غیر مجاز برعهده نیروی انتظامی است که این موضوع در دستور کار نیروی انتظامی استان بوده و با جدیت پیگیری می شود.

زینلی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان یزد در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه بسیاری از  متکدیان موجود در سطح شهر یزد، افرادی غیر بومی اما ایرانی هستند که وظیفه برخورد با انها بر عهده دیگر دستگاهها می باشد اما نیروی انتظامی آمادگی کمک به دستگاهها را در این زمینه دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: انتظامی شهرستان یزد نیروی انتظامی اتباع بیگانه شهر یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۵۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان گفت: قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدقاسم موسوی اظهار کرد: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

کد خبر 748419

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • کم‌کاری و عملکرد بدِ ۳۲ سازمان مسؤل در زمینه حجاب و عفاف
  • تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند!
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • کشف ۱۳ تن چوب تاغ قاچاق در استان سمنان/۱۱ متخلف دستگیر شدند
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران