Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@19:23:53 GMT

قیمت طراحی سایت فروشگاهی چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۵۵۸۲۶

قیمت طراحی سایت فروشگاهی چقدر است؟

طراحی فروشگاه اینترنتی به شکل‌های مختلف انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام شرکت طراحی وب ایرانیان، از آن جمله می توان به استفاده از نرم افزارهای رایگان مانند وردپرس و یا استفاده از خدمات طراحی فروشگاه اینترنتی همانند طراحی وب ایرانیان را نام برد.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به داشتن یک فروشگاه اینترنتی یا آنلاین شاپ فکر کرده باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزها داشتن یک ویترین آنلاین برای هر کسب و کاری یک اجبار میباشد و فروشنده ای که تنها به فروش فیزیکی محصولات میپردازد هیچ امکان رقابتی نخواهد داشت.اما قیمت طراحی سایت فروشگاهی چقدر است؟

توسط فروشگاه ساز طراحی وب ایرانیان شما به سادگی و بدون نیاز به هیچ دانش فنی قادر خواهید بود تا محصولات خود را در اینترنت به فروش برسانید. از آنجایی که سایتهای طراحی شده توسط طراحی وب ایرانیان تحت استاندارد سئو گوگل می باشند، محصولات شما به صورت اتوماتیک در گوگل اضافه خواهد شد. همچنین به دلیل اتصال سایتهای راه اندازی شده به موتور جستجوگر کالای ترب همزمان با اضافه سازی محصولات به فروشگاه اینترنتی محصولات شما در سایت ترب و ایمالز نیز نمایش خواهند داشت. لذا دسترسی مشتریان شما که به دنبال خرید آن محصول بودند و یا آن محصول را در اینترنت جستجو کرده اند به سادگی میسر می باشد. در واقع مشتریانی که به دنبال خرید کالایی از اینترنت هستند مشتریان بالقوه آن محصول محسوب می‌شوند و زمانی که سایت شما تحت استاندارد سئو گوگل می‌باشد باعث خواهد شد تا مشتریان بالقوه که به دنبال خرید اینترنتی آن محصول می‌باشند به صفحه سایت شما دسترسی پیدا کنند و این یعنی میزان فروش بسیار بالاتر در مقایسه با فروش سنتی محصولات.

فروش آنلاین محصولات منحصر به یک گروه خاص از کالاها نمی باشد و امروزه برای هر کسب و کاری حیاتی می‌باشد.

هزینه ساخت آنلاین شاپ در طراحی وب ایرانیان به صورت یک بار دریافت و دائمی می باشد. برای سال‌های بعد به جز هزینه تمدید هاست و دامنه شما هزینه دیگری نخواهید داشت و در واقع شما مالک فروشگاه آنلاین خود خواهید بود.

مهم نیست که چه محصولی را برای فروش عرضه می نمایید، به کمک فروشگاه ساز طراحی وب ایرانیان شما کافیست تنها محصولات خود را از طریق پنل مدیریت اضافه نموده و به سفارشات مشتریان خود رسیدگی نمایید. همه کارها از قبل انجام شده. شما تنها روی فروش تمرکز کنید.

برخلاف وردپرس که در واقع به واسطه استفاده از افزونه هایی تبدیل به یک سایت فروشگاهی خواهد شد و مدیریت دشواری را شامل می‌شود که نیاز به آشنایی قبلی خواهد داشت، در نرم افزارهای تجاری همانند نرم افزار ساخت فروشگاه اینترنتی ایرانیان از ابتدا تمامی امکانات مختص فروش اینترنتی در نظر گرفته شده و شما به آسانی قادر به اضافه سازی محصولات و مدیریت مشتریان خود خواهید بود.

امکان طراحی قالب و پوسته اختصاصی طبق نظر و سلیقه شما فراهم می‌باشد و هیچ محدودیتی در طراحی سایت وجود نخواهد داشت. کافیست تا نمونه سایت موردنظر خود را معرفی نمایید و یا جزئیات سایت مورد نظرتان را مطرح نمایید.همکاران ما در طراحی وب ایرانیان عیناً سایت مورد نظر شما را با تمامی جزئیات مورد نظر شما طراحی و پیاده سازی خواهند کرد.

در طراحی وب ایرانیان شما امکان استفاده از نسخه های از پیش برنامه نویسی شده و یا سفارش طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی خود را خواهید داشت.

در کسب و کار سنتی مشتریان شما محدود به یک شهر منطقه و شاید استان می باشند این در حالی است که با داشتن فروشگاه اینترنتی، مشتریان شما از تمامی شهر ها و استانها و در واقع از کل کشور به ویترین محصولات فروشگاه شما دسترسی خواهند داشت.

همین امروز بدون هیچ دانش فنی فروشگاه آنلاین خود را با پایینترین هزینه و بیشترین امکانات راه اندازی نموده و از فروش آنلاین محصولات خود لذت ببرید.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طراحی سایت فروشگاهی طراحی فروشگاه اینترنتی قیمت طراحی سایت فروشگاهی فروشگاه اینترنتی آن محصول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۵۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری، محمدعلی خزایی، رئیس هیئت مدیره شرکت دانش‌بنیان فعال در زمینه ساخت ربات‌های صنعتی، درباره ربات ساخته‌شده با درجه آزادی ۷ توضیح داد:این ربات در خطوط پرکن محصولات پتروشیمی و صنایع سیمان کاربرد دارد و می‌تواند به صورت خودکار، محصولات را در کیسه‌های ۵۰ کیلوگرمی پر کند و روی تریلر بچیند. این ربات قادر به پر کردن ۲۰ کیسه در هر بار عملیات است.

خزایی افزود: علاوه بر این، بالغ بر ۱۵۰ قطعه و تجهیز مورد استفاده در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی را برای نخستین بار در سطح کشور طراحی و بومی‌سازی کرده‌ایم. به دلیل تحریم‌ها و شرایط اقتصادی، امکان واردات این قطعات وجود نداشت. تمام ۱۵۰ قطعه در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی نصب و راه‌اندازی شده و عملکرد موفقی داشته‌اند.

وی در خصوص بزرگ‌ترین دستاورد این مجموعه دانش‌بنیان گفت: مهم‌ترین اتفاق در مجموعه ما، اعتماد به دانشجویان و نیروی متخصص ایرانی بود. ما با حمایت و کمک این افراد توانستیم برای اولین بار این ربات را طراحی و نصب کنیم. این کار بزرگ توسط نخبگان ایرانی انجام شد و نهاد ریاست جمهوری نیز در زمینه دانش‌بنیان شدن به ما کمک شایانی کرد.

خزایی تصریح کرد: قیمت تجهیز ما حدود ۱۵ میلیارد تومان برآورد شده است، در حالی که نمونه خارجی آن ۹۰ میلیارد تومان قیمت دارد. محصول ما خدمات پس از فروش و پشتیبانی دارد که شرکت‌های خارجی ارائه نمی‌دهند.

رئیس هیئت مدیره این شرکت دانش‌بنیان ادامه داد: محصول ما در قسمت تعمیر و نگهداری به گونه‌ای طراحی شده که در صورت بروز اشکال در عملکرد ربات، به راحتی از خط خارج شده و به صورت دستی به فعالیت خود ادامه می‌دهد تا مشکل حل شود. این در حالی است که درباره محصولات شرکت‌های خارجی، تا زمانی که قطعات از خارج از کشور برسد، مدت زیادی زمان می‌برد. محصول ما تا حدودی از ارزبری نیز جلوگیری کرده است.

خزایی در خصوص رقم اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شده توسط این مجموعه گفت: در مجموعه ما به طور مستقیم برای ۲۰ نفر شغل ایجاد شده است و حدود ۶۰ نفر نیز به صورت غیرمستقیم با ما همکاری می‌کنند.

 این فعال حوزه فناوری در خصوص استفاده از حمایت‌های معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری گفت: این مجموعه در حال حاضر نیازمند حمایت‌های مالی است که در این راستا، تقاضا داریم که بانک‌ها با ارائه تسهیلات و تسریع در فرآیند دریافت وام، همکاری بیشتری با ما داشته باشند. همچنین، خواهان حمایت در زمینه‌ حضور در نمایشگاه‌ها، بهره‌مندی از معافیت‌های مالیاتی و دریافت زمین  برای توسعه فعالیت‌های خود هستیم.

وی در پایان خواستار در نظر گرفتن تدابیری برای جلوگیری از واردات محصولات مشابه تولیدات ایرانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وظیفه پلتفرم‌ها در عرضه دارو/ ۶ ماه اجرای آزمایشی در یک استان
  • تنها «حمل» دارو از طریق سکوی اینترنتی است/ به هیچ وجه «فروش» دارو مطرح نیست
  • ابلاغ دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی
  • دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم با طراحی و تولید محصولات جدید
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟