Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل استاندار و تحقیقات صنعتی خراسان شمالی گفت: اخذ استاندارد تست فشار هیدور استاتیک برای خوردروهای گاز سوز اجباری شد. - اخبار استانها -

فهیمه مهمان‌نواز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  بجنورد  با اشاره به الزامی شدن تست‌های استاندارد مخازن گاز خودرو٬ اظهار داشت: از ابتدای سال 1400 استاندارد تست فشار هیدرواستاتیک مخازن CNG نصب شده در خودروهای دوگانه سوز اجباری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ابتدای سال تا کنون٬ 1857 مخزن CNG خودرویی در آزمایشگاه‌های همکار که توسط اداره کل استاندارد خراسان شمالی تایید صلاحیت شدند٬ مورد آزمون قرارگرفته و این روند تا پایان سال ادامه دارد.

مدیرکل استاندار و تحقیقات صنعتی استان خراسان شمالی تصریح کرد: درحال حاضر 5 آزمایشگاه همکار و مورد تأیید استاندارد در زمینه آزمون هیدرو استاتیک مخازن CNG خودرو در استان فعالیت دارند که براساس استاندارد ملی مربوطه و با همکاری بازرسان استاندارد، مخازن ذخیره CNG منصوبه بر روی خودروهای دوگانه سوز را مورد بازرسی و آزمون ادواری قرار می‌دهند.

چرا ایربگ خودروهای حادثه بهبهان باز نشد؟/ مدیرکل سازمان استاندارد: پلیس گزارش تخلف خودروساز را بدهد، از مراجع قضایی پیگیری می‌کنیمرئیس سازمان استاندارد: در 8 سال اخیر خودرو کیفی خوبی تولید نشد/ تعلیق 9 استاندارد در دولت قبل به مردم آسیب زد220 کلاس درس در استان کرمانشاه سیستم گرمایشی استاندارد ندارد

وی با اشاره به اینکه در این طرح، بازرسی و تست ادواری مخازن  CNG براساس استاندارد های ملی ایران انجام می شود، افزود: در این طرح از سیستم سوخت‌رسانی، نحوه بستن اتصالات، تجهیزات استقرار مخزن و سایر قسمت های این تجهیزات بازدید بعمل می آید.

مدیرکل استاندارد خراسان شمالی با بیان اینکه آزمایشگاه‌های همکار سازمان ضمن نظارت و پایش، در صورت انطباق با الزامات روش اجرایی مربوطه، در مقاطع زمانی دو ساله تمدید اعتبارمی‌شوند گفت: آزمایشگاه آزمون فشار هیدرواستاتیک مخازن CNG نوع یک خودروها، به طور مرتب توسط کارشناسان اداره کل استاندارد مورد بازرسی و ارزیابی مراقبتی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/311

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۶۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش پرستاران گرگان به اضافه‌کار اجباری

شماری از پرستاران بیمارستانی در گرگان با بیان اینکه نسبت به اضافه‌کار اجباری اعتراض داریم، اظهار داشتند: «مدتی‌ست که به اضافه کار اجباری و شیفت‌های طولانی اعتراض داریم؛ برخی از همکاران‌مان تصمیم گرفته‌اند تن به اضافه‌کار اجباری ندهند، اما در مقابل واکنش مسئولان و مقامات مثبت نبوده است.»   به گزارش ایلنا، یکی از این پرستاران گفت: به یکی از همکاران مرد ما گفته شده اگر تن به اضافه‌کار اجباری ندهی، باید بخش‌ات را عوض کنی یا از کارت استعفا بدهی!   به گفته این پرستار، اجبار در اضافه‌کار یا ایستادن در شیفت‌های طولانی، خلاف قانون است، اما پرستاران برای اینکه شغل خود را از دست ندهند، به این اجبار تن می‌دهند.   پرستاران گرگان، خواستار اختیاری شدن اضافه‌کار و افزایش عادلانه‌ی حق الزحمه آن هستند؛ در حال حاضر برای هر ساعت اضافه کار پرستاران، رقم ناچیز ۱۲ تا ۲۰ هزار تومان بعد از تاخیر بسیار به آن‌ها پرداخت می‌شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ایجاد ۵ هزار مترمکعب ظرفیت مخازن آب در طرح جهاد آبرسانی به روستا‌های کردستان
  • عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت ۱۴۰۳
  • بارش‌های کشور به نرمال نزدیک شد
  • بارش‌های کشور به نرمال نزدیک شد/ ورودی مخازن همچنان دارای ۸ درصد
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • میزان پرشدگی مخازن سد‌های کشور
  • ۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند
  • واکنش پرستاران گرگان به اضافه‌کار اجباری
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران