Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ وحدت هنانوف مدافع تاجیکی تیم فوتبال پرسپولیس در دقیقه ۶۸ وارد زمین مسابقه شد تا نخستین دیدار خود را برای پرسپولیس انجام دهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جامح حذفی فوتبال کشور از ساعت 15:30 تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که حواشی این دیدار به شرح زیر است:

در بین 2 نیمه شهاب گردان و سید جلال حسینی با یکدیگر دیدار و خوش و بش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحدت هنانوف مدافع تاجیکی تیم فوتبال پرسپولیس در دقیقه 68 وارد زمین مسابقه شد تا نخستین دیدار خود را برای پرسپولیس انجام دهد.

صفروف دیگر بازیکن تاجیکی پرسپولیس نیز در این دیدار به میدان رفت.

افشین پیروانی پس از به ثمر رسیدن گل دوم تیم پرسپولیس بازیکنان این را به آرامش فراخواند.

اکثر عکاسان و تصویربرداران در نیمه دوم پشت دروازه پرسپولیس قرار داشتند.

حواشی دیدار ذوب‌آهن ـ پرسپولیس| کیفیت نامطلوب چمن ورزشگاه فولادشهر/ اعتراض تارتار به داور مسابقهپیروزی یک نیمه‌ای سرخپوشان با ضربه استثنایی امیری؛ ذوب‌آهن صفر ـ پرسپولیس صفرجام حذفی فوتبال| برتری پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در نیمه اول

سید محمد طباطبایی‌ مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان و علی طاهری رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان به همراه چند تن از مسئولان ورزش استان در ورزشگاه حضور داشتند و این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

قاسم حدادی‌فر کاپیتان فصل قبل ذوب‌آهن که در این فصل از این تیم خداحافظی کرده است در ورزشگاه حضور داشت و در دقایق پایانی  ورزشگاه را ترک کرد.

4 وقت اضافی برای نیمه دوم این دیدار از سوی داور چهارم اعلام شد.

این دیدار در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید تا شاگردان گل‌محمدی به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنند.

در پایان دیدار بازیکنان پرسپولیس به سمت داور مسابقه رفتند و کادر داوری این دیدار دیدار کردند.

انتهای پیام/ 172/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۶۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی بدون گل در نیمه اول‌ لیگ یکی ها

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال مس کرمان و چادرملو اردکان از ساعت ۱۷:۴۵ امروز جمعه در یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور پیگیری شد.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید تا دو تیم لیگ یکی برای رسیدن به جمع هشت تیم پایانی در ۴۵ دقیقه دوم تلاش کنند.

کد خبر 6089294

دیگر خبرها

  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • تساوی بدون گل در نیمه اول‌ لیگ یکی ها
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی