Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@03:01:15 GMT

حذف فولاد قهرمان در کرمان

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۵۶۷۴۶

حذف فولاد قهرمان در کرمان

تیم فوتبال فولاد خوزستان از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه های کشور مهمان تیم مس کرمان بود که در نهایت با نتیجه پنج بر چهار در ضربه های پنالتی مغلوب میزبان خود شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه های کشور امروز دوشنبه(27 دی ماه 1400) مهمان تیم مس کرمان بود که در نهایت این دیدار در ورزشگاه شهید باهنر در ضربه های پنالتی با نتیجه پنج بر چهار به پایان رسید و فولاد خوزستان قهرمان فصل پیش جام حذفی، از گردونه رقابت ها حذف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه اول این دیدار علیرغم تلاش دو تیم توپی از خط دروازه ها عبور نکرد. نیمه دوم این دیدار اما با گلزنی کرمانی ها آغاز شد و امید کاظمیان در دقیقه 59 در تک به تک با دروزاه بان توانست توپ را از خط دروزاه فولاد عبور دهد و تیمش را یک بر صفر پیش اندازد. در ادامه اما شاگردان جواد نکونام گل خورده را روی یک کار تیمی با ضربه سر وحید حیدریه در دقیقه 87 جبران کردند و این تساوی یک بر یک تا پایان 90 دقیقه تغییر نکرد. این دیدار در دو وقت اضافه نیز تا دقیقه 120 هم بدون گل دنبال شد تا برنده این دیدار در ضربه های پنالتی مشخص شود.

پنالتی اول توسط سید مهران موسوی برای فولاد به گل تبدیل شد. پنالتی اول تیم مس کرمان نیز به گل تبدیل شد. پنالتی دوم فولاد توسط سید محمد میری با فاصله بسیار از بالای دروازه عبور کرد و به گل تبدیل نشد. پنالتی دوم کرمانی ها نیز توسط مهرداد آوخت به گل تبدیل شد. پنالتی سوم فولاد را موسی کولیبالی به گل تبدیل کرد. ضربه سوم کرمانی ها توسط بهران رشید فرخی به گل تبدیل شد. پنالتی چهارم فولاد مردان توسط عبدالله زاده به گل تبدیل شد. پنالتی چهارم کرمانی ها را علی خلیلی به گل تبدیل کرد. پنالتی پنجم اهوازی ها توسط لوسیانو پریرا به گل تبدیل شد. پنالتی سرنوشت ساز پنجم کرمانی ها توسط صیاد کوکبی زده شد که به گل تبدیل نشد تا همه چیز به تساوی کشیده شود.

در ادامه پنالتی ششم توسط وحید حیدریه زده شد که به گل تبدیل نشد اما در مقابل پنالتی ششم کرمانی به گل تبدیل شد و توانستند فولاد، قهرمان جام حذفی فصل گذشته را از دور رقابت های پیش رو حذف کنند.

جواد نکونام در این دیدار علی غلامزاده، وحید حیدریه، موسی کولی‌بالی، سینا شاه عباسی، مجتبی نجاریان، محمد آبشک، حمید بوحمدان، ساسان انصاری، آیاندا پاتوسی، محمدرضا عباسی، پریرا را در ترکیب اصلی خود قرار داده است.

همچنین فرزاد حسین خانی ترکیب حسین شهریاری، علی خلیلی ماهانی، امین جهان کهن، محمد صبوری، علیرضا قادری، امیر ظاهر، سامان نورایان، علی تهامی زرندی، محمد امین فاطمیان، علی رستمی و امیر حسین عسکری را برای رقابت با تیم فولاد ارنج کرده است.

این دیدار با قضاوت سید مهدی مرجان زاده و کمک فرهاد مروجی، جعفر مهاجر و امیر آرمند و نظارت رسول فروغی برگزار شد./انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا فولاد خوزستان باشگاه های کشور مس کرمان فولاد خوزستان رقابت فولاد جواد نکونام مس کرمان مردان جام حذفی جهان رقابت فولاد مرجان جام حذفی فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال ایران مس کرمان برنا خوزستان گل تبدیل شد کرمانی ها جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۶۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان؛ صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و 40 امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد. 

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، نشان قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد. 

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی 24 -32 در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند. 

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. 

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است. 

 

 

دیگر خبرها

  • بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)
  • رقابت بیش از ۲۱ هزار کرمانی درآزمون آموزش و پرورش
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • کرمانی‌ها و کسب ۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • شیطنت بن وایت هنگام ضربه پنالتی سون هیونگ مین در دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • حمایت بیش از ۶۰۰۰ معلم کرمانی از ایتام 
  • فینال جام حذفی در کرمان برگزار می شود
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود