Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@13:38:04 GMT

قالیباف درگذشت یزدانی‌خرم را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۵۷۲۱۸

قالیباف درگذشت یزدانی‌خرم را تسلیت گفت

رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت پیشکسوت و مدیر باسابقه ورزش کشور را تسلیت گفت.

به گزارش برنا، محمدباقر قالیباف روز دوشنبه در پیامی با ابراز تاسف و تاثر از درگذشت محمدرضا یزدانی‌خرم پیشکسوت و مدیر باسابقه ورزش کشور، نوشت: ایشان در سالهای متمادی به عنوان خدمتگزاری صدیق با بهره‌مندی از منش‌های اخلاقی و سجایای پهلوانی و بهره گیری از تجارب و شیوه‌های مدیریتی روز دنیا، خدمات درخشانی در جهت توسعه رشته‌های ورزشی از خود بر جای گذاشت و تلاش‌های صادقانه آن مرحوم در بنیانگذاری والیبال نوین ایران، ایشان را به الگویی جاودانه در مدیریت ورزش کشور تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ضمن عرض تسلیت به جامعه بزرگ ورزش کشور، دوستان و آشنایان و خانواده محترم، برای آن مرحوم رحمت‌واسعه و غفران‌الهی و برای بازماندگان صبر واجر از درگاه خداوند متعال مسالت می‌کنم.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال مجلس شورای جامعه خانواده رئیس مجلس شورای اسلامی تهران یزدانی خرم ورزش کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۷۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهنسال‌ترین معلم ایران درگذشت / معلم مهابادی که بود؟ + عکس

اسعد رسولی روز جمعه اظهار کرد: مرحوم حجازی متولد سال ۱۲۹۶ بود که در سال ۱۳۱۶ به عنوان معلم در اموزش و پرورش استخدام شد و یکی از نخستین معلمان این شهر به شمار می‌آمد.

وی اضافه کرد: این معلم دلسوز و پرتلاش پس از ۳۴ سال خدمت در آموزش و پرورش مهاباد سرانجام در سال ۱۳۵۶ و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به درجه بازنشستگی نایل آمده بود.

رییس آموزش و پرورش مهاباد گفت: مرحوم حجازی در دوران خدمتش در تمامی مقاطع تحصیلی به تدریس مشغول بود و علاوه بر ریاست اداره آموزش و پرورش، مسوولیت سازمانان جوانان و هلال احمر (شیرو خورشید) مهاباد را نیز در کارنامه مدیرتی خود داشت.

وی اظهار کرد: از مرحوم حجازی چند تالیف شامل کتاب خاطرات و دیوان اشعار به زبان‌های کُردی و فارسی به یادگار مانده است که هنوز به چاپ نرسیده است.

آیین تشییع و خاکسپاری مرحوم حجازی با حضور گسترده مردم بویژه شاگران وی در آرامستان باغ فردوس مهاباد برگزار و مجلس ترحیم وی در مسجد مولوی این شهرستان برگزار می‌شود.

مهاباد در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

منبع: ایرنا

tags # معلم سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • قالیباف: از تمام تصمیماتی که گرفته‌ام دفاع می‌کنم
  • کهنسال‌ترین معلم ایران درگذشت / معلم مهابادی که بود؟ + عکس
  • کهنسال‌ترین معلم ایران درگذشت
  • قالیباف: ایجاد تحول در آموزش و پرورش، موجب تحول در کشور است
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • دوراهی قالیباف برای رسیدن به صندلی ریاست
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت