Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز - عدالت حاجی پور  ، راهداران از ساعات اولیه شروع بارش برف با حضور در جاده نسبت به برف روبی در جاده‌های مواصلاتی اقدام کردند گفت : در حال حاضر تمام راه‌های ارتباطی اصلی و روستایی شهرستان باز می‌باشد و تردد در جریان است تنها را ارتباطی ۱۰ درصد از روستا‌های کوهستانی که حجم بارش بیشتر است تردد با سختی و با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از شهروندان تقاضا داریم از تردد‌های غیرضروری اجتناب کنند و در صورت سفر حتما خودرو را به زنجیر چرخ مجهز و سالم بودن سیستم گرمایشی و روشنایی خودرو اطمینان حاصل شود.

غلام رضا اویسی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کلیبر هم  از برف‌روبی ۱۰۰۰کیلومتر از محور‌های مواصلاتی اصلی و روستایی طی روز گذشته خبر داد، گفت: برف‌روبی راه‌های روستایی توسط ۱۵ دستگاه سنگین و نیمه سنگین و ۱۵ دستگاه تراکتور انجام شده است و در حال حاضر تمامی راه‌های مواصلاتی اصلی و روستایی شهرستان باز می‌باشد.

همچنین از امدادرسانی به ۱۰ خودروی گرفتار در برف و کولاک در محور‌های مواصلاتی توسط راهداران خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای برف و کولاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۷۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بارش سنگین برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان

شاهرود- بارش برف محور شاهرود- توسکتان را سپید پوش و تردد خودرو‌ها را کند کرد.

به گزارش مهر، محور شاهرود- توسکستان در شمال شهرستان شاهرود امروز میزبان بارش نسبتاً سنگین برف بود آن هم در زمانی که پنج روز از اردیبهشت ماه نیز گذشته است. محور توسکستان در محدوده استان سمنان مسدود نیست، اما تردد بدون زنجیر چرخ نیز در بخش‌های وسیعی از آن امکان ندارد. این جاده شاهرود را به گرگان متصل می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # بارش برف سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • عملیات بازگشایی راه‌های مواصلاتی زیرکوه آغاز شد
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • ارتفاع بارش در کوشه از توابع شهرستان تفتان به ۴۰ میلی متر رسید
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • زیرکوه در محاصره سیلاب + تصاویر
  • (ویدئو) بارش سنگین برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ