Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-28@07:23:58 GMT

فرمانده ارشد ارتش آمریکا به کرونا مبتلا شد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۵۸۱۸۶

منابع خبری از کرونایی شدن رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا با وجود دریافتن سه دز واکسن خبر دادند.

به گزارش فارس، منابع خبری غروب دوشنبه به وقت تهران گزارش دادند که رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا به کرونا مبتلا شده است.

به نوشته وبگاه «اینسایدر پیپر» ژنرال «مارک میلی»، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا، به کرونا مبتلا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی مدعی شده ژنرال میلی علائم بسیار جزئی دارد و می‌تواند تمام وظایف خود را از محل دور انجام دهد.

سخنگوی ستاد مشترک آمریکا گفت که پس از مثبت اعلام شدن ازماش کرونای ژنرال میلی در روزیکشنبه اینک او خود را قرنطینه کرده و از راه دور کار می‌کند.

ژنرال میلی در حالی به کرونا مبتلا شده که واکسن های کووید-۱۹ از جمله دز سوم را نیزدریافت کرده است. آخرین تماس ژنرال میلی با «جو بایدن» رئیس جمهور در روز چهارشنبه ۱۲ ژانویه در مراسم تشییع جنازه ژنرال «اودیرنو» بود.

چندی قبل « لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا نیز به کرونا مبتلا شد و از راه دور به کارهای خود رسیدگی می‌کرد. وزیر دفاع آمریکا درحالی به کووید-۱۹ مبتلا شده بود که سه دُز واکسن دریافت کرده بود.

همزمان با افزایش موارد ابتلا به سویه اومیکرون کرونا در آمریکا، منابع خبری گزارش داده‌اند ۸۳ درصد ظرفیت تخت‌های بخش مراقبت‌های ویژه در بیمارستان‌های این کشور اشغال شده‌اند. گزارش شده که دستکم ۸۰ درصد ظرفیت تخت‌های بیمارستانی در ۲۴ ایالت تکمیل شده‌اند و در ۱۹ ایالت هم کمتر از ۱۵ درصد تخت‌های آی‌سی‌یو خالی هستند.

در حالی که بیماری ناشی از سویه اُمیکرون به طور بالقوه شدت کمتری دارد، مقامات بهداشت و سلامت هشدار داده‌اند که تعداد زیاد ابتلاها می‌تواند سیستم‌های درمانی را تحت فشار قرار دهد که برخی از آنها همین حالاها هم در تلاش برای مدیریت افزایش بیماران و کمبود کارکنان هستند.

روزنامه آمریکایی «واشنگتن‌تایمز» اخیراً با اشاره به روند صعودی ابتلا به کرونا و فوتی‌های این ویروس در ایالات متحده گزارش کرد که جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا با وعده شکست ویروس کرونا از طریق واکسیناسیون گسترده در سراسر آمریکا وارد کاخ سفید شد اما همه چیز طبق برنامه پیش نرفت.

بر اساس تازه‌ترین آمار، پنج میلیون آمریکایی شاغل به دلیل شیوع کرونای اُمیکرون خانه‌نشین شده‌اند و این مسئله تهدید جدیدی برای بهبود وضعیت اقتصادی آمریکاست.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کرونا مبتلا ارتش آمریکا ستاد مشترک ژنرال میلی مبتلا شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۸۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، رسانه های صهیونیستی گزارش دادند که یک هواپیمای شخصی اسرائیلی امروز شنبه در ریاض، پایتخت عربستان سعودی به زمین نشست و اخیرا برای انتقال مقامات ارشد موساد از آن استفاده شده است.

رادیو تلویزیون رژیم صهیونیستی موسوم به «مکان» گزارش داد، فرود هواپیما در آستانه سفر آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا به ریاض انجام شده است.

بر اساس این گزارش، این هواپیما امروز از فرودگاه بن گوریون برخاسته و در امان پایتخت اردن به طور موقت توقف کرده و از آنجا به مقصد ادامه داده است.

رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی افزود: این احتمال وجود دارد که مقامات ارشد اسرائیلی در این هواپیما حضور داشته باشند تا در مورد عادی سازی مذاکرات با عربستان سعودی گفت‌وگو کنند.

بر اساس این گزارش، این هواپیما متعلق به یک تاجر اسرائیلی است و در ماه های اخیر در سفرهای رسمی مسئولان ارشد موساد و وزارت امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) استفاده شده است.

پایگاه خبری آکسیوس همچنین گزارش داد که مقامات آمریکایی امیدوارند به توافقی دوجانبه با سعودی‌ها برسند تا به نتانیاهو ارائه کنند. این توافق شامل تعهد به مسیری است که به راهکار دودولتی منتهی می‌شود.

این در حالی  است که قرار است آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا دوشنبه و سه‌شنبه آینده به عربستان سعودی سفر و در مورد تلاش‌های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه رایزنی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • حمله به رفح هم کمکی به ما نمی‌کند | جنگ را باختیم
  • استعفای قریب الوقوع رئیس ستاد ارتش صهیونیستی
  • ژنرال صهیونیست: حمله به رفح هم کمکی به ما نمی‌کند/ جنگ را باختیم
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • اکسیوس : آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • اکسیوس: آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • ژنرال انگلیسی: برای کی‌یف سخت است جلوی حمله مسکو را بگیرد
  • دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند