Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@01:53:06 GMT

رودان را دریابید، این شهر را آب برد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۵۸۲۹۹

رودان را دریابید، این شهر را آب برد

آفتاب‌‌نیوز :

مصیب داوری عضو شورای اسلامی شهر رودان اظهار داشت: علی‌رغم تمرکز اکثر اخبار به بارندگی‌ها در میناب به نظر می‌رسد وضعیت روستاهای رودان نیز چندان مساعد نیست.

وی با بیان اینکه رودان را دریابید، این شهر را آب برد، افزود: رودان تنها ۹ میلی‌متر کمتر از میناب بارندگی داشته است و طبق اعلام منابع محلی بیش از چهار هزار منزل مسکونی درگیر سیل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای اسلامی شهر رودان گفت: راه‌های بیکاه، جغین و رودخانه به مرکز شهرستان مسدود است و مردم برای تامین مایحتاج به مشکل خورده‌اند.

داوری ادامه داد: آب شرب پنج روستا در رودان قطع شده است.

وی عنوان داشت: برخی از روستانشینان در چادر اسکان داده شده‌اند اما بسیاری دیگر همچنان منتظر امداد هستند.

این مسؤول محلی رودان تصریح کرد: مردم محلی خواستار توجه بیشتر به این شهرستان شده‌اند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رودان بارندگی هواشناسی بارش برف و باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۸۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی، سرمربی پیکان در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر و پیکان در جمع خبرنگاران عنوان کرد: پیش‌بینی کرده بودیم که بازی سختی را در پیش داشته باشیم، تیم شمس‌آذر در بازی انگیزه بالایی داشت و رسیدن به سه امتیاز بازی را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: بازیکنان پیکان هم امروز شادابی و انرژی لازم را نداشتند و کم‌رمق و کم‌انگیزه و بدون تمرکز بازی کردند و نتیجه هم همین شد که سه امتیاز را به شمس‌آذر میزبان تقدیم کردند چون همیشه انگیزه حرف اول را می‌زند.

سرمربی تیم پیکان اضافه کرد: فوتبال روزهای خوب و بد دارد، این باخت تلنگری برای پیکان بود که خیلی جدی‌تر کار کند، بنابراین سعی می‌کنیم از فردا ریکاوری کنیم و برای بازی‌های حساسی که در آینده داریم آماده شویم و امیدواریم بتوانیم شرایط را به نفع خودمان پیش ببریم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره دلایل نداشتن تمرکز بازیکنان، عنوان کرد: شرایط بازی‌ها متفاوت است، در نیمه دوم شرایط ما بهتر شد ولی امروز روز فوتبالی بازیکنان ما نبود، باید فکر کنیم و آسیب‌شناسی انجام دهیم تا به شرایط ایده‌آل خود بازگردیم.

این مربی فوتبال در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره داوری گفت: خسته شده‌ام و نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم، حدود ۲۰ دقیقه ساکت کنار خط ایستادم و یک سری موارد وجود داشت که تمایلی برای پرداختن به آن‌ها ندارم، بگذارید کارشناسان داوری نظر بدهند.

دیگر خبرها

  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • احداث ۸ بوستان محلی با ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار
  • بازار فروش گیاهان محلی زنجان در فصل بهار
  • جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده
  • گرد و خاک محلی و موقتی در راه آبادان و خرمشهر
  • حمله صهیونیست‌ها به دانش‌آموزان فلسطینی در قدس اشغالی +فیلم
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • پیش بینی خیزش گردوخاک محلی و موقتی در خوزستان/ باران در راه است
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • نحوه پخت نان‌های محلی ترکیه‌ای در یک نانوایی استانبولی (فیلم)