Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: همه تیم در رختکن پس از شکست برابر مس جریمه شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام، سرمربی این تیم درباره دیدار مقابل مس  اظهار داشت: بالاخره جام حذفی جام شگفتی‌هاست. شما با یک اشتباه تنبیه نه، بلکه حذف می‌شوید. روی یک اشتباه بچه‌گانه گل خوردیم، از دو قدمی چند بار دروازه حریف را باز نکردیم و همین اشتباهات باعث شد که به مشکل بخوریم و در نهایت در ضربات پنالتی حذف شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تمامی هوادارانی که در این سه سال در تمامی احوالات کنار تیم ما بودند عذرخواهی می‌کنم، امیدوارم که از این شکست درس عبرت بگیریم و بتوانیم از آن به خوبی عبور کنیم و به ادامه مسابقات فکر کنیم. در رختکن با بازیکنان تیم صحبت کردم و همه اعضای تیم جریمه شدند، در هر مسابقه باید با تمرکز صد درصدی به میدان برویم تا دیگر اینگونه غافلگیر نشویم.

سرمربی فولاد در ادامه عنوان داشت: من لیست خریدم را به باشگاه داده‌ام و این موضوع را نیز گفته‌ام که تیم ما نیاز به تقویت دارد. اگر تیم تقویت نشود نمی‌توانیم با حریفان خود چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان آسیا مبارزه کنیم و این موضوع در نیم‌فصل برای تیم ما که دو سال از پنجره نقل و انتقالات محروم بوده یک مورد حیاتی است و تیم ما نیاز به یک انرژی جدید دارد. نکونام در پایان گفت: به هواداران خونگرم و مردم خوب خوزستان قول می‌دهیم که در ادامه راه بیشتر بجنگیم و بتوانیم شرایط خوبی را برای تیم فولاد مهیا کنیم تا دوباره باعث شادی آن‌ها شویم.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۸۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، امروز محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر
شد. محمود فکری با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یکساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌گو نشستند. سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت.
محمود فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901158

دیگر خبرها

  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • سعید واسعی؛ از پشت دروازه فولاد تا نوک خط حمله مس رفسنجان