Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@09:19:38 GMT

دیدار سردار قاآنی با مقتدی صدر

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۵۸۸۸۹

دیدار سردار قاآنی با مقتدی صدر

باشگاه خبرنگاران جوان– پایگاه خبری بغداد الیوم امروز (دوشنبه) به نقل از یک منبع سیاسی از جزئیات نشست سردار قاآنی، فرمانده سپاه قدس کشورمان با مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در نجف خبر داد.

این منبع به پایگاه خبری بغداد الیوم گفت: [سردار]قاآنی در ساعات پایانی شب گذشته و پس از انجام مراسم زیارت در نجف و کربلا با [مقتدی]صدر دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار در خانه رهبر جریان صدر عراق در منطقه الحنانه و به شکلی غیر علنی برگزار شد.

این منبع در ادامه افزود: [سردار]قاآنی با صدر در خصوص یکپارچه کردن مواضع سیاسی خود در «بیت شیعی» و نیز به پیش راندن فراکسیون صدر بحث و تبادل نظر کردند.

در این دیدار مقتدی صدر نیز بر پافشاری خود بر عدم مشارکت نوری المالکی، رهبر ائتلاف دولت قانون عراق در دولت جدید در مقابل ورود جریان صدر عراق با گروه چارچوب هماهنگی شیعیان در یک تشکل تأکید کرد.

همچنین پایگاه العربی الجدید نیز به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد سردار قاآنی دیداری را پشت در‌های بسته با مقتدی صدر در منطقه الحنانه در شهر نجف و با هدف سوق دادن مقتدی صدر به سوی ائتلاف با نیرو‌های چارچوب هماهنگی شیعیان و تشکیل دولتی متشکل از دو طرف برگزار کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مقتدی صدر سردار قاآنی نوری المالکی سردار قاآنی مقتدی صدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۸۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تقدیر مردم غزه از مقاومت عراق

شهروندان جنگ‌زده‌ غزه از مقاومت اسلامی عراق و دبیرکل جنبش نُجَباء به‌خاطر حمایت تمام‌قد از ملت فلسطین در نبرد نابرابر با رژیم متجاوز صهیونیستی، قدردانی کردند.

دریافت 8 MB

دیگر خبرها

  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • (عکس) روز‌های تلخ موشک باران در تهران
  • حرمون؛ چشمی که کور شد + فیلم
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • فیلم/ تقدیر مردم غزه از مقاومت عراق
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • پاکسازی گلسنگ‌ها از چهره تخت جمشید + فیلم
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار