Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سپاه برای تسهیل در ازدواج جوانان اقلام بیشتری برای جهیزیه اختصاص دهد.

سید علی احمد زاده در همایش افتتاح ۶۴۹ منزل مددجویی کمیته امداد و اهداء ۴۵۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان هدیه مقام معظم رهبری با حضور استاندار کهگیلویه بویراحمد، نماینده ولی فقیه و سردار حزنی‌ مشاور فرماندهی کل سپاه و دبیر قرارگاه محرومیت زدایی کل سپاه برگزار شد، با بیان اینکه، نظام اسلامی تنها حکومتی است که بر محور ولایت می‌چرخد، افزود: خدا را شاکریم که به ما توفیق خدمت در این نظام مقدس جمهوری اسلامی را عطا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهارکرد: خدمت اگر برای مردم یا برای یک فرد بی‌سرپناه باشد افتخار بزرگی به شمار می ‌رود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقدام مشترک سپاه و کمیته امداد امام خمینی (ره)، خاطرنشان کرد: بخشی از این اقدام برای مددجویان، زنان سرپرست خانوار و افراد از کارافتاده‌ای است که دستشان به جایی نمی‌رسد. 

احمد زاده با اشاره به اینکه، بُعد دیگر اقدام سپاه و کمیته امداد امام خمینی(ره)، کمک برای آغاز یک زندگی مشترک است، تصریح کرد: ۴۵۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان اهداء می ‌شود که جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: از سردار حزنی مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران تقاضا دارم با توجه به کم‌برخورداری استان تعداد جهیزیه‌های اهدایی افزایش یابد تا شاهد رونق ازدواج جوانان باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، تلاش کنیم تا ازدواج جوانان رونق گیرد، عنوان کرد: به دلیل غفلت ما مسئولان موازنه جمعیتی در حال تغییر است که باید کمک کنیم ازدواج جوانان با این مهم رونق بگیرد.
احمد زاده ضمن قدردانی از سپاه و بسیج سازندگی و مجموعه کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، خطاب به مشاور فرمانده کل سپاه گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی تقاضا می‌کنیم سپاه بیشتر در مناطق محروم استان حضور داشته باشد و اقشار آسیب‌پذیر را مورد حمایت قرار دهد.

وی افزود: تسهیلات خوبی در سفر رئیس جمهور برای ایجاد اشتغال اختصاص داده شده که از فرمانده سپاه فتح استان می‌خواهم در حوزه اشتغال کار جهادی انجام دهند و اشتغال را به منازل مردم ببرند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه، توان ما برای ایجاد اشتغال به اندازه سپاه نیست ادامه داد: سپاه و بسیج سازندگی برای ایجاد اشتغال در مناطقی مانند زیلایی، سیلاب‌ و کلوار، دیشموک، قلعه رئیسی، بهمئی و مناطقی که گرفتاری‌ها و محرومیت‌ها بیشتر دارند پای کار بیاید و اشتغال ایجاد نمایند.

به گزارش ایسنا، احمدزاده با بیان اینکه به اشتغال پایدار و جهادی در استان نیاز داریم، گفت: درآمد برخی خانوارها در استان اندک بوده و باید با استفاده از تسهیلات و کارآفرینی آنها را وارد عرصه تولید و درآمد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی كهگيلويه و بويراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد ازدواج جوانان مشاور فرمانده کمیته امداد کل سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۹۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول هیئت کوهنوردی باشت گفت: در این صعود که دو روز به طول کشید ، ۴۰۰ کوهنورد از سراسر استان حضور داشتند.
قلی پور افزود: این کوهنوردی به مناسبت گرامیداشت اجلاسیه شهدای باشت و همچنین دومین کنگره ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاور فرزندآوری دریافت کردند
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی، توسعه لرستان را به همراه دارد