Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@00:03:54 GMT

نتایج ضعیف نیم فصل اول را جبران می کنیم

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۵۹۶۷۵

نتایج ضعیف نیم فصل اول را جبران می کنیم

ایسنا/فارس هافبک تهاجمی و موثر فجرسپاسی نسبت به بازگشت فجر به رتبه های میانه جدول لیگ برتر، با اطمینان خاصی صحبت می کند.

میلاد احمدی که در دو فصل گذشته لیگ یک یکی از بهترین بازیکنان فجر بود و نقش بسیار مهمی در صعود این تیم به لیگ برتر داشت، در خصوص نتایج نیم فصل این تیم به ایسنا گفت: قطعا ما انتظار بالاتری از خودمان و تیممان داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می کردیم نتایج خیلی بهتری بگیریم و رتبه بهتری کسب کنیم. اوایل هم خیلی خوب نتیجه گرفتیم ولی اتفاقاتی افتاد که باعث افت تیم شد.

احمدی گفت: چندین بازیکن ما مصدوم شدند و داوری ها هم خیلی اوقات به ضررمان بود. ضمن اینکه حدود ۱۵ بازیکن ما، اولین بار است حضور در لیگ برتر را تجربه می کنند. همین بی تجربگی باعث شد که در چند مسابقه نتوانیم بردمان را حفظ کنیم. در مجموع فکر می کنم می توانستیم رتبه بهتری را کسب کنیم اما نشد وشرمنده هواداران و مردم خوب شیراز هستیم.

هافبک تهاجمی فجری ها با امیدواری خاصی درباره نیم فصل دوم صحبت و اضافه کرد: من مطمئنم و قول می دهم که تیم ما در نیم فصل دوم عملکرد بسیار بهتری خواهد داشت. همین بازیکنانی که اول فصلشان در لیگ برتر را تجربه می کنند، حالا بازیکنان با تجربه تری هستند و درک بالاتری نسبت به وضعیت لیگ برتر دارند. همچنین بازیکنانی که در نیم فصل با نظر کادر فنی جذب می شوند، می توانند به تیم ما کمک کنند و البته بازگشت مصدوم ها هم تاثیر زیادی دارد که بتوانیم رتبه مان را ارتقا دهیم. ما نگرانی خاصی نسبت به بقا در لیگ برتر نداریم.

وی درباره دو تیمی که در جدول پایین تر از فجر هستند، نیز گفت: درباره تیم پدیده نمی توانم اظهار نظر کنم اما فکر می کنم تیم نفت مسجد سلیمان تیم بسیار خوبیست که مانند ما با بدشانسی مواجه شده یا با دلایل مشابه ما، در رتبه بدی قرار گرفته. فکر می کنم این تیم هم بتواند در نیم فصل دوم رتبه بهتری کسب کند، اما تیم هایی هم بالاتر از ما هستند که از نظر فوتبالی سطح پایین تری نسبت به ما دارند و می توانیم آنها را در ادامه راه، کنار بزنیم.

احمدی درباره نگرانی هواداران فجر درباره وضعیت تیمشان گفت: تماشاگران حق دارند نگران باشند و ما باید تلاش کنیم که در نیم فصل دوم با عملکردمان این نگرانی را به حداقل برسانیم. باز هم اطمینان می دهم که وضعیت تیم ما در نیم فصل تغییر خواهد کرد و به رتبه های بالاتر می رسیم.

مهره موثر طلایی پوشان شیراز ادامه داد: ما بازیکنان بسیار خوبی داریم. مهره های موثری از لیگ برتر جذب کرده ایم و چند بازیکنی هم که از لیگ یک گرفته ایم، همگی از بازیکنان خوبی هستند که فصل گذشته درخشیده اند. این را هم باید اضافه کنم که ما مهاجم نوک بلند قامتی نداریم که بخواهیم روی هوا بازی کنیم. بازی تیم ما روی زمین است و به همین دلیل روی زمین حافظیه به مشکلات زیادی برخورد کرده ایم. فقط باید توپ را به زمین حریف بفرستیم و به دنبال اتفاقات باشیم. ضمن اینکه زمین حافظیه باعث شده چه تیم ما و چه تیم های رقیب، مصدوم های زیادی بدهند. ما در طول فصل، به تناوب بعضی مهره هایمان را نداشته ایم و همین هم روی عملکرد تیم تاثیرمنفی گذاشته. امیدوارم در ادامه فصل زمین پارس هم آماده شود تا بتوانیم کیفیت بهتری در بازی های خانگی ارائه کنیم.

میلاد احمدی درباره عملکرد خود در نیم فصل اول نیز گفت: نسبت به سال گذشته، از عملکرد خودم راضی نیستم. البته من بیشتر در قالب تیم خودم را می سنجم. من یک گل زده ام و یک پاس گل داده ام  و از این نظر جزو مهره های تاثیرگذار بوده ام ولی فکر می کنم باید بهتر از این باشم. از خودم راضی نیستم و تلاش می کنم در نیم فصل دوم بازیکن مفیدتری برای تیمم باشم و بتوانم در کنار تیم، روند رو به رشدی را طی کنم.

به گزارش ایسنا، تیم فجرشهید سپاسی در ۱۵ هفته نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر تنها ۱۲ امتیاز کسب کرد و در رتبه چهاردهم ایستاد. این تیم در نخستین بازی دور برگشت، روز چهارم دی ماه در شیراز به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فجرشهید سپاسی میلاد احمدی لیگ برتر استانی ورزشی نیم فصل دوم فکر می کنم لیگ برتر تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۹۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: امکان دستیابی به توافق ضعیف است/ وارد رفح می‌شویم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از آسوشیتدپرس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر پیش‌شرط حماس مبنی بر توقف کامل جنگ را رد کرد و به‌این‌ترتیب، امید خانواده‌های اسرای اسرائیلی برای حصول توافق را به باد فنا داد.

وی در تازه‌ترین اظهارات خود، با تکرار ادعای قدیمی، گفت: این فکر که قبل از رسیدن به همه اهدافمان، جنگ را متوقف می‌کنیم، اصلاً قابل‌بحث نیست. با توافق یا بدون توافق، ما وارد رفح می‌شویم و گردان‌های حماس را نابود می‌کنیم تا به پیروزی کامل برسیم.

کانال ۱۴ رژیم صهیونیستی هم گزارش داد که نتانیاهو، در دیدار با خانواده‌های اسرای اسرائیلی گفته است که در حال حاضر شانس دستیابی به توافق آتش‌بس بعید به نظر می‌رسد.

او مدعی شده است که «امکان دستیابی به یک سند تبادل اُسرا ضعیف است و ما عقب‌نشینی مطلق از نوار غزه را نمی‌پذیریم. تخلیه جمعیت از رفح در حال حاضر آغاز شده است و ورود به این منطقه به‌زودی انجام خواهد شد.»

به گزارش آنا، اظهارات نتانیاهو در حالی مطرح می‌شود که پیشنهاد تل‌آویو برای به سرانجام رساندن توافق تبادل اسرا، تعویق یا تعلیق حمله به رفح است و اصلاً بحث انصراف از این تصمیم را پیش نمی‌کشد.

در سوی مقابل، حماس هرگونه توافق آزادی اسرا را به دائمی شدن آتش‌بس و خروج نظامیان صهیونیست از غزه موکول کرده است.

در همین راستا، رسانه صهیونیستی «ماکور ریشون» گزارش داد که «یحیی السنوار» (رهبر حماس در غزه) توافقی را که منجر به توقف جنگ و خروج اشغالگران از غزه نشود، نمی‌پذیرد.

 روز گذشته، هیئتی از حماس برای بررسی پاسخ اسرائیل به طرح آتش‌بس ارائه‌شده از سوی قطر و مصر به قاهره رفت.

برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که در توافق جدید آزادی ۳۳ گروگان زنده و آتش‌بس در نوار غزه پیشنهاد شده است. گفته می‌شود که هیئت حماس پس از رایزنی‌های روز دوشنبه، قاهره را ترک کرده است و با پاسخ مکتوب بازمی‌گردد.

آمریکا و انگلیس تلاش می‌کنند که پاسخ اسرائیل به پیشنهاد آتش‌بس را سخاوتمندانه جا بزنند.

«دیوید کامرون» وزیر خارجه انگلیس، درباره پیشنهاد ارائه‌شده به حماس گفت که «به ازای آزادی گروگان‌های اسرائیلی، آتش‌بس ۴۰ روزه و آزادی هزاران اسیر فلسطینی» اجرا خواهد شد.

در همین حال، «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا، در تماسی تلفنی با رهبران مصر و قطر، از اهرم فشار استفاده کرد و از آنها خواست «برای آزادی گروگان‌های نزد حماس تمام تلاششان را به کار ببرند» و این موضوع را «تنها مانع» امدادرسانی به غیرنظامیان در نوار غزه خواند.

تا دیروز، «سامح شکری» وزیر خارجه مصر به عنوان یکی از کشور‌های میانجی توافق، درباره حصول آتش‌بس خوش‌بین بود.

او در حاشیه مجمع جهانی اقتصاد که به میزبانی عربستان برگزار شد، گفته بود: قاهره در خصوص آتش‌بسی جدید میان حماس و اسرائیل خوش‌بین است. اگر راهکار دودولتی را اجرا کنیم، تفکر مقاومت و سلاح ادامه نخواهد یافت.

هم‌زمان، رسانه‌های صهیونیستی مدعی شده‌اند که «هرزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم اسرائیل، آخرین جزئیات طرح حمله به رفح و برپایی اردوگاه پناه‌جویان در مرکز نوار غزه را نهایی کرده است.

«ینت نیوز» از تجمع تانک‌های اسرائیلی در مرز غزه و آمادگی آنها برای ورود به باریکه در صورت گرفتن چراغ سبز برای شروع تهاجم زمینی در رفح خبر داده است.

این رسانه به نقل از ارتش رژیم اشغالگر نوشت که از منظر حصول توافق تبادل اسرا یا آغاز تهاجم زمینی به رفح، ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده، تکلیف مشخص می‌شود.
 
این‌طور برآورد می‏‎شود که رژیم اسرائیل از گزینه «حمله قریب‌الوقوع به رفح» به‌عنوان اهرمی برای ترغیب حماس به قبول تازه‌ترین پیشنهاد آتش‌بس که همین حالا مشغول بررسی آن است، استفاده می‌کند.

انتهای پیام/

مریم خرمائی

دیگر خبرها

  • معلم گناوه ای رتبه برتر جشنواره ایده های نو را کسب کرد
  • معلمان در تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان نقش مهمی دارند
  • نتانیاهو: امکان دستیابی به توافق ضعیف است/ وارد رفح می‌شویم
  • درخشش دانشگاه بیرجند در نظام رتبه بندی جهانی اشپرینگر نیچر
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • شوخی روی کین با هالند: حالا به سطح چمپیونشیپ رسید!
  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است