Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-27@05:51:50 GMT

بیانیه ارتش یمن درباره حمله اخیر به ابوظبی

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۵۹۸۰۸

بیانیه ارتش یمن درباره حمله اخیر به ابوظبی

سرتیپ یحیی سریع ضمن هشدار مجدد به کشورهای ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی، گفت که این کشورها، ضربات دردناک بیشتری متحمل خواهند شد.

وی با بیان اینکه عملیات نظامی «طوفان» یمن را در پاسخ به تجاوزات ائتلاف انجام دادیم، تأکید کرد که در این عملیات، نیروهای یمنی، فرودگاههای دبی و ابوظبی را هدف موشک و حملات پهپادی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریع تأکید کرد، این عملیات در پاسخ به افزایش حملات ائتلاف متجاوز بوده است که در پی آن، برخی از مواضع مهم و حساس امارات هدف قرار گرفت.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در توضیح جزئیات این عملیات گفت: «عملیات با پنج موشک بالستیک و بالدار و چند پهپاد صورت گرفت و به اهداف خود دست یافت».

سریع همچنین به شرکتهای خارجی و شهروندان و افراد مقیم در امارات هشدار داد که نیروهای مسلح یمن، در گسترش بانک اهداف خود تردید نخواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد، این بانک اهداف شامل مواضع و مراکز بسیار با اهمیت خواهد بود و این افراد باید برای حفظ جان خود، از این مراکز دوری کنند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در پایان تأکید کرد، تا زمانی که تنش خصمانه امارات علیه یمن ادامه داشته باشد، باید امارات را یک کشور ناامن قلمداد کنند.

در همین ارتباط، چندی پیش «محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله با هشدار به امارات متحده عربی گفته بود: «ما به امارات توصیه می‌کنیم به اقدامات تنش‌زای خود ادامه ندهد چون اگر این تنش ادامه پیدا کند، یمن مجبور به حمله به عمق خاک این کشور خواهد شد.»

به گفته او معامله‌ای میان ریاض و ابوظبی وجود دارد که طبق آن، عربستان استان‌های جنوبی یمن را به امارات تحویل می‌دهد و امارات هم تمام ظرفیت‌های نظامی خود را در یمن به کار خواهد گرفت.

در پی پیشرفت‌های موشکی و پهپادی چشمگیر ارتش و کمیته‌های مردمی یمن و در تیررس قرار گرفتن شهرهای ابوظبی و دبی و اثبات آن با حمله پهپادی سال ۲۰۱۷ به عمق خاک امارات، این کشور طی یک مانور سیاسی مدعی عقب‌نشینی تدریجی از صحنه جنگ یمن شد.

اخیرا در پی تلاش‌های مزدوران وابسته به امارات برای پیشروی به سوی استان شبوه، بار دیگر صنعاء هشدارهای خود را از سر گرفت و به مقامات این کشور کوچک تاکید می‌کند که بانک تهیه شده از اهداف برای حمله در امارات، در تیررس موشک‌ها و پهپادهای یمن قرار خواهد گرفت. اما ابوظبی که بی‌توجه به این هشدارها به اقدامات متجاوزانه خود در یمن ادامه می‌داد، امروز بار دیگر، تذکر عملی صنعاء را دریافت کرد.

منبع: فارس

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۹۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد + فیلم

دریافت 12 MB

«ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم در حین ترک صحنه عملیات ضد صهیونیستی در شهر رمله در یک حادثه رانندگی مجروح شد و به بیمارستان انتقال یافت.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی با پخش تصاویری از این تصادف افزود که خودروی حامل بن گویر در اقدامی غیرقانونی از چراغ قرمز عبور کرد و باعث بروز سانحه رانندگی شد که بر اثر آن خودرو حامل وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی واژگون شد.

رسانه های رژیم صهیونیستی عصر امروز (جمعه) از مجروح شدن یک شهرک نشین صهیونیست بر اثر حمله با چاقو در شهر رمله خبر دادند و افزودند: در این حمله، یک زن شهرک‌نشین صهیونیست به شدت مجروح شد.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی عامل این حمله توسط پلیس رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است.

پیشتر نیز رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه اعلام کردند که یک نظامی ارتش رژیم صهیونیستی، هدف حمله با سلاح سرد قرار گرفت.

به گفته این رسانه‌ها، مجری این عملیات به شهادت رسیده است.

دو روز پیش از آن نیز رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی از وقوع عملیات ضدصهیونیستی در شهر اشغالی قدس خبر داد و اعلام کرد که یک عملیات زیرگیری با خودرو در قدس روی داده و دو نفر زخمی شده اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بیانیه مقامت عراق درباره حمله به هدفی «حیاتی» در حیفا
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد + فیلم
  • ببینید | عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌ های اشغالی فلسطین
  • عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین
  • آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی
  • حمله به رفح برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود
  • حزب‌الله یک کاروان ارتش اسرائیل را به کمین انداخت
  • انتقاد محافل سیاسی رژیم صهیونیستی از طرح حمله به «رفح»
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به سه کشتی آمریکایی و صهیونیستی