Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سیزده هفته از رقابت‌های گروه ب لیگ دسته یک والیبال کشور سپری شده و سروقامتان تا به اینجا چهار برد و هشت شکست داشته است.

این شرایط باعث شده تا سروی‌ها با ۱۵ امتیاز در رتبه هفتم جدول ۹ تیمی گروه ب لیگ یک والیبال کشور قرار بگیرند.

در این رقابت‌ها گل گهرسیرجان بخت اول صعود است و پس از آن وارنای گیلان، ایرانشید چالوس و ستاره طبرستان نوشهر با ۲۰ امتیاز به ترتیب رده‌های دوم تا چهارم را در اختیار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقاومت بسیج نیز همراه با تخت جمشید مرودشت با ۱۴ امتیاز به ترتیب پنجم و ششم هستند و سروقامتان با ۱۵ امتیاز و برد کمتر هفتم است.

اسپورت هوشیار تبریز نیز با ۱۳ امتیاز هشتم است و رعدپدافند هوایی با ۱۲ امتیاز در قعرجدول قرار دارد ضمن اینکه ملاک در رتبه‌بندی تیم‌ها ابتدا بردهای بیشتر است سپس امتیازهای محاسبه می‌شود.

محکوم به برد
سروقامتان همدان امروز(سه شنبه) در شرایطی میزبان ایرانشید چالوس هستند که چاره از جز برد ندارند.

شاگردان «علیرضا نادی» فقط در صورت برتری مقابل نماینده چالوس می‌تواند امیدوار به قرار گرفتن در جمع چهار تیم شانس صعود باشند.

برتری در این بازی اگرچه سروی‌ها را در جمع چهار تیم برتر گروه ب قرار نمی‌دهد اما آن‌ها را بیشتر امیدوار خواهد کرد.

هر چند حریف قدرتمندی مقابل سروقامتان در هفته چهاردهم لیگ یک به میدان خواهد آمد که اکنون با ۲۰ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار گرفته است.

تیم سروقامتان اگر به دنبال صعود از دور مقدماتی است باید در این بازی و دیدارهای باقی مانده به پیروزی دست یابد و شکست این تیم را به قعرجدول و سقوط نزدیکتر می‌کند.

سروقامتان اگر به دنبال صعود از دور مقدماتی است باید در این بازی و دیدارهای باقی مانده به پیروزی دست یابد و شکست این تیم را به قعرجدول و سقوط نزدیکتر می‌کند.

دور رفت این مسابقات سه بر یک به سود ایرانشید چالوس به پایان رسید و اکنون ۲ تیم شرایط متفاوتی را دنبال می‌کنند.

چالوسی‌ها هفته قبل سه بر یک مقاومت تهران را شکست دادند و اکنون در بهترین شرایط آمادگی به سر می‌برند.

این در حالیست که سروقامتان هفته قبل در خانه مقابل وارنای گیلان سه بر ۲ تن به شکست دادند تا در وضعیت نامطلوب قرار بگیرند.

ایرانشید آماده و قبراق
ایرانشید چالوس در آماده‌ترین شرایط ممکن قرار دارد و توانسته با ۲۰ امتیاز در رده سوم جدول قرار بگیرد.

سه تیم دوم تا چهارم این گروه با امتیاز مشابه ۲۰ رقابت دارند و چالوسی‌ها می‌توانند با برد در بازی مقابل سروقامتان شرایط بهتری را دنبال کنند.

شکست آن‌ها در این مسابقه هم تاثیری در خروج نماینده شمال از جمع چهار تیم برتر ندارد و بازهم در این منطقه صعود حفظ می‌شوند.

تیمی که با اتکا به بخش خصوصی از وضعیت مالی خوبی برخوردار است و در پنج بازی اخیر خود شکست ناپذیر ظاهر شده است.

تیم ایرانشید با اتکا به بخش خصوصی از وضعیت مالی خوبی برخوردار است و در پنج بازی اخیر خود شکست ناپذیر ظاهر شده است.

ایرانشید می‌کوشد تا همین روند بردهای متوالی خود را ادامه بدهد تا با بهترین جایگاه راهی مرحله بعدی شود.

از آنجا که رتبه‌بندی در دور مقدماتی برای دور دوم مسابقات مهم است و تیم‌های بالای جدول هر گروه با تیم‌های پایین گروه مقابل بازی می‌کند، بنابراین کسب بهترین جایگاه در این مرحله مهم است.

دیدار این ۲ تیم عصر امروز در خانه والیبال فردوسی شهر همدان برگزار می‌شود.

برچسب‌ها چالوس همدان والیبال اداره کل ورزش و جوانان استان همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چالوس همدان والیبال چالوس همدان والیبال اداره کل ورزش و جوانان استان همدان ایرانشید چالوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۹۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و استقلال در شرایطی در هفته بیستم لیگ برتر برابر یکدیگر قرار گرفتند که سرخپوشان در صورت پیروزی در این مسابقه می‌توانستند با استقلال هم‌امتیاز شوند و در ادامه لیگ مسیر راحت‌تری را طی کنند.

با این حال دربی ۱۰۳ در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا پرسپولیس با فاصله سه امتیازی از استقلال لیگ را دنبال کند و برای صعود به صدر جدول منتظر لغزش آبی‌ها باشد.

اوسمار ویه‌را در خصوص این مسابقه می‌گوید: دربی در همه جای دنیا سخت است. ما سعی کردیم بازی‌ای همه همیشه انجام می‌‌دهیم داشته باشیم، اما در دربی احساسات خیلی دخیل است و جو تماشاگران، شرایط بازی را تغییر می‌دهد و حتی برای داوری هم سخت است. ما همه تلاش‌مان را کردیم که برنده شویم، به خصوص که بازی روی صدر جدول تاثیرگذار بود. اما الان هستیم و زنده‌ایم و تا آخر هم مبارزه می‌کنیم.

سرخپوشان در حال حاضر با یک امتیاز اختلاف نسبت به استقلال صدرنشین در رتبه دوم جدول قرار دارند و در شش هفته باقی‌مانده برای صعود به صدر و کسب عنوان قهرمانی رقابت سختی با استقلال خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • شکست لیورپول: شادترین روز اورتون در یک دهه!
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران
  • خلاصه بازی آاس رم ۱ - ۳ بولونیا؛ سردار گل زد، اما رم نبرد + ویدئو