Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - عکرش گفت: بازدید‌های مشترک مرکز بهداشت، ادارات صمت و تعزیرات برای رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی تداوم داشته باشد.

به گفته معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ماهشهر رهگیری‌ها و بازرسی‌ها با همان حدت و شدت گذشته صورت گیرد.

محمد شنبدی گفت: اینک انتظار داریم با توجه به احتمال وقوع پیک سویه جدید کرونا (اومیکرون) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک و همچنین با تزریق سه نوبت واکسن کووید ۱۹، حوزه و کادر سلامت را یاری نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر می گوید: حوزه سلامت شهرستان به عنوان قطب درمانی جنوب غرب با همکاری صنایع منطقه علاوه بر مدیریت پیک‌های گذشته کرونا، پذیرای بیماران شهرستان‌های همجوار نیز بود و خدمات درمانی لازم را به مراجعین ارائه نمود.

این مقام مسئول گفت: کلیه ادارات، سازمان‌ها نهاد‌ها و ارگان‌های عضو این ستاد ضروری است آمادگی لازم را برای مقابله با وقوع احتمالی سویه جدید ویروس کرونا را داشته باشند.

با شیوع کرونا ویروس شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی ستاد کرونا تنظیم و به همه ابلاغ شد و نظارت‌های بر رعایت آن‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۰۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل نیروگاه شهید مفتح برای تولید انرژی در پیک تابستان

 پژمان اختری اظهار داشت: واحد شماره چهار نیروگاه شهید مفتح به ظرفیت ۲۵۰ مگاوات پس از اتمام تعمیرات دوره‌ای به شبکه سراسری متصل شد.

وی افزود: با راه اندازی واحد شماره چهار، فصل تعمیرات نیروگاه به اتمام رسیده و هر چهار واحد با آمادگی کامل به استقبال روز‌های گرم سال می‌رود.

معاون تولید نیروگاه شهید مفتح تصریح کرد: تولیدحداکثری وکاهش نرخ خروج اضطراری به عنوان یکی از اهداف مهم این مجموعه در سال جاری خواهد بود.

 نیروگاه شهید مفتح همدان متشکل از چهار واحد ۲۵۰ مگاواتی در مجموع به ظرفیت هزار مگاوات به عنوان اولین و تنها مرکز تولید انرژی الکتریکی با استفاده از پساب تصفیه شده شهری در کشور، علاوه بر تأمین دو درصد برق مورد نیاز شبکه سراسری برق کشور، نقش مهمی در پایداری برق استان همدان دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • البرز در وضعیت هشدار نارنجی هواشناسی
  • آمادگی کامل نیروگاه شهید مفتح برای تولید انرژی در پیک تابستان
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو
  • حمایت خاص از گشت ارشاد و طرح نور: ادامه دهند، کار بسیار خوبی است
  • ۵۰ تشکل کارگری خراسان رضوی فعالیتی ندارند
  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • ضرورت اجرای قانون جوانی جمعیت به طور کامل
  • مناظره‌ای در مورد حجاب