Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@19:51:07 GMT

پولادگر: شهدا مایه برکت و عظمت ورزش کشور هستند

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۱۰۸۵

پولادگر: شهدا مایه برکت و عظمت ورزش کشور هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم استقبال و تشییع پیکر پاک شهدای هشت سال دفاع مقدس با حضور خانواده بزرگ ورزش و جوانان و مسؤولان لشکری و کشوری در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

محمدرضا پولادگر، معاونت ورزش قهرمانی در مراسم تشییع پیکر شهدا در وزارت ورزش گفت: امروز اتفاق بزرگی در وزارت ورزش افتاد. ۲ شاخص و چراغ راه برای جوانان که شهدای بزرگوار هستند، شهدایی که حتی اسم خود را با خدا معامله کردند در وزارت ورزش دفع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: قطعاً حضور آنها مایه بزرگی و عظمت ورزش کشور خواهد شد. آنها نمادی از سربلندی و اقتدار نظام اسلامی هستند که می‌توانند برای همه ما برکت باشند.

پولادگر اظهار داشت: شهدای گمنام خیلی جایگاه بلندی پیش خداوند دارند. سند افتخار و سربلندی کشور هستند. این اتفاق پس از سال‌ها در وزارت ورزش می‌افتد و میزبان این دو بزرگوار هستیم.

وی درباره خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس نیز گفت: الان زمان درستی برای این سوال نیست. اجازه دهید راجع به این موضوع صحبتی نکنم چون اطلاعاتم کافی نیست.

کد خبر 5402617 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد پولادگر شهدای گمنام وزارت ورزش و جوانان فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران جام حذفی سردار آزمون کشتی آزاد تیم ملی فوتسال ایران فوتسال باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال فولاد خوزستان حذف استقلال و پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان اصفهان وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۱۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته و آرامش خوبی در شطرنج حاکم است.

سید محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان به همراه داوود آذرنوش مشاور فرهنگی وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون شطرنج بازدید و با مسئولان این فدراسیون به گفتگو پرداخت.

اسبقیان طی یک بازدید میدانی و طولانی مدت ۲ ساعته با استاد بزرگ شادی پریدر سرپرست فدراسیون، مهدی شکوری و کاظم دستگردی به گفتگو پرداخت.

طی این دیدار اسبقیان از مسابقات جشنواره رده‌های سنی، اقدامات عمرانی و بازسازی‌های صورت گرفته به همراه سوییت‌های جدید فدراسیون بازدید کرد.

اسبقیان در این دیدار ضمن تمجید از عملکرد فدراسیون شطرنج در دوره سرپرستی پریدر، تصریح کرد: پریدر یک سرمایه ماندگار برای ورزش ایران است و این شایان تقدیر است که در کشورتان ماندید و از ایران خارج نشدید و جانانه در شطرنج ایران خدمت کردید و به خاطر عِرقی که به کشورتان داشتید هر کاری که در توانتان بود برای شطرنج ایران انجام دادید.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، گفت: خدمات شایسته پریدر فراموش نشدنی و ویژه و مورد تمجید وزارت ورزش و جوانان است. فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته و آرامش خوبی در شطرنج حاکم است.

در ادامه پریدر ضمن تقدیر از حمایت‌های کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، گفت: حمایت‌های اسبقیان از فدراسیون شطرنج قابل تقدیر است و با مساعدت‌های صورت گرفته از سوی وزارت این اتفاقات مثبت در فدراسیون شطرنج رخ داده است.

سرپرست فدراسیون شطرنج تصریح کرد: از همان اول و در زمان ورودم به فدراسیون به دنبال بهبود شرایط، ایجاد امنیت روانی برای ورزشکاران و بهبود زیرساخت‌های سخت‌افزاری و فنی برای شطرنج بوده‌ام.

گفتنی است؛ در پایان این بازدید، کاپیتان تیم ملی امید مردان که به تازگی به همراه تیمش نایب قهرمان مسابقات شهر‌های آسیا خانتی مانسیسک روسیه شده‌اند با معاون وزیر ورزش و جوانان دیدار کرد و اسبقیان در گفت‌گویی صمیمانه با وی آن‌ها را افتخاری بزرگ برای ورزش ایران دانست و کسب نایب قهرمانی مسابقات شهر‌های آسیا پس از سال‌های طولانی را به سرپرست فدراسیون شطرنج تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال