Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر علی اکبری افزود: در پی بارش برف شب گذشته ۱۰ تیم امدادی هلال احمر در محورهای مواصلاتی استان مستقر شده و تا پاسی از شب مشغول انجام فعالیت‌های امدادی و پوشش حوادث احتمالی متاثر از بارش برف هستند.

وی ادامه داد: نجاتگران جمعیت هلال احمر پس از اعزام به مناطق برفگیر به این تعداد خودرو گرفتار شده در جاده‌ها و بیش از ۳۰۰ مسافر حادثه دیده امدادرسانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل هلال احمر ایلام تاکید کرد: ۳۶ نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۱۰ تیم در محورهای برف گیر استان مستقر و به حادثه دیدگان امداد رسانی کرده‌اند.

کد خبر 5402655

منبع: مهر

کلیدواژه: امداد رسانی ایلام هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بارش برف بوشهر ویروس کرونا برف و کولاک کرمانشاه تعطیلی مدارس خطبه های نماز جمعه بارش باران برف روبی سیلاب آمار کرونا ایلام اردبیل هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۱۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴ استان کشور گرفتار سیل و آبگرفتگی

به گزارش «تابناک»، بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور افزود: از تاریخ ۱۲ تا ۱۹ اردیبهشت ماه ۲۴ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، بوشهر، خوزستان، سمنان، فارس، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد لرستان، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد تحت تأثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

محمودی با اشاره به ۱۶۳ مورد عملیات امداد و نجات نیروهای جمعیت هلال احمر اضافه کرد: در این مدت به ۹ هزار و ۶۶۳ نفر متأثر از سیل امدادرسانی شده است، ۲۳۶ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۲۴۰ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت، ۲۳۷ نفر اسکان اضطراری داده شدند، ۴ هزار و ۸۰۴ قوطی کنسروجات، ۴ هزار و ۸۳۲ کیلوگرم برنج، ۴ هزار و ۴۷ کیلوگرم نایلون هزار و ۲۶۱ بسته غذایی، ۲ هزار ۸۶ تخته پتو، ۸۳۲ تخته، ۶۱۵ کیلوگرم حبوبات، موکت، ۴۲۰ کیلوگرم روغن، ۴۰۴ ست شست‌وشو، ۳۸۲ ست بهداشتی، و ۵۸ دستگاه چادر امدادی، توسط نیروهای جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد :۲۸۷ تیم عملیاتی متشکل هزار و ۲۰ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

دیگر خبرها

  • ۲۴ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی
  • ۲۴ استان کشور گرفتار سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی به ۹ هزار نفر در ۲۴ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی
  • ۲۴ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی به ۹ هزار نفر
  • محمودی خبر داد: امدادرسانی به ۹ هزار نفر در ۲۴ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی
  • ۲۴ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی/امدادرسانی به ۹ هزار نفر
  • ورود ۹۰۰ خودروی امدادی جدید به چرخه امداد و نجات
  • بارش رگباری و وزش شدید باد در ۱۷ استان / آماده‌باش هلال‌احمر
  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان
  • نجات ۲ کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی