Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سید مرتضی اولادعلی معاون فرهنگی و اجتماعی مرزبانی هرمزگان در جمع مرزنشینان و صیادان بندرخمیر طی سخنانی ضمن تکذیب اظهارات احمد مرادی  و محفوظ دانستن حق شرعی و قانونی مرزبانی استان هرمزگان برای اعاده حیثیت و پیگیری قضایی به اتهام «نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی» تصریح کرد: مراتب اقدامات خلاف شئون این نماینده مجلس از طریق سلسله مراتب فرماندهی به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان منعکس می شود تا مرجع مزبور تصمیمات مقتضی اتخاذ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان این مطلب که چند شب قبل به هنگام خروج یک فروند شناور صیادی از توقف گاه بندرپل و ورود شناور دریانوردی یک تصادم دریایی رخ داد که یک نفر از شناور صیادی کشته و یک مرزبان هم زخمی شد. 

 سید مرتضی اولادعلی ادامه داد: در بررسی های اولیه مشخص گردید شناور صیادی که فاقد هویت و مدارک دریانوردی بوده، در ساعت ممنوعه تردد حرکت کرده و به هنگام خروج از توقف گاه چراغ های روشنایی و علائم ایمنی نیز نداشته و با شناور دریابانی در خارج از توقف گاه و در محدوده  بندر پل خمیر برخورد نموده و این حادثه ناگوار رخ داده است. 

 معاون اجتماعی مرزبانی استان هرمزگان با بیان اینکه کارشناسی دقیق این حادثه تحت بررسی است و متعاقبا اطلاع رسانی می گردد از اظهارات نسنجیده و خلاف واقع احمد مرادی نماینده مجلس شورای اسلامی در نشست شورای اداری استان با حضور ریاست جمهوری انتقاد شدید کرد. 

 وی بیان احساسی و بدون تامل و بررسی این حادثه، آن هم در یک نشست مهم و با حضور عالی ترین مقام اجرایی کشور را جفا در حق مرزبانان خدوم استان هرمزگان دانست. 

 به گفته معاون اجتماعی مرزبانی استان هرمزگان، با هوشیاری و دقت عمل مرزبانان، آموزش های مستمر و تعامل بیش از پیش مرزنشینان عزیز با مرزبانان، از ابتدای سال جاری تاکنون هیچ درگیری منجر به تیراندازی و کشته شدن حتی قاچاقچی و یا شهادت مرزبانان نداشتیم و منتصب کردن یک تصادم دریایی به درگیری و تعقیب و گریز و تیراندازی، جز تشویش اذهان عمومی چیز دیگری را بدنبال نخواهد داشت. 

 اولادعلی ضمن دعوت از این نماینده مجلس شورای اسلامی برای عذرخواهی از مرزبانان و خانواده های معظم شهدای مرزبانی در صحن علنی مجلس، از ریاست مجلس شورای اسلامی درخواست ورود به موضوع و پیگیری در این رابطه را شد. 

به گزارش فارس، احمد مرادی در نشست شورای اداری که با حضور رییس جمهور و در روز 5شنبه هفته گذشته برگزار شد در بیان مشکلات و مسائل و محرومیت‌های مرزنشینان عنوان کرده بود که در ماجرای اخیر فوت یک جوان در ساحل هرمزگان، مرزبانی به او گلوله شلیک کرده است.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: احمد مرادی هرمزگان بندرعباس مرزبانی هرمزگان بندرخمیر استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۱۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟

آفتاب‌‌نیوز :

مرزبانی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «بعدازظهر امروز تعداد ۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی استان خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیرو‌های طالبان مواجه می‌شوند و به دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیرو‌های طالبان مبنی بر رفع سوتفاهم پیش آمده، به مذاکره پرداخته که پس از چندساعت با ورود مرزبان درجه ۲ و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی در صحت و سلامت کامل به خاک مقدس کشور عزیزمان بازگردانده شدند».

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • ببینید | اظهارات تکان‌دهنده یک نماینده مجلس؛ بزرگان ما برای درمان مریضی‌شان سریع به اروپا می‌روند اما برای اقتصاد بیمار نه!
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر