Web Analytics Made Easy - Statcounter

 آزاد حکمت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به اینکه در عصر حاضر کمتر کسی است که از مزایای سرویس اینترنت پرسرعت جهت انجام امورات روزانه خود استفاده ننماید اظهارداشت: مشتریان و ساکنین نقاط روستایی استان نیز این امر مستثنی نیست و شرایط بهره‌مند شدن آنها از سرویس اینترنت پرسرعت مخابرات با تلاش همکاران فراهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اقدامات و پروژه‌های اجرا شده در روستاهای استان اشاره کرد و افزود: به منظور پاسخگویی به مطالبات روستاییان با نصب تجهیزات برای ارائه سرویس اینترنت پرسرعت مخابرات در محل و توسعه امکانات در 64 نقطه، سه هزار و 680 پورت ADSL ظرفیت‌سازی شده است.

حکمت خاطرنشان کرد: برای تامین و راه‌اندازی تجهیزات لازم جهت اجرای پروژه‌های مد نظر در نقاط مذکور حدود 20 میلیارد ریال اعتبار سرمایه‌گذاری شده است.

وی یادآور شد: مخابرات منطقه در این شاخص، طبق برنامه عملکردی ابلاغ شده اقدام نموده است و در تحقق اهداف تعیین شده عملکرد موفق و چشمگیری دارد.

حکمت در ادامه اذعان داشت: از آنجاییکه برقراری عدالت اجتماعی در ارائه یکسان خدمات و سرویس‌های مخابراتی، رعایت اصل مشتری‌مداری و جلب رضایت آنان همواره به عنوان یک استراتژی دارای اولویت در سرلوحه برنامه‌ها قرار دارد این مجموعه در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

مدیر مخابرات منطقه کردستان در ادامه اضافه کرد: در حال حاضر تعداد 564 روستای استان زیرپوشش اینترنت پرسرعت ADSL هستند که شرایط اتصال 24 روستا از رقم اعلام شده فوق در سال جاری فراهم شده است.

انتهای پیام/2330/70

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۱۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشورهای آفریقایی

مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو گفت: بیش از ۲۰ کشور آفریقایی در اجلاس اقتصادی تجاری ایران و آفریقا شرکت کردند که می‌تواند زمینه همکاری بیشتر در حوزه صادرات محصولات سلامت محور به این کشورها باشد.

به گزارش ایسنا، دکتر حمیدرضا اینانلو عنوان کرد: ۲۰ کشور آفریقایی و ۲۰۰ تاجر در اجلاس اخیر اقتصادی تجاری ایران و آفریقا حضور داشتند که با توجه به ظرفیت‌های صنعتی بالای کشورمان زمینه همکاری با آنان مورد بحث و گفت و گو قرار گرفته و بررسی شد.

وی با بیان توانمندی‌های ایران در عرصه سلامت گفت: ایران با توجه به پشتوانه بومی‌سازی که در حوزه صنعت دارو و تجهیزات پزشکی داشته است، می‌تواند توانمندی خود را به کشورهای دیگر ارائه دهد، همچنین در مورد خدماتی که برای تجهیز بیمارستان و بیمارستان سازی لازم است، آمادگی داریم که به کشورهای افریقایی کمک کنیم و این مراکز را با صد در صد تجهیزات پزشکی به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

به گفته وی، زمینه همکاری در مورد انتقال تکنولوژی و مشاوره صنعت دارو و تجهیزات پزشکی نیز با توسعه روابط با این کشورها امکان پذیر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ثبت ۳ هزار و ۵۰۰ قهرمان پیشنهادی از سوی مخاطبان در کردستان
  • رشد اقتصادی پایدار در صنعت نفت با بهینه‌سازی مصرف انرژی
  • بیش از ۶۰۵ هزار شماره تلفن ثابت در کردستان دایر شده است
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشورهای آفریقایی
  • ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات به ۲۰ کشور آفریقایی
  • توسعه 6G در ژاپن با سرعتی ۵۰۰ برابر نسل پنجم!
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد