Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار سیروان از طرح تشدید بازرسی و نظارت بر واحدهای نانوایی سطح این شهرستان خبر داد و گفت: کیفیت پخت نان در این منطقه مطلوب نیست و با نانوایی های متخلف بدون اغماض برخورد می شود تا سلامت جامعه به خطر نیفتد.

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام، علیرضا رئیسی در بازدید از نانوایی های سطح شهرستان سیروان از طرح تشدید بازرسی و نظارت بر واحدهای نانوایی منطقه با هدف کیفیت سنجی و رعایت حقوق مشتریان به صورت ویژه در دستور کار بازرسان خبر داد و افزود:در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان، طرح ویژه کیفیت سنجی، رعایت ساعات کار و تکریم مشتریان توسط نانوایی‌ها اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه توزیع عادلانه سهمیه آرد برمبنای سطح رضایت مندی مشتریان، ارتقاء کیفیت و میزان واقعی تولید و عرضه نان خواهد بود، اظهار داشت: با توجه به سرانه بالای مصرف نان در این شهرستان و به عنوان یکی از اقلام پر مصرف در سبد مصرفی خانواده‌ها، با توجه به مطالبه جدی مردم بدون اغماض با متخلفین برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

فرماندار سیروان با بیان اینکه نانوایی هایی که نان با کیفیت تولید کنند ضمن تامین آرد مورد نیاز آنها، برای پخت نان باکیفیت نیز  تشویق می شوند، تصریح کرد: اگر نانوایی در پخت نان تخلف داشته باشد ضمن  معرفی به تعزیرات حکومتی و دستگاه های ذیربط، سهمیه آرد آن نیز  قطع خواهد شد.

رئیسی سلامت مردم را مهمترین اولویت کارگروه آرد و نان  برشمرد و بر تشدید نظارت ها توسط گشت های مشترک و نظارت مستمر بر واحدهای نانوایی با هدف افزایش کیفیت و کمیت نان و رعایت بهداشت فردی و محیطی در خبازی‌ها تاکید کرد و گفت: می بایست نان با کیفیت تحویل مردم داده شود و با کسانی که سهل انگاری و یا کم فروشی و یا گران فروشی، کنند برخورد می شود.

وی با بیان اینکه دولت در همه زمینه ها به متصدیان نانوایی ها کمک می کند و این وظیفه نانوایی در قبال مردم را دوچندان می‌کند، اظهار داشت: نانوایی های سطح شهرستان باید با تولید نان با کیفیت رضایت عمومی مردم را جلب کنند.

فرماندار سیروان با اشاره به اینکه نانوایی های منطقه می بایست علاوه بر رعایت مسائل بهداشتی به تهیه نان با کیفیت هم توجه ویژه ای داشته باشند، اظهار داشت: بازرسی از سطح نانوایی های سطح شهرستان تشدید می شود و این مهم در راستای ایفای حقوق شهروندان است.

رئیسی با بیان اینکه  با توجه به اهمیت بالای نان در سبد غذایی خانوارها، بازرسی‌ و نظارت بر نانوایی‌های امری ضروری به نظر می رسد، تصریح کرد: رعایت بهداشت در نان امری مهم برای حفظ سلامت جامعه است و با متصدیانی که نسبت به اخطارهای بازرسان بهداشت محیط و دیگر دستگاههای نظارتی بی توجه باشند، برخورد قانونی صورت می گیرد و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می شود.

وی با اشاره به اینکه اگر چنانچه به مسائل بهداشتی و افزودنی‌های مجاز توجه شود، بدون شک کیفیت نان بهتر خواهد شد و شاهد رضایت خاطر مردم خواهیم بود، خاطرنشان کرد:برگزاری کلاس های آموزش با کمک فنی و حرفه ای برای افزایش مهارت بیشتر ،نیاز متصدیان نانوایی در سطح شهرستان است که انتظار می رود این موضوع در دستور کار قرار گیرد.

گفتنی است که در این بازدید معاون فرماندار، بخشدار مرکزی، مدیر شبکه بهداشت و درمان، مدیر جهاد کشاورزی ، فرمانده انتظامی شهرستان و تعدادی از مدیران دستگاههای مرتبط  فرماندار را همراهی کردند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا حقوق تعزیرات سلامت دولت جامعه فنی و حرفه ای معاون جهاد کشاورزی فرمانده انتظامی شهرستان علیرضا رئیسی کیفیت نان تشدید بازرسی فرماندار سیروان نان با کیفیت سطح شهرستان نانوایی ها پخت نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۱۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد

ایسنا/لرستان رئیس اداره حفاطت محیط‌زیست بروجرد از آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در شهرستان خبر داد.

اصغر بلکی‌وند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با عنایت به نهضت ملی کاهش آلودگی پلاستیکی و مضرات مصرف بی‌رویه در جامعه و همچنین شعار هفته زمین پاک امسال «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین»؛ اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان اقدام به آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های نایلونی با کیسه‌های پارچه‌ای در سطح شهرستان کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت سلامت نان و مصرف بالای روزانه توسط آحاد مردم، این اداره ممنوعیت توزیع کیسه‌های پلاستیکی در نانوایی‌ها را در اولویت قرار داده و طی هماهنگی با فرماندار و تشکیل جلسات متعدد با شبکه بهداشت و درمان، شهرداری و دیگر ادارات مرتبط در هفته زمین پاک اقدام به آغاز توزیع ۳۰۰۰ کیسه پارچه‌ای در سطح نانوایی‌ها در مرحله اول کرده است.

رئیس اداره حفاطت محیط‌زیست بروجرد اضافه کرد: همچنین طرح ممنوعیت توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی نیز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای سطح شهر با جدیت پیگیری خواهد شد.

بلکی‌وند بیان کرد: با تمهیدات پیش‌بینی‌شده به جای کیسه‌های نایلونی، کیسه‌های پارچه‌ای در اختیار نانوایی‌ها قرار گرفته است و به‌تدریج نایلون و پلاستیک حذف خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان ایلام به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل
  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان ایلام به ۵۴ نفر متاثر از سیل
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مهریز
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • هوای تهران همچنان مطلوب است
  • پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد