Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد منطقه یک‌ کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت:بیمه شدگان شهری کمیته امداد می توانند جهت دریافت خدمات تخصصی با رعایت نظام ارجاع به کلیه مراکز طرف قرارداد سازمان بیمه سلامت مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛مصیب حیدری افزود: هیئت دولت در خصوص رایگان شدن فرانشیز بستری بیمه شدگان کمیته امداد، درصورتی‌که بیمه شده، از طریق سامانه ارجاع الکترونیک(پزشک خانواده به متخصص ‌/فوق تخصص) خدمات بستری را از مراکز دولتی طرف قرارداد سازمان دریافت نماید مشمول فرانشیز رایگان خواهد بود اما چنانچه به هر دلیل ارجاع در سامانه مربوطه ثبت نشده باشند بیمه شده می بایست حتماً قبل از بستری از پزشک خانواده فرم ارجاع دریافت نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    وی تصریح کرد: مددجویان شهری در شهر خود و  در حین مسافرت، چه شرایط اورژانس و غیر اورژانس، می توانند خدمات درمانی مورد نیاز را با تعرفه دولتی از مراکز اورژانس طرف قرارداد سازمان دریافت نمایند.   حیدری بیان کرد: کلیه مددجویان شهری دارای بیمه همگانی می توانند از صندوق بیمه همگانی به صندوق نظام ارجاع یک تغییر صندوق نمایند.   وی افزود: فهرست بیمه شدگان  شهری واجد شرایط هر استان بصورت متمرکز از سیستم جامع استخراج و پس از احصاء وضعیت پوشش بیمه ای در سازمان مذکور، جهت اطلاع و اقدامات لازم، متعاقباً در اختیار استان قرار خواهد گرفت.   رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت:  کودکان و یا مادرانی که با اعمال«شرط خانوار» در ایجاد پوشش بیمه ای سازمان با مشکل مواجه بوده‌اند، می توانند با معرفی کتبی به ادارات تابعه استانی سازمان به عنوان سرپرست، از پوشش بیمه ای بهره مند گردند.   وی افزود: توجه به تعهد سازمان مبنی بر ایجاد دسترسی مناسب بیمه شدگان به پزشک خانواده واجد شرایط، چنانچه به هر دلیلی بیمه شدگان در انتخاب و یا دسترسی به پزشک خانواده(کمبود پزشک، پر شدن سقف و...) با مشکل مواجه باشند، مراتب جهت پیگیری به اداره کل بهداشت، بیمه های اجتماعی و درمان منعکس گردد.   حیدری ادامه داد:سوابق بیمه مددجویان اعم ا ز سوابق بیمه کمیته امداد و یا سایر صندوق های سازمان جهت دریافت خدمات زمان دار اعم از سمعک و تعویض مفصل و ... لحاظ می گردد و امکان جبران خسارت بیمه شدگان که تجهیزات بیمارستانی را در بیمارستانهای دولتی ، ناچاراً از خارج بیمارستان تهیه می نمایند در قالب پرداخت خسارات متفرقه فراهم گردیده است.    وی گفت:مددجویانی که حسب شرایط خاص از روستا به شهر های بالای بیست هزار نفر مهاجرت می نمایند می‌توانند با ارائه معرفی نامه مرکز بهداشت روستای مبدأ (تأیید و کسر از آمار) به سازمان بیمه سلامت از مزایای صندوق نظام ارجاع یک بهره مند گردند.   انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا هیئت دولت خانواده پزشک خانواده پوشش کمیته امداد پزشک درمان بیمارستان مهاجرت سلامت کمیته امداد پزشک خانواده کمیته امداد بیمه شدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۱۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص