Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی تاج به صحبت‌ های عزیزی خادم درباره حذف سرخابی‌ ها واکنش نشان داد

مهدی تاج رییس سابق فدراسیون فوتبال در خصوص حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، مراسم تدفین شهدای گمنام امروز در وزارت ورزش ورزش شد. مهدی تاج رئیس سابق فدراسیون فوتبال در حاشیه این مراسم گفت:

همه ما مدیون شهدای گمنام و شهدای بزرگوار هستیم، به همین دلیل برخودم تکلیف دانستم در مراسم امروز شرکت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاج درباره اینکه قرعه‌کشی لیگ قهرمانان انجام شد و خبری از استقلال و پرسپولیس نبود، برخی می‌گویند حذف شده در حالی که ذوالفقارنسب گفته پرسپولیس و استقلال دوباره برمی‌گردند، عنوان کرد:

با سجادی پیش از این جلسه‌ای داشتم. اعتقاد دارم کنفدراسیون فوتبال آسیا فرصت‌های لازم را به کشورمان و 2 تیم داده تا بتوانند اصلاحاتی انجام دهند. فرصتی برای لاپوشانی نیست که برخی می‌گویند لاپوشانی شده است. این کار برای کشورهای دیگر هم انجام شده تا برخی مشکلات و گرفتاری‌ها مانند ورزشگاه‌ها، تنظیم بدهی‌ها داده، در حالی که از این فرصت به خوبی استفاده نشده و مشکلات این 2 باشگاه هم زیاد است.

تاج درباره مذاکره با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا، افزود:

با نایب‌رئیس AFC مفصل صحبت کردم با وزیر هم همین طور. وزیر هم تلاش خود را کرد، فرصت 3 ماهه‌ای بود که باید یکسری کارها انجام می‌شد اما این اتفاق نیفتاد. الان باشگاه‌ها باید به سمتی بروند تا برای آینده کاری کنند تا بدهی‌ها حل شود و اطلاعات اولیه در سیستم ای اف سی آپلود شود. در مجموع ما 2 باشگاه بسیار بااقتدار داریم و AFC هم دلش نمی‌خواست اینها حذف شوند چون این 2 تیم و همین طور 2 باشگاه از عربستان بیشترین تماشاگر را در آسیا دارند و روی درآمد AFC تاثیر می‌گذارند. در مجموع اصولی هست که باید پای آن ایستاد.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که این مشکلات از قبل مطرح بود:

هر سال فرصت می‌دادند و هر سال کارهای خوبی هم می‌شد. 2 باشگاه تلاش کردند و بدهی‌ها را صاف کردند اما باز هم بدهی درست شد. باشگاه‌ها باید به جایی برسند که حداقل الزامات ای اف سی را رعایت شود و امیدوارم در سالهای آینده این کار انجام شود تا محرومیتی در کمیته انضباطی شاهد نباشیم.

تاج در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه عزیزی خادم گفته این حذف تقصیر رئیس قبلی بوده، گفت:

خیلی به این چیزها اهمیت ندهید.

تاج همچنین درباره موفقیت‌های طارمی و نامزدی او برای جایزه پوشکاش، عنوان کرد:

من خیلی به او علاقه دارم و تیم ملی ما بسیار مقتدر است و توفیقات را باید مدیون بازیکنان دانست. طارمی هم بازیکن برتر و توانمندی است و بازیکنان دیگر هم همین طور.

اخبار داغ 

قتل پدر خانم مجری اخبار ! / المیرا شریفی فاش کرد رشید مظاهری: من دوبار تست کرونا دادم که جواب منفی بود کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  نمایندگان ایران در مراسم د بست به چه کسانی رای دادند؟ کریستیانو رونالدو برنده جایزه ویژه سال ۲۰۲۱ فیفا شد عذرخواهی اتحادیه داوران ایتالیا از میلان پس از شکست 2-1 این تیم مقابل اسپتزیا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهدی تاج 2 باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۱۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل انتقاد هوینس را توی صورتش زد!

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل در برخی از مصاحبه امروزش در مورد اظهارات هوینس گفت:«اگر بخواهم این صحبت‌ها را بپذیرم و یا از آنها چشم‌پوشی کنم، قطعا این کار را انجام خواهم داد.» اما در آن لحظه کاملا مشخص بود که او هیچ علاقه‌ای برای نادیده گرفتن و یا پذیرفتن صحبت‌های هوینس ندارد.

هوینس روز جمعه گفته بود:«توماس توخل را سرزنش نمی‌کنم، او اغلب در تگرنسی با من شام می‌خورد، من با او خیلی خوب هستم.

البته او نگرش متفاوتی دارد. او فکر نمی‌کند که بتواند روی پیشرفت بازیکنانی مانند دیویس، پاولوویچ یا موسیالا کار کند. اگر جواب نداد باید یک بازیکن دیگر بخرید. من فکر می‌کنم باید روی بازیکنان سخت کار کنید و به آنها اعتماد‌به‌نفس بدهید.»

«اینکه این صحبت از سمت رئیس ماست، طعم دیگری به این موضوع می‌دهد»، این را توخل درباره صحبت‌های هوینس گفت. او در صحبت با اسکای گفت:«این صحبت‌ها آنقدر با واقعیت فاصله دارد که انگار اصلا وجود ندارند. من حتی نمی‌دانم چگونه به آن پاسخ دهم. من به‌خاطر مربیگری‌ام مصدوم شده‌ام. اگر در ۱۵ سال گذشته چیزی را با دستیارانم ثابت کرده باشیم این است که ما همیشه به بازیکنان جوان، به‌خصوص از آکادمی، در تمرینات و در زمین مسابقه فرصت می‌دهیم و با آنها برای پیشرفت کار می‌کنیم. سه نمونه در دوران مربی‌گری‌ام وجود دارد که می‌توانید ببینید. محتوای نادرستی است. من نمی‌توانم آن را درک کنم، من این صحبت‌ها را کاملاً بی اساس می‌دانم.»

توخل این احتمال را رد کرد که آیا او به دنبال گفتگو با هوینس است یا خیر. «اگر از طرف اولی نبود، من اصلاً به آن واکنش نشان نمی‌دادم. از آنجایی که از طرف رئیس ماست، و چهار روز قبل از بازی ما مقابل رئال مادرید است، باعث می‌شود طعم و لحن متفاوتی بگیرد.»


در تمامی باشگاه‌های گذشته او در ماینتس، دورتموند، پاری سن ژرمن، در چلسی و یا اکنون در مونیخ، او همیشه باعث پیشرفت استعدادها شده است. پس از آوردن مثال‌های فراوانی از ماینتس، و سپس از آندره شورله تا کریستوفر انکونکو در پی‌اس‌جی، توخل اظهار کرد: هفته گذشته ما لوورو زونارک را به تیم اصلی آوردیم تا بابت تلاشی که در تمرینات انجام می‌دهد به او پاداش بدهیم.» آخرین حرف توخل درباره اظهارات هوینس این بود:«واقعا عجیب!»

دیگر خبرها

  • صحبت‌های گزارشگر تلویزیون درباره اسرائیل وسط بازی فوتبال
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • فرانچسکو توتی: امیدوارم ده روسی برای مدت طولانی در رم بماند
  • توخل انتقاد هوینس را توی صورتش زد!
  • ده‌‌روسی: بازگشت رم به چمپیونزلیگ غیرممکن بود
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • درک کویت: اسلوت خودش است و از کسی کپی نمی‌کند؛ لیورپول انتخاب خیلی خوبی انجام داد
  • انجام بیش از ۳۰۰ هزار آزمایش کلرسنجی توسط شرکت آبفای یزد