Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان گفت: جوان گمشده‌ توسط تیم های امدادی هلال احمر هرمزگان در محدوده دریاچه سد استقلال میناب پیدا شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، مختار سلحشورگفت: طی تماس تلفنی با ندای امداد ۱۱۲ معاونت امداد و نجات استان مبنی بر مفقودی ۳ نفر در  محدوده دریاچه سد استقلال میناب بلافاصله تیم های عملیاتی شعبه هلال‌احمر شهرستان میناب با تجهیزات کامل امدادی به منطقه حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلحشور بیان کرد:بعد از ۳ ساعت تلاش تیم های عملیاتی این جمعیت و عوامل شهرداری و آب منطقه‌ای، افراد مفقودی را در نزدیکی دریاچه سد استقلال پیدا کرده و پس از انجام اقدامات اولیه امدادی مورد نیاز و در سلامت کامل به منطقه امن منتقل کردند .

وی تصریح کرد:این سه نفر ساعت ۱۰ صبح برای جمع آوری عسل از روستای برنطین شهرستان رودان به سمت رودخانه پشت سد حرکت می کنند که مورد حمله خرس قرار گرفته و پس از فرار در محاصره دریاچه سد استقلال میناب راه برگشت خودرا گم می کنند .

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان خاطر نشان کرد : تیم‌های امداد و نجات این جمعیت در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمت به مردم است و هموطنان در هر ساعت از شبانه روز در صورت بروز مشکل با شماره ۱۱۲ ، ندای امداد و نجات هلال احمر تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا امداد و نجات استقلال شهرداری استقلال سلامت جمعیت هلال احمر امداد و نجات استقلال جمعیت هلال احمر استان شهرداری هلال احمر هرمزگان دریاچه سد استقلال میناب هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۱۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی گفت: ۸ جوان گرفتار در سیلاب رودخانه فصلی شهرستان قاینات توسط تیم‌های هلال احمر استان نجات یافتند.

محمدعلی کاوسی، امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت به رسانه‌ها گفت: سه تیم هلال احمر برای نجات هشت جوان گرفتار شده در رودخانه فصلی روستای علی آباد موسویه بخش سده شهرستان قاینات اعزام شدند.

وی بیان کرد: علاوه بر تیم‌های امداد و نجات شهرستان، یک تیم واکنش سریع از استان نیز در محل حضور یافت و افراد گرفتار در سیلاب پس از تلاش سه ساعته نجات یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: همچنین در این عملیات امداد و نجات از خودرو یونیماک و آگو (خودرو آبی و خاکی) برای امدادرسانی استفاده شد.

وی یادآور شد: مردم با توجه به شدت بارندگی‌ها و مسدود شدن راه‌ها از سفرهای غیر ضروری و به دلیل طغیان رودخانه‌های فصلی از حضور و تردد در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند.

استاندار خراسان جنوبی نیز در تماس تلفنی با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، از امدادگران برای نجات این افراد قدردانی کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار یک طبیعت‌گرد از ارتفاعات جنگل ابر
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات داورزن نجات یافتند
  • ۴ کوهنورد گمشده درارتفاعات بام ایران، تلفنی نجات یافتند
  • هشت جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند
  • ۸جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی گذاشت
  • نجات ۴ کوهنورد گمشده در قله دماوند
  • کمک رسانی به حدود ٨٠٠ نفر سیل‌زده
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی / ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت