Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال شباب الاهلی دبی دو روز پیش در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امارات به مصاف شارجه رفت و در ضربات پنالتی مغلوب و از این رقابت ها حذف شد.

در این بازی احمد نوراللهی روز کابوس واری را پشت سرگذاشت و دو پنالتی خراب کرد. مهدی قائدی هم به دلیل تغییر پستش به نوک خط حمله نتوانست بازی همیشگی اش را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتقادها از مهدی علی سرمربی شباب الاهلی به تغییر پست مهدی قائدی همچنان ادامه دارد. بعد از حمله کارشناس شبکه ابوظبی اسپورت به تصمیم سرمربی الاهلی این بار یک هوادار دو آتشه به شدت انتقاد کرد.

کاربر توئیتر هوادار شباب الاهلی در صفحه خود نوشت: مهدی علی(سرمربی شباب الاهلی) مهدی قائدی را با تغییر عجیب در پستش کشت!

انتقادها از مهدی علی از استفاده نادرست از بازیکنان خارجی اش مخصوصا قائدی این روزها بالا گرفته است. این تیم روز گذشته در قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2022 به عنوان یکی از رقبای فولاد خوزستان شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی قائدی احمد نوراللهی شباب الاهلی شباب الاهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۲۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیری دست استقلال و نکونام را خواند!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال امید زیادی به کسب پیروزی در تبریز داشت و سعی کرد با گرفتن سه امتیاز مقابل تراکتور نزدیک‌تر از همیشه به قهرمانی شود و قبل از دیدار پرسپولیس و سپاهان، از تعلل احتمالی سرخ‌پوشان استفاده کند، اما حملات این تیم از سمت چپ زمین را مهدی شیری به بهترین شکل بست.

پرسپولیسیِ سابق انگیزه زیادی در تقابل با استقلال داشت و نمی‌خواست در بازی سرنوشت‌ساز تراکتور که قرمزهای پایتخت هم چشم به نتیجه‌ی آن داشتند، اشتباهی انجام بدهد که همینطور هم شد و یکی از بهترین‌های تراکتور در این دیدار بود.

استقلال بیشترین گل و حمله را در این فصل از سمت چپ زمین خود و راست دفاعی حریف داشته، اما در دیدار اخیرش نمایش درخشان مهدی شیری کاری کرد تا این مسیر گلزنی برای تیمِ جواد نکونام بسته شود و شیری راه حمله به بازیکنان سرعتی مثل سیدابوالفضل جلالی و مهرداد محمدی را از آن جناح ندهد.

مهدی شیری با دوندگی بی‌امان خود در طول 90 دقیقه بارها از کنار زمین حرکت کرد و علاوه بر نمایش دفاعی، در حملات هم سعی کرد حضور پررنگی داشته باشد تا بازی موثرش را بیشتر از همیشه به چشم بیاورد.

دیگر خبرها

  • کلهر: استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می‌دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف‌تر از رقیب است
  • کلهر: احتیاط استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف تر از رقیب است
  • شهاب زاهدی آقای گل لیگ ژاپن بدون پنالتی
  • درخشش شهاب زاهدی در جی لیگ ژاپن
  • سوپرگل زاهدی در لیگ ژاپن
  • شیری دست استقلال و نکونام را خواند!
  • چرا مهاجم آرژانتینی استقلال تا آخرین لحظه بازی کرد؟
  • خودداری انریکه از مصاحبه به‌خاطر شال دورتموند!
  • رالف رانگنیک و تایید خبر جنجالی؛ پروفسور آلمانی به خاطر بایرن مونیخ، اتریش را ترک نمی‌کند
  • الاهلی و حسرتی به نام قایدی!