Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@04:38:22 GMT

ناوالنی اصلا پشیمان نیست

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۲۲۷۳

ناوالنی اصلا پشیمان نیست

سرشناس‌ترین منتقد کرملین بعد از گذارندن یک سال پشت میله‌های زندان، پیامی در رسانه‌های اجتماعی منتشر کرده و به حامیانش گفت: از هیچ چیز نترسید.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه دویچه وله، یک سال از زمان بازداشت الکسی ناوالنی، سرسخت‌ترین منتقد ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در فرودگاه مسکو و محکومیت او به دو سال و نیم حبس در بازداشتگاهی بیرون شهر به اتهام نقض شرایط آزادی مشروط در پرونده "جعل" می‌گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این چهره سرشناس در زمان بازگشت از آلمان که برای درمان ناشی از مسمومیت با عامل اعصاب در بیمارستان برلین بستری بود، بازداشت شد. بازگشت و بازداشت او موجی از اعتراضات و ماه‌ها سرکوب علیه شبکه سیاسی او را به راه انداخت.

ناوالنی روز دوشنبه با انتشار پیامی در رسانه اجتماعی اینستاگرام، احساساتش را در سالروز بازداشتش که با انگیزه‌های سیاسی می‌داند، توصیف کرد. او درباره تصمیمش برای بازگشت از آلمان به روسیه نوشت: حتی یک لحظه هم پشیمان نشده‌ام. مردم نباید اجازه دهند که ترس بر آنها حاکم شود.

الکسی ناوالنی نوشت: یک سال از حضورم در زندان گذشت و می‌خواهم به همه بگویم که وقتی مرا به سمت ون پلیس می‌بردند، خطاب به کسانی که بیرون دادگاه حضور داشتند، چه فریاد زدم؛ اصلا از هیچ چیز نترسید. این کشور ماست و ما کشور دیگری نداریم.  

این منتقد کرملین همچنین گفت که درباره کارکنان وزارت امور داخلی که بابت لایک کردن پست‌های او اخراج شده‌اند، مطالبی خوانده است. ناوالنی گفت: چرا کل زندگی خود را در ترس سپری کنید و حتی مورد سرقت قرار بگیرید، وقتی می‌توانید اوضاع را طور دیگری رقم بزنید؛ بسیار منصفانه‌تر.

سخنگوی ناوالنی هم گفت که او ۱۷ ژانویه را یک لحظه "پیروزمندانه" در نظر می‌گیرد. او گفت: شخصا برای من، ۱۷ ژانویه روز پیروزی و روز پیروزی مطلق است. پوتین فکر کرد که می‌تواند ناوالنی را بکشد... الکسی بر همه چیز فائق آمد و به خانه بازگشت؛ زنده، سالم و حتی قوی‌تر از پیش.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: الکسی ناوالنی روسيه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۲۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بازگشت پادشاه سابق مصر پس از ۷۲ سال غیبت

(ویدئو) بازگشت پادشاه سابق مصر پس از ۷۲ سال غیبت

دیگر خبرها

  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده
  • اعتراف آمریکا به دست نداشتن پوتین در مرگ ناوالنی
  • وال استریت ژورنال: سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا پوتین را در مرگ ناوالنی دخیل ندانستند
  • آمریکا هیچ مدرکی دال بر دخالت مسکو در مرگ ناوالنی پیدا نکرد
  • تصویر همسر ناوالنی بر روی جلد مجله تایم
  • بازگشت حسن یزدانی به روی تشک کشتی + ویدئو
  • فوری | بازگشت حسن یزدانی به روی تشک کشتی + ویدئو
  • ویدیو/ بازگشت حسن یزدانی به تشک کشتی
  • (ویدئو) بازگشت آخرین پادشاه مصر پس از ۷۲ سال غیبت
  • (ویدئو) بازگشت پادشاه سابق مصر پس از ۷۲ سال غیبت