Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برودت هوا در استان زنجان بعد از بارش‌های شب و روز گذشته اشاره و اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی در حال حاضر سه محور زنجان به طارم، تهم به چورزق و دندی به تکاب همچنان مسدود است.

معاون راهداری اداره‌کل راه داری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان به پایین بودن دما در سطح استان اشاره و تصریح کرد: با توجه به بازگشایی مسیرهای اصلی، راهداران فعالیت در محورهای روستایی که تخمین زده شده حدود ۱۵۰ راه روستایی هنوز مسدود باشند که بیشتر در شهرستان‌های زنجان و ماهنشان هستند، را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شرایط جوی بازگشایی محورها را مشکل کرده است چرا که عملاً در دمای بالای ۱۰ تا ۱۲ درجه زیر صفر نمک باشی جواب نمی‌دهد، ادامه داد: افزایش دما و مساعد شدن شرایط جوی بازگشایی محورها را تسهیل خواهد کرد.

یوسفی با اشاره خطر یخ‌زدگی با توجه به فراهم بودن شرایط جوی در محورها به علت دمای پایین تاکید کرد: رانندگان برای رانندگی در محورهای استان زنجان، ضمن اطمینان از سلامت خودروی خود، تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر چرخ، پوشش گرم و سوخت همراه داشته باشند.

معاون راهداری اداره‌کل راه داری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان به پیش‌بینی هواشناسی برای ادامه شرایط جوی فعلی در استان طی سه تا چهار روز آینده اشاره و خاطرنشان کرد: در این شرایط جوی احتیاط و رعایت قوانین راهنمایی رانندگی در صورت ضرورت انجام سفر، مهمترین توصیه محسوب می شود.

انتهای پیام/73004/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز جواد یوسفی دمای پایین یخ زدگی استان زنجان شرایط جوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۲۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۴۲ راه روستایی و راه فرعی قدیمی اسپکه-بمپور درجنوب سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مجید محبی گفت: ازمجموع ۴۲۰ راه روستایی بسته شده ناشی از سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان با تلاش دستگاه‌های خدمات رسان تاکنون ۳۷۸ مسیر فرعی بازگشایی شده است.
وی تاکید کرد: تمام تلاش مابر آن است تا ارتباط درمسیر‌های ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان به منظور انجام خدمات امدادی برقرار شود.
مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: برآورد اولیه خسارت سیل در این استان ۱۱۰ هزار میلیارد ریال بوده و همچنان با توجه به حجم بارندگی‌ها در حال افزایش است.
وی تاکید کرد: بیشترین خسارت سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان به ترتیب به راه‌های ارتباطی، بخش کشاورزی، شبکه برق رسانی و آب اختصاص دارد.
محبی افزود: همچنان تیم‌های ارزیاب ستاد بحران سیستان و بلوچستان با حضور در مناطق درگیر سیلاب در حال بررسی برآورد دقیق این خسارت‌ها هستند.

 

 فعالیت سامانه بارشی از اواخر فروردین ماه ، باعث باران‌های سیل‌آسا و در پی آن طغیان رودخانه‌های فصلی شد که این وضعیت جوی منجر به بسته شدن مسیرها، اختلال در ترددها، آبگرفتگی معابر و خسارت به بخش‌های زیرساختی در نقاط مختلف جنوب استان شد که با تلاش دستگاه‌های خدمات رسان تا کنون بسیاری از مسیرها بازگشایی شده و با فروکش کردن طغیان رودخانه ها همه راه ها بازگشایی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید
  • درجه نفوذ قیر چیست و قیر درجه نفود چه کاربردی دارد؟
  • انسداد ۴۲ راه روستایی و راه فرعی قدیمی اسپکه-بمپور درجنوب سیستان وبلوچستان
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • پیش بینی وزش شدید باد در زنجان
  • وزش باد در زنجان شدت می‌گیرد
  • پیش بینی وزش باد در مناطق مختلف استان
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟
  • پایداری هوای زنجان تا اواسط هفته جاری